Креативна освіта визначається як:освіта, спрямована на розвиток загальної креативності учасників;освіта з гнучкою системою форм організаціїнавчально-виховного процесу, відповідноздібностям, нахилам, потребам учнів;освіта, зорієнтована на використанняінноваційних педагогічних технологій, що забезпечують особистісне зростаннята розвиток творчого потенціалу учнів.
Провідні завдання інтегрованого навчання:формування внутрішньої мотивації змістовно спроектованої навчально-розвивальної діяльності вчителя й учня;розвиток пошукової пізнавальної активності й самостійності учнів, формування вмінь, навичок, застосування знань у нестандартних ситуаціях;розвиток творчої рефлексії, збагачення ціннісно-естетичної сфери особистості, спрямованої на розвиток позитивної Я-концепції особистості;
Інтеграційний зв’язок з ПРАВОЗНАВСТВОМ ПЕРЕДБАЧАЄ: Ознайомлення учнів з поняттям закон, правові норми;Вміння розрізняти норми права і моральні норми При вивченні тем “Законодавство України про порятунок і захист людей у надзвичайних ситуаціях”, «Правова відповідальність неповнолітніх». Правопорушення та відповідальність за них». на уроці опрацьовуються поняття: громадянин, громадські організації, демократична держава, “Конвенція про права дитини”,»Цивільний кодекс України», Державна служба України, «Кримінальний кодекс України». Учні розглядають певні життєві випадки і встановлюють, в яких йдеться про порушення моральних норм, а в яких – правових. Ознайомлення учнів з поняттям закон, правовими нормами;Формування вміння розрізняти правові й моральні норми.
Інтегровані уроки є потужними стимуляторами розумової діяльності дитини. Діти починають аналізувати, зіставляти, порівнювати, шукати зв'язки між предметами і явищами. Інтегровані уроки часто супроводжуються відкриттями і знахідками. Це, в якомусь сенсі, наукова діяльність. Особлива цінність цього явища в тому, що роль дослідників виконують учні.