Інтегрована самопідготовка на групі продовженого дня «Подорож з весняною квіточкою»

Про матеріал
Інтегрована самопідготовка на групі продовженого дня «Подорож з весняною квіточкою»
Перегляд файлу

Інтегрована самопідготовка на групі продовженого дня

«Подорож з весняною квіточкою»

(1-2 класи)

 

Мета:

-         закріпити набуті знання, уміння, навички під час уроку в ігровій формі застосовуючи елементи інноваційних технологій;

-         корегувати у дітей увагу, мислення;

-         розвивати зв’язне мовлення, збагачувати словниковий запас учнів;

-         виховувати старанність, наполегливість, взаємодопомогу, почуття прекрасного.

Обладнання: роздаткові картки,  весняні квіточки, слайди, аудіо запис, ТЗН.

 

                                             Хід самопідготовки

 

І. Організаційна частина

     - Діти, сьогодні до нас завітали гості. Вони хочуть побачити, як ми з вами вміємо самостійно виконувати домашні завдання. Тож давайте привітаємося з ними!

(Діти вітаються)   – Раді вітати Вас в нашій оселі,

                                  Зичимо щастя, здоров’я й  добра.

Вихователь.     Сядьте, діти, всі гарненько,

                          Руки покладіть рівненько,

                          Голову вище підніміть,

                          Свої плечі розведіть.

                          На мене уважно подивіться

                          І легенько посміхніться.

ІІ. Основна частина

    Наша самопідготовка сьогодні називається «Подорож з весняною квіточкою»      Мета самопідготовки – це закріпити ваші знання, уміння, навички набуті під час уроку, будемо поповнювати свій словниковий запас. А закріплювати ми будемо знання сьогодні в ігровій формі.

    Щоб краще і змістовно виконати домашнє завдання, ми будемо сьогодні працювати під девізом. А для того, щоб дізнатися під яким, ви повинні роз’єднати слова.

Слайд 1

Вправа «Роз’єднай слова»

Безтруданемаплода

-         Давайте всі разом прочитаємо наш девіз. (Діти читають.)

Без труда нема плода

     Молодці! А що наш девіз означає? (Відповіді дітей.)

     Правильно. Сьогодні ми повинні старанно працювати, щоб отримати хороший результат, тобто виконати добре домашнє завдання.

 А тепер, послухайте віршик.

Гостя нова завітала – 
Холод-сніг увесь прогнала
І дарує залюбки
Лісу трави і квітки.
Дітки, яка пора року зараз? Який місяць? А чому саме квітень? А хто знає віршик про весну?

 

Ішла весна-красна
у синій хустинці.
Несла весна-красна
у скриньці гостинці.
Ягнятам – травицю,
гусятам – водицю,
каченятам – ряску,
а малятам – казку.

 

Квітень в гості завітав,
Килимок з трави прослав,
Із птахами привітався,
Сонцем зранку посміхався,
Вітерець легкий приніс,
Розбудив і сад, і ліс.
Прокидаються поля,
Розквітає вся земля.

 

    Молодці!

       Подивіться, дітки, у віконце. Сьогодні такий гарний день, світить сонечко і все навкруги оживає, зеленіє, зацвітає.  І сьогодні, коли я поспішала до вас,  я

зустріла маленьку білу квіточку, вона  настільки гарна,  що я не втрималась, і принесла, щоб ви подивилися на її красу .

(  Квіточка )

    Дітки, квіточка мені шепоче   і просить вашої допомоги. Вона просить, щоб допомогли їй дістатись до свої друзів, які далеко у лісі живуть.

    Допоможемо квіточці зустрітися з її друзями? (Відповіді дітей.)  Але спочатку треба пройти випробування на уважність.

 

 Тренінг уваги « Назви весняних квітів»

Вам потрібно назвати квіточки, які  ви бачите на екрані.

Слайд 2

    Молодці! Гарно справилися із цим завданням.

    Отже, вирушаємо у подорож з весняною квіточкою до лісу.

     Ліс давно чекає на вас і ласкаво просить. Але лісом шлях довгий і ми поїдемо на велосипедах. Закрийте очі і уявіть собі, що ви сіли на велосипед.

                                І в перед!

                                Вирушаємо якраз

                                Що це трапилося в нас?

                               Далі їхати не сила -

                               Раптом колесо спустило!

                               Тільки чути тихий свист: «С-с-с-с-с-с!»

                               Треба колесо нам підкачати

                               Де ж насоса нам дістати?

                               Та квіточка  дає підказку

                               Справитись з завданням вчасно!

      А  щоб виконати завдання, давайте  спочатку  пригадаємо, що  відбувалося на сьогоднішніх уроках.

   - Що вам сьогодні на уроці з української мови найбільше запам’яталося?

   - Хто із вас був активним на уроці? 

   - Уважним, старанним?

      Щоб ви могли налаштуватися на виконання домашнього завдання і якнайшвидше включитися у розумову працю, ми виконаємо так звану інтелектуальну розминку. Сьогодні таку розминку підготувала нам квіточка. Перевіримо міцність здобутих ваших знань з української мови. Давайте пригадаємо, що ви вивчали на уроці?

 

Метод « Мікрофон»

-         Які слова називаються дієсловами?

-         Які є дієслова?

-         Наведіть приклади дієслів?

-         Як підкреслюють дієслова?

 

-         Я вам роздам квіточки із завданням, ви маєте виконати його і причепити цю квіточку на дошку 

         Отже, інтелектуальну розминку ми провели, дякуємо нашій квіточці.

     Перш ніж приступити до виконання домашнього завдання, давайте повторимо правила виконання письмових завдань, зачитаємо їх з монітора.

 Слайд  3

1.Підготувати усе необхідне до роботи

2. Прибрати все зайве

3.Книжки  розкласти по порядку виконання завдань

4.Прочитати завдання, подумати які правила слід застосовувати при виконанні цього завдання. Якщо забув, подивися у підручник.

5.Розпочавши роботу, не поспішати

6. Сидіти прямо, писати охайно.

7. Якщо потрібно, користуватися чернеткою.

8. Не відволікатися і не розмовляти.

9. Якщо щось потрібно - підніми руку.

    

     А тепер давайте пригадаємо, яке домашнє завдання вам потрібно виконати з української мови на самопідготовці. Відкрили щоденники, подивилися номер вправи, яку потрібно виконати. (Відповіді дітей)

   Діти 2 класу, прочитайте завдання. Які правила потрібно тут застосувати? (Відповіді дітей.) Для їхнього виконання потрібно використати правила, які ми з вами повторили. Кому не зрозуміло як виконувати завдання?

      А дітки 1 класу  я вам роздам карточки із друкованим текстом, вам потрібно списати цей текст у зошит. Читаємо текст.

    Молодці!  А тепер записуємо число, домашня робота, вправа 364 . Приступайте до виконання домашнього завдання самостійно.

    Я думаю, що за 10  хвилин  ви виконаєте завдання.                                          

 Всі активно ми працюєм.

                                           Помилок не буде факт.

                                           Ми уважно помудруєм –

                                           Вийде добрий результат.

 

     Самостійна робота учнів. Стежу за роботою дітей. Здійснюю індивідуальний та диференційований підхід до учнів з огляду на рівень їх самостійності.

 

     Само- та взаємоконтроль виконання домашнього завдання

        -А тепер, будь ласка, перевірте правильність виконання домашнього завдання. Ви повинні самостійно помічати свої помилки й недоліки, а для цього потрібно бути дуже уважними, знати правила.

     Потім діти здійснюють взаємоперевірку (в парах), допомагають товаришам, надають консультації. Формування навичок самостійного оцінювання власної навчальної діяльності підвищує впевненість учнів у собі.

Після взаємоперевірки перевіряю їхні роботи я і підводжу підсумки.

 

- Відпочиньмо і виконаймо вправу «Весняне сонечко». Заплющте очі, витягніть руки. Уявіть, що на долоньках у вас маленькі сонечка.
Через пальці, як промінці сонечка, йде тепло по всій руці. Руки заспокоїлися, відпочивають. Переключаємо увагу на ноги, сонячні промінці зігрівають стопи, пальці ніг. Втома минає, м'язи відпочивають. Дихання заспокоюється, стає спокійним, рівномірним.  Розплющить очки, усміхніться одне одному, передайте тепло своїх долонь, скажіть одне одному добрі слова.

 

     ІІІ. Підсумок. Роздаю діткам різнобарвні квіточки. (Дітки, які гарно працювали отримують квіточки червоного кольору, хто менш постарався - отримують квіточки  жовтого кольору, а хто отримує фіолетові  - тим дітям потрібно іще багато працювати).

          Відклали в сторону підручник, зошит і ручку.

     Ось і у вас є насос.

Підкачаємо колеса «с-с-с-с-с-!» і відправимося в ліс.

Ось ми дітки і дістались до лісової галявини відпочинку.

Ви старанно потрудились

Бачу трішки вже стомились

Час прийшов для відпочинку

Розпочнем фізкультхвилинку

                                       Фізкультхвилинка

                                

     А тепер сіли тихесенько на місця і продовжимо нашу подорож. Подивіться дітки на екран, яка краса у лісі. (Слайд 4 )

-         Поки наша квіточка зустрічається зі своїми друзями нам потрібно виконати цікаве  завдання – виготовлення  аплікації «Весняні квіти» (Грає тихенька музика і діти виготовляють аплікації)

-         Ми з вами виконали всі завдання  і  нам вже час повертатися до школи. Сіли на велосипеди, ще мить і ми вже в школі.  Свої аплікації ви можете подарувати гостям. (Діти дарують аплікації)

 

         Всім дякую за активну участь у самопідготовці. Я сподіваюся, що й надалі ви будете такими ж кмітливими, уважними, самостійними, відповідальними, як сьогодні.

            А тепер прибрали свої робочі місця.

          Зараз у нас буде перерва. Потім ми продовжимо з вами заняття.                                      

 

 

 

docx
Додано
10 січня
Переглядів
106
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку