Методична розробка узагальнючого уроку- подорожі.Тема"Технологія виконання манікюру"

Про матеріал
Методина розробка узагальнюючого уроку-подорожі.Тема"Технологія виконання манікюру". Урок-подорож сприяє розвитку уяви і фантазії,мислення, інтересу до вивчення предмету.При уявній подорожі може відбуватися все те, що супроводжує справжню подорож-яскраві враження,позитивні емоції,яскраві зустрічі.Здобувачі освіти відчувають себе мандрівниками,науковцями,які вирішують важливу проблему.Вони самі роблять висновки,підсумки-узагальнення.
Перегляд файлу

               Методична розробка узагальнюючого  уроку-подорожі

                   Тема уроку.  Технологія виконання манікюру

Мета уроку:  

- навчальна: узагальнити та систематизувати набуті знання із теми «Технологія виконання манікюру»; 

- розвивальна: сприяти розвитку мислення, пам’яті,  уяви, спостережливості, активності й самостійності учнів, сформувати у них способи самостійної пізнавальної діяльності (розумові, дослідницькі, організаційні);

- виховна: виховувати естетичний підхід та професійний інтерес до обраної професії, доброзичливість і вимогливість працювати в колективі, культуру спілкування.
Тип уроку:  узагальнення та систематизація знань.

Вид  уроку:  урок-подорож .  

Матеріально-технічне забезпечення: ноутбук, мультимедійний екран, картки-завдання, кросворд, картки оцінювання роботи учнів на уроці.                                                                                                                                                                                                                                                                                              

                        

                                                                             Епіграф:

Гарні руки прикрашають людину.                                                                                                                                          

                                                               Генріх Гейне

 


                                                       Хід уроку                                                                                                   І. Організаційний момент 

1. Перевірка наявності учнів, їх готовність до уроку.                                                                                         

 

ІІ. Мотивація навчальної діяльності                                                                                                                                                                                                   Налаштування на гарний настрій на уроці.                                                                                                  

 

- Невідомо, хто, коли, але хтось сказав слова, які передаються нам і які ми передаємо нашим нащадкам:   

 

«Намагайтесь кожного дня для кожної справи знайти якийсь позитивний початок, оскільки від того настрою з яким ви вступаєте в день, або в якусь справу залежать ваші успіхи,а можливо, і невдачі».

 

Я бажаю вам розпочати урок з гарним настроєм і отримати від нього  задоволення і гарні результати.

 

ІІІ.  Повідомлення теми та мети уроку

 

ІV. Узагальнення і систематизація набутих знань
 

Викладач:

 Чи любите ви подорожувати? А які країни вас найбільше приваблюють? В яких країнах ви вже побували? А чи доводилося вам подорожувати морем? Сьогодні я вам пропоную таку подорож - змагання. Мандрувати будемо двома кораблями, а курс будемо тримати на острів «Нових знань».

 

Але перед тим, як відправитись у подорож, необхідно перевірити підготовку членів команди до відплиття. Проведемо це у вигляді відповідей на  тестові завдання з продовженням речення .

Питання:                                                                                                                                              1.Основним інструментом для проведення європейського манікюру є………(апельсинова паличка).

2. Виділяють 2 варіанти нанесення френча………(від руки і за шаблонами).                                           3. Обрізання зайвої шкіри навколо нігтя за допомогою ножиць проводимо при виконанні……. (класичного манікюру).

4. Гарячий манікюр рекомендується при……..(сухій шкірі рук).  

5.Видалення задирок при класичному манікюрі проводимо за допомогою………(щипчиків).

6.У чоловічому манікюрі форма нігтя повинна співпадати з формою………..(кінця пальця). 

(Перевірку тестових завдань проводять учні шляхом обміну листочками, кожна правильна відповідь - 2 бали).)  

Усі учні справились із завданням. Отже, для подорожі-змагання нам потрібно дві  команди матросів (учні об'єднуються в дві  групи).

 Кожна команда має обрати собі капітана, отримати корабель (викладач роздає паперові кораблики), "Бортовий журнал" (видаються "бортові журнали"). Потрібно дати назву своєму кораблю і записати всі дані до „бортового журналу" (назву корабля, прізвище капітана, матросів). У "бортовому журналі" біля прізвища своїх матросів капітан має відмічати, скільки разів матрос виручав свою команду. Які б пригоди з вами не трапилися, не загубіть "бортовий журнал".

Скажіть, а які пригоди, які небезпеки можуть чатувати на нас в морі, з чим, або з ким ми можемо там зустрітися?(відповіді учнів)

 На морі може піднятися сильний вітер, і тоді ми потрапляємо у шторм, а може хтось із вас знає, як називається дуже велика хвиля? Найбільша хвиля називається - вал. Отже, ми з вами маємо пройти  декілька  валів, допливти до острова і щасливо повернутися додому. З кожним наступним валом завдання буде ускладнюватись, за правильні відповіді ви будете отримувати рятувальні круги, а виграє та команда, у якої рятувальних кругів буде більше.

Отже, лоцманом сьогодні буду я (викладач), я хочу познайомитися з командами, з якими сьогодні відправляюся в захоплюючу подорож (представлення команд: команда - «Бафіки» і команда «Кюретки»).

 

  Світ який - мереживо казкове,

 Світ який - ні краю й ні кінця.

 На ваших кораблях усе знайоме,

 Ми попливем в невідані місця.

Всі перешкоди ми здолаєм враз,

І всім покажемо свій майстер-клас!   

 

Віддати швартові! Тримаємо курс на острів  «Нових знань».(звучить запис моря, музика).

І ось увага!  Небезпека! Назустріч нам іде хвиля. Щоб уникнути небезпеки, потрібно трьом  членам з кожної команди дати відповіді на питання.                                                               

Питання до першої команди

1. Чи відповідає назва «французький манікюр» країні, де він з’явився, і в чому його особливості? (Відповідь: його створив-американець Джеф Пінк, 1976р., коли одному з голлівудських продюсерів на знімальній площадці знадобився універсальний манікюр, який підходив би до усіх костюмів актрис. Він наближався до природніх кольорів).

2.Які ріжучі інструменти застосовують для проведення класичного манікюру? (Ножиці прямі та з зігнутими кінцями, кусачки, щипчики).

3.Як називається потовщений шар епідерміса шкіри, розташований під вільним краєм нігтя? (Гіпоніхій).

 

Питання до другої команди

1."Американський манікюр". У чому його особливості? (Головне - це яскраві, насичені, навіть дуже ядовиті кольори і відтінки й довгі округлої форми нігті. Колір часто відповідає губній помаді).

2. Які види європейського манікюру Ви знаєте? («Мокрий»,  "сухий").

3.Як називається продовження тонкої плівки у основи тіла нігтя, яке частково перекриває луночку? (Епоніхій).


Викладач (лоцман). Продовжуємо подорож.

 

Вітри в паруси все дмуть,

По морю кораблі пливуть.

І ось знову висока хвиля. Вирішити проблему можуть капітани команд.
Запрошую капітанів на капітанський місток. (Кожному капітану видається картка з питанням).     

Картка1

У клієнта суха шкіра рук. Який, на вашу думку, із вивчених видів манікюру Ви проведете і чому? (Відповідь обґрунтована  методом «Прес»).                                                                                                             Я вважаю, що……… 

Оскільки………..                                                                                                                              Наприклад,………                                                                                                                     Отже……….                                                                                                                                                                

 

Картка 2.

У клієнта тонка, ніжна шкіра. Який із видів манікюру є безпечним і чому? (Відповідь обґрунтована методом «Прес»).                                                                                                       

 

Викладач.                                                                                                                                                          

Все далі й далі від землі

Відганяє вітер кораблі.

Туди, де вас пригоди ждуть

Морські хвилі вже несуть.

І знову вал “Кодування інформації”. Команди отримують картки, в яких зашифровані слова анаграми. Переможе та команда, яка швидко розкодує ці слова. На виконання відводиться 5 хвилин, якщо команда виконала завдання раніше, то капітан сповіщає про виконання завдання і конкурс  припиняється, зачитуються слова і ключова фраза. Команда, що перемогла, отримує 1 рятівний круг за кожне слово і 2 рятівних круги за фразу.

 

Картка №1.                                                                                                                                       1) ракекют  (кюретка);                                                                                                                                                                   2) войни нюмірак щарек рахитс вход (новий манікюр краще старих двох).

                                          

Картка №2.                                                                                                                                 1) тапалок  (лопатка);                                                                                                                               2) войни нюмірак щарек рахитс вход (новий манікюр краще старих двох ).

 

Викладач.      Вирушаємо далі в подорож .                                                                                                            

 

Ось корсари  зустрічають,

Далі нас не пропускають.

Щоб піратів подолати,

Кросворд  потрібно розгадати.

                              „Зустріч з піратами"

Пірати думають, що ви пливете на острів «Нових знань» за скарбами і вимагають від вас сказати, що це за скарби.  Маєте  відрядити   трьох матросів  на шлюпці до піратів.

(Виходять три учні з кожної команди, які стають „полоненними" місцевих піратів, які погрожують їх „вбити", якщо вони не розв'яжуть кросворд.)

 

Питання до кросворду:

1. Один із видів манікюру (обрізний).

2. Камень-пилка для видалення кутикули (пемза).

3. Універсальний по дизайну манікюр (френч).

                       Ключове слово: БАФ.  

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

Викладач.                                                                                                                                                                                          Вітри весело  шумлять,                                                                                                                                               Кораблі всі вдаль  летять.                                                                                                                                            Знову хвиля перед нами,                                                                                                                                                          Як же нам її здолать.

Завдання “Ланцюг  слів”

Викладач дає будь-яке початкове слово, що стосується манікюру, а далі команди ведуть “двобій” до останнього слова, за кожне назване слово - 1 рятувальний круг. Конкурс проводиться за такими правилами: кожне нове слово повинно починатися літерою, на яку закінчилось попереднє слово. Перемагає та команда, яка назве останнє слово. Усі слова повинні стосуватися манікюру. Участь бере вся команда, хто знає слово, піднімає руку, викрикувати не можна, за перше викрикування команда отримує попередження, за друге - знімається рятувальний круг, за третє - припиняється конкурс і визначається команда-переможець та, що не була знята з гри. Максимальний час, що відводиться на проведення конкурсу - 5 хвилин. Наприклад: лопатка-абразив -………..

Викладач. Вирушаємо далі в подорож.                                                                                                                

В синім морі пляшку бачим,                                                                                                                      А у пляшці папірець,                                                                                                                      Пливіть до нього навпростець,                                                                                                             Про допомогу там прохання                                                                                                          Чоловіка  і дитини,                                                                                                                                  Які на острові єдині,                                                                                                                    Врятуйте їх від спеки й бур -                                                                                                             Зробіть відмінний манікюр.
 

                          Завдання  «Морська пошта».

(на морі плавають пляшки, в них знаходяться записки про допомогу)

1. Записка: «Допоможіть! Знаходжусь на  дуже маленькому острові».

На острові ви знаходите  дитину з брудними руками. Вам необхідно розказати технологію виконання дитячого манікюру, особливості проведення.


2. Записка: «Допоможіть! Знаходжусь на  невеликому острові» .

 На острові ви знаходите чоловіка з брудними руками.  Вам необхідно розказати  технологію виконання чоловічого манікюру, його особливості

 

Викладач.                                                                                                                                                      

Кораблі пливуть  у далечінь,

Там морів і океанів синь.

Та раптом буря насуває,

Перешкода піджидає.

І ось знову хвиля. Подолати перешкоди можна виконавши завдання  „Гра по колу".

Ви дізналися багато про технологію виконання манікюру, а тепер по колу швидко назвіть:

1. Які види манікюру ви знаєте? (класичний,європейський, дитячий, чоловічий,френч-манікюр).

2. Назвіть інструменти для виконання класичного манікюру? (лопатка, щипчики, кусачки, пилочки різної абразивності,ножиці прямі та з зігнутими краями, кюретка, баф).

3. Перерахуйте інструменти для проведення  європейського манікюру? (апельсинова паличка, пилочки різної абразивності, баф).

4. Назвіть різновиди європейського манікюру? ( “мокрий”, “сухий”, гарячий )                                                

Викладач.                                                                                                                                                                               Вітри весело гудуть,                                                                                                                                    Кораблі далі пливуть.

Щоб до острова  пристати,
Нам потрібно подолати

Перешкоду ще одну.

І ось знову перешкода. Висока хвиля. Подолати її можна, якщо виконаєте завдання  „Асоціативний кущ".

1. З чим асоціюється класичний манікюр? (небезпечний, дорогий, для запущених нігтів, вимогливий).

2.З чим асоціюється європейський манікюр? (економний, бережливий, безпечний, невимогливий, дешевий, для дітей).

 

Викладач.  

 

Острів вже видніється на горизонті. Подивіться уважно, що ви бачите? Так, острів, який сяє різнобарвними кольорами. Це острів «Нових знань». Але потрапити на цей острів ми не можемо, бо на нашому шляху ще одна перешкода . Острів загороджений парканом, на якому стоять букви "ПА" (поетапна атестація), а також висить замок «Мрій та побажань». Так тільки після захисту кваліфікації "Манікюрник  2 розряду 2 класу" ми можемо потрапити на цей острів та обстежити його. А  жителям острова і тим мандрівникам, які прийдуть після нас залишимо наші побажання.(Миру,добра,благополуччя,щастя). І прикріпимо на цей замок. Що ж повертаємося  додому.


V. Підведення підсумків уроку

Заключне слово викладача.

Отже, ми щасливо повернулися додому . "Бортові журнали" необхідно віддати викладачу, щоб  вас оцінити.

У якої команди найбільше рятувальних кругів? (Оголошення результатів).

Ви сьогодні долали багато перешкод, потрапляли у важкі ситуації, скажіть, які б поради ви дали б тому, хто потрапив у важку ситуацію? (спілкування з учнями).

Корабель фінішував. Але ми тільки проклали з вами курс. Ви ще багато разів будете мандрувати до Країни знань. Море перебуває у постійному русі, так само, як у постійному русі перебуваємо ми, вивчаючі нові професії. Сьогодні ми завдання виконали. Я вам всім дуже вдячна.

Рефлексія викладача.

Закінчився вже наш урок,

Часу не витрачали марно.

До знань зробили ви ще крок,

Дякую,що працювали гарно.

Професію свою у серці бережіть,

А я бажаю вам здоров’я і наснаги.

Клієнтами своїми дорожіть,

Колеги  хай дарують Вам повагу.

 

VІ. Домашнє завдання

1. Повторити вивчену тему: «Технологія виконання манікюру».

2. Скласти 5тестових завдань до теми.

Використана література

1. Забеліна  І.А.    Переклад з англійської. Маникюр и педикюр в салоне красоты. –М.;РИПОЛ КЛАСИК, 2006г..

2. Маникюр без труда шаг за шагом: Эксмо. – 2008 г..

3. Манікюр, педикюр. Поради стиліста. ООО «Издательство « Эксмо»» 2007г..

4. Нестерова  Д.В.  Эксклюзивный маникюр и педикюр. – М: РИПОЛ класик, 2007г..

5. Тарасова Т.В.   Маникюр и педикюр. –М.: Эксмо, 2006г.

6. Інтернет-журнал Krasota.ru. URL: https://bit.ly/2q8qme.

7.Секреты красоты. URL: https://bit.ly/2q7DWr7

8.Ігнатьєва С.А. Курс «Маникюр - мистецтво отримання задоволення». - М., 2006

9.Колосов В.А. Загальні відомості про манікюр і педикюр, догляд за нігтями. - М., 2005

10.www.nogtik.com  -  Сайт з догляду за нігтями .

 

 

 

doc
Додано
11 січня
Переглядів
93
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку