Інтегроване навчання як засіб гармонійного розвитку дитини в НУШ
Номер слайду 2
Номер слайду 3
Девід Вільямсон Шафер. Міждисциплінарне навчання лежить в основі нових підходів до освіти, хоча сама ідея інтеграції зовсім не нова. Ральф Тайлер
Номер слайду 4
Інтегроване навчання обумовлює набуття важливих навичок для життя, таких як уміння працювати в команді та вирішувати проблеми.
Номер слайду 5
Креативна освіта визначається як:освіта, спрямована на розвиток загальної креативності учасників;освіта з гнучкою системою форм організаціїнавчально-виховного процесу, відповідноздібностям, нахилам, потребам учнів;освіта, зорієнтована на використанняінноваційних педагогічних технологій, що забезпечують особистісне зростаннята розвиток творчого потенціалу учнів.
Номер слайду 6
Головні принципи інтеграції:системність;науковість;природовідповідність;цілісність сприймання світу і людини в ньому;безперервність;гуманізація освітнього процесу;індивідуалізація розвитку особистості;гармонійність.
Номер слайду 7
Провідні завдання інтегрованого навчання:формування внутрішньої мотивації змістовно спроектованої навчально-розвивальної діяльності вчителя й учня;розвиток пошукової пізнавальної активності й самостійності учнів, формування вмінь, навичок, застосування знань у нестандартних ситуаціях;розвиток творчої рефлексії, збагачення ціннісно-естетичної сфери особистості, спрямованої на розвиток позитивної Я-концепції особистості;
Номер слайду 8
підвищення якості засвоєння сприйнятого матеріалу;створення творчої атмосфери в колективі учнів;виявлення здібностей учнів та їх особливостей;ефективна реалізація розвивально-виховної функції навчання;формування особистості, здатної розв'язувати складні життєві проблеми.
Номер слайду 9
Інтегративні (міжпредметні) зв’язки можнавикористовувати на різних етапах уроків:
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Креативність = творчість. Здібності здивовувати, знаходити рішення в нестандартних ситуаціях. Цілеспрямованість на відкриття чогось нового, раніше не відомого.
Номер слайду 12
Міжпредметні зв’язки:стимулюють потяг до знань;укріплюють інтерес до предметурозширюють зацікавленість;поглиблюють знання;сприяють становленню інтересів професійного плану.
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Номер слайду 17
Номер слайду 18
Номер слайду 19
Номер слайду 20
Номер слайду 21
Номер слайду 22
Номер слайду 23
Номер слайду 24
Номер слайду 25
Номер слайду 26
Номер слайду 27
Номер слайду 28
Здоров’я, безпека та добробут. Математика. Медицина. Пізнаємо та бережемо природуІнформатикаекономіка. Фінансова підприємливість. Етика. Фізична культураІсторія. Хімія. Мовознавство. Біологія
Номер слайду 29
Історія + Здоров’я, безпека та добробу
Номер слайду 30
Практикуємося в медицині
Номер слайду 31
Хімія + Основи здоров’я. Урок “Вітаміни і мінерали для здоров’я”
Номер слайду 32
Вдосконалюємо математичні здібності
Номер слайду 33
Інтеграційний зв’язок з МОВОЮ ПЕРЕДБАЧАЄ: словникову роботу з термінами, прислів'ями, метафорами, порівняннями та ін.
Номер слайду 34
Інтеграційний зв’язок з ПРАВОЗНАВСТВОМ ПЕРЕДБАЧАЄ: Ознайомлення учнів з поняттям закон, правові норми;Вміння розрізняти норми права і моральні норми При вивченні тем “Законодавство України про порятунок і захист людей у надзвичайних ситуаціях”, «Правова відповідальність неповнолітніх». Правопорушення та відповідальність за них». на уроці опрацьовуються поняття: громадянин, громадські організації, демократична держава, “Конвенція про права дитини”,»Цивільний кодекс України», Державна служба України, «Кримінальний кодекс України». Учні розглядають певні життєві випадки і встановлюють, в яких йдеться про порушення моральних норм, а в яких – правових. Ознайомлення учнів з поняттям закон, правовими нормами;Формування вміння розрізняти правові й моральні норми.
Номер слайду 35
Біологія + Основи здоров’я. Урок “Шкіра і здоров’я”Урок “Показники фізичного розвитку підлітків”
Інтеграційний зв’язок з етикою передбачає опрацювання таких фундаментальних категорій, як мораль, добро, зло, совість, гідність, щастя, дружба, вміння поводити себе у суспільстві, реалізуватися як особистість. Розвиваємо здібність критично оцінювати свої вчинки.
Номер слайду 38
Номер слайду 39
Змістова лінія «Підприємливість і фінансова грамотність . Профорієнтація.»Розглядаємо ситуації
Номер слайду 40
Інтегровані уроки є потужними стимуляторами розумової діяльності дитини. Діти починають аналізувати, зіставляти, порівнювати, шукати зв'язки між предметами і явищами. Інтегровані уроки часто супроводжуються відкриттями і знахідками. Це, в якомусь сенсі, наукова діяльність. Особлива цінність цього явища в тому, що роль дослідників виконують учні.