ВСТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ХЛОПЧИКА\ДІВЧИНКИ ЯК ПРЕДСТАВНИКА\ПРЕДСТАВНИЦІ ЧОЛОВІЧОЇ\ЖІНОЧОЇ СТАТІ

Про матеріал
ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДО УРОКУ В 6 КЛАСІ З КУРСУ "ШЛЯХ ДО ЗРІЛОСТІ" НА ТЕМУ"ВСТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ХЛОПЧИКА\ДІВЧИНКИ ЯК ПРЕДСТАВНИКА\ПРЕДСТАВНИЦІ ЧОЛОВІЧОЇ\ЖІНОЧОЇ СТАТІ"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ВСТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ХЛОПЧИКА\ДІВЧИНКИ ЯК ПРЕДСТАВНИКА\ПРЕДСТАВНИЦІ ЧОЛОВІЧОЇ\ЖІНОЧОЇ СТАТІ. КУЛЬТУРА МІЖОСОБИСТІСНИХ ВЗАЄМИН.

Номер слайду 2

"Кожен із нас є унікальною особистістю. Сьогодні ми поговоримо про те, що означає бути хлопчиком або дівчинкою і як це впливає на наш розвиток".

Номер слайду 3

Що означає бути хлопчиком?Що означає бути дівчинкою?Чи завжди хлопці й дівчата розуміють одне одного?

Номер слайду 4

Статева ідентичність - це усвідомлення людиною своєї статі, яка впливає на її поведінку, стиль спілкування, ролі в суспільстві.

Номер слайду 5

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Характеристики. Хлопчик. Дівчинка. Фізичні особливостіНалежність до чоловічої статі. Розвиток фізичної сили, витривалості. Належність до жіночої статі. Розвиток граційності, витонченості та природної жіночності. Психологічні особливостіЧасто орієнтація на активні дії, досягнення та змагання. Прагнення проявляти лідерські якості, сміливість і відповідальність. Схильність до співчуття, чуйності та уважності до деталей. Вміння гармонійно поєднувати емоційність із раціональністю. Соціальні роліВиконання традиційно чоловічих ролей у суспільстві, наприклад, захисника, помічника, лідера. Участь у спільній діяльності, яка часто потребує фізичної активності чи технічних навичок. Виконання традиційно жіночих ролей у суспільстві, наприклад, турботи про інших, створення затишку. Водночас сучасна дівчинка може досягати успіхів у будь-якій сфері, як і хлопчик: спорті, науці, техніці чи мистецтві. Емоційна сфера. Розвиток емоційної стійкості та вміння контролювати емоції. Навчання відкрито висловлювати свої почуття, незважаючи на стереотипи. Більша відкритість у вираженні емоцій, здатність проявляти підтримку і турботу про близьких. Прагнення до гармонії у стосунках із собою та оточенням.Індивідуальність. Унікальність кожного хлопчика, незалежно від стереотипів. Можливість проявляти творчість, чуйність, турботу, що також притаманно людині, незалежно від статі. Унікальність кожної дівчинки, незалежно від зовнішності чи захоплень. Можливість проявляти силу, наполегливість, креативність та незалежність, розвиваючи свої здібності та таланти.

Номер слайду 6

Бути хлопчиком — це не тільки про фізичні та соціальні особливості, але й про можливість розвивати свої таланти, бути собою та з повагою ставитися до інших. Бути дівчинкою — це не тільки про красу та ніжність, а й про можливість бути сильною, успішною, творчою особистістю, яка плекає свою унікальність і з повагою ставиться до інших.

Номер слайду 7

Стереотипи -Це поширені уявлення про поведінку, інтереси та риси характеру,які суспільство приписує лядям залежно від їхньої статі

Номер слайду 8

Відповідальність за безпеку:"Хлопчики мають бути захисниками та брати на себе всю відповідальність."Реальність: Відповідальність є спільною для всіх, незалежно від статі. Стереотипи про хлопчиків. Фізична сила та активність:"Хлопчики повинні бути сильними, витривалими, не показувати слабкість."Реальність: Хлопці, як і дівчата, можуть проявляти емоції та потребують підтримки. Лідерство:"Хлопці завжди мають бути лідерами, приймати рішення."Реальність: Не всі хлопці прагнуть лідерства, і це нормально. Мінімальна емоційність:"Хлопці не плачуть, їм не властиво бути чутливими."Реальність: Хлопці мають право висловлювати свої почуття, як і всі інші.Інтерес до техніки та спорту:"Хлопці мають любити машини, комп'ютери, спорт."Реальність: Їхні захоплення можуть бути різноманітними, наприклад, музика, мистецтво чи кулінарія.

Номер слайду 9

Обов’язкова мрія про родину:"Головна мета дівчинки — вийти заміж і стати мамою."Реальність: Дівчатка можуть мріяти про кар’єру, подорожі, творчість чи будь-що інше. Стереотипи про дівчаток. Краса на першому місці:"Дівчатка повинні завжди виглядати охайно, красиво, бути ніжними."Реальність: Особистість важливіша за зовнішній вигляд, і дівчатка можуть бути різними. Емоційність:"Дівчата завжди чутливі, слабкі й залежні від емоцій."Реальність: Дівчата можуть бути сильними, стриманими та рішучими. Хазяйновитість:"Дівчатка мають любити прибирати, готувати, займатися домашніми справами."Реальність: Ці навички корисні для всіх, незалежно від статі. Мінімальний інтерес до техніки та спорту:"Дівчатка не цікавляться наукою, технікою чи фізичною активністю."Реальність: Багато дівчат успішно реалізують себе в цих сферах.

Номер слайду 10

Культура міжособистісних взаємин. Культура міжособистісних взаємин — це система норм і правил, які забезпечують гармонійне спілкування, взаєморозуміння та співпрацю між людьми. Вона базується на моральних принципах, повазі, етиці та взаємопідтримці.

Номер слайду 11

1. Повага до інших. Визнання права кожної людини на власну думку, почуття та індивідуальність. Уникнення грубощів, образ та приниження. Толерантність до відмінностей у світогляді, статі, національності, віці чи соціальному статусі.

Номер слайду 12

2. Емпатія. Уміння поставити себе на місце іншої людини, зрозуміти її почуття та потреби. Виявлення співчуття та готовності підтримати.

Номер слайду 13

3. Комунікація. Чітке та зрозуміле висловлювання своїх думок. Уміння слухати співрозмовника, не перебиваючи. Використання доброзичливого тону та невербальних засобів спілкування (посмішка, контакт очима).

Номер слайду 14

4. Довіра. Будування відкритих та чесних стосунків. Виконання обіцянок та дотримання слова.

Номер слайду 15

5. Конфліктна компетентність. Уміння конструктивно вирішувати конфлікти, без агресії чи образ. Пошук компромісів і врахування інтересів усіх сторін.

Номер слайду 16

6. Співпраця та взаємодопомога. Готовність допомагати іншим, коли це потрібно. Внесення особистого внеску у спільну справу.

Номер слайду 17

7. Самоповага. Усвідомлення власних прав та меж. Здатність відстоювати свої інтереси без порушення прав інших.

Номер слайду 18

Риси або діїЧоловіча стать. Жіноча стать. Фізична сила. Здатність до співчуття. Лідерські якостіУважність до деталейІнтерес до техніки. Турбота про оточуючихІнтерес до спорту. Здатність висловлювати емоціїЗавдання 1. "Особливості чоловічої та жіночої статі"Інструкція: Розподіліть наведені риси та дії на типові для хлопчиків (чоловічої статі) або дівчаток (жіночої статі).