Інтегроване заняття "Бути дизайнером - це круто"

Про матеріал
Мета: Формувати початкові уявлення про дизайн, як вид творчої діяльності, про роль праці в житті людей. Підводити дітей до розуміння того, що продукти дизайну красиві та привабливі. Стимулювати фантазію дітей. Вчити висловлювати свою думку. Розвивати логічне мислення, зв’язне мовлення, творчу уяву, моторику, креативність, здатність послідовно здійснювати свій задум. Закріплювати вміння рахувати в межах 5; склад чисел 3, 4, 5. Підготувати руку для письма. Виховувати самостійність, естетичний смак.
Перегляд файлу

Заняття на тему: «Бути дизайнером – це круто»

 

Мета:

Формувати початкові уявлення про дизайн, як вид творчої діяльності, про роль праці в житті людей.

 Підводити дітей до розуміння того, що продукти дизайну красиві та привабливі.

Стимулювати фантазію дітей. Вчити висловлювати свою думку.

Розвивати логічне мислення, зв’язне мовлення, творчу уяву, моторику, креативність, здатність послідовно здійснювати свій задум.

Закріплювати вміння рахувати в межах 5; склад чисел 3, 4, 5.

Підготувати руку для письма.

Виховувати самостійність, естетичний смак.

 

Попередня робота:

 Бесіда про професію дизайнера, її різновиди. Розгляд картинок-дизайнерів різних професій; вивчення віршів.

 

 Активізація словника:

дизайнер, модельєр, флорист.

 

Матеріали:

картинки: сонечка, квітки, дощика;

картинки: посмішки, повітряного поцілунку, махаємо рукою;

5 фішок на кожну дитину для завдання «Виклади і домалюй»;

квітки з пелюстками (склад числа) на кожну дитину;

по 5 листочків на кожну дитину для завдання «Розфарбуй за зразком»;

кольорові олівці (жовтий, зелений, червоний, коричневий, помаранчевий)

листочки з буквами (О Л Е Н А);

9 квіток живих для хлопців;

картинка зображеної дівчинки у сукні.

 

(Групова кімната прикрашена як на день народження: квіти, кульки, «З Днем народження»).

 

Вихователь: Дітки, погляньте як прикрашена наша групова кімната. Як ви гадаєте, чому вона так прикрашена?

 

Відповіді: У когось День народження.

 

Вихователь: Так. Ви праві. У декого в садочку сьогодні День народження. Але про це ми дізнаємось в кінці нашого заняття.

 

Вихователь: Хто приходить на День народження? (гості)

А серед нас є гості? (так)

Давайте привітаємося (з використанням наочності):

Привітаймо Сонечко!

Здрастуй дороге!

Привітаймо Квіточку!

Хай вона росте!

Привітаймо Дощик!

Лийся, мов з відра!

Привітаймо гостей усіх

Зичимо добра!

 

Вихователь: А ще люди вміють вітатися без слів: мімікою, жестами. Давайте і ми з вами так привітаємося:




А з чим люди ходять на День народження?

 

Відповіді: з квітами, з подарунками…

 

Вихователь: І в нас з вами є подарунки імениннику. Сукня та букет квітів.

(Звучить музика)

(Знімається штора з дошки)

 

Вихователь: Ой, наші з вами подарунки хтось зіпсував. А скоро ж з’явиться іменинник. Нам потрібно буде його привітати. Допоможете мені відновити подарунки? (Так)

Спочатку ми відновимо букет, а потім подарунок – платтячко. Але спочатку давайте спробуємо виконувати все по черзі.

(1 листок знімаємо з платтячка).

  1. Згадай і продовж:

Одяг в мене дуже гарний,

Бо пошив його… (ДИЗАЙНЕР)

 

        Вихователь: А ми будемо не просто дизайнерами. А ким саме, нам розкажуть… Артем, Мирослава та Ліза.

 

Не планує інтер’єр,

Модний одяг розробляє

Та моделей одягає                    

Це дизайнер-модельєр.

****************************

  Модельєри фантазують

  Сукні та спідниці                        

  Шиють та малюють                      

  Моду просувають

  Все про неї знають.

  ****************************

 

  Флорист букети збирає

  І добре дуже знає                                

Як за квітами доглядати

Як правильно їх зберігати.

 

 Вихователь: Отже, сьогодні ми з вами будемо модельєрами і флористами.

 Для початку нам потрібно знайти матеріал з якого зможемо відновити платтячко-подарунок.

 У вас на тарілочках лежать фішечки. Завдання: викласти їх на дощечці згідно зі словами віршика:

 Нам підкаже віршик з вами

Як дійти, та що зробить.

Вправо всі разом пішли

Там ялинку ми знайшли

За ялинкою наліво

Повернули за будинок

Та отримали листа.

 

Вихователь: Всі молодці, виклали правильно. А тепер візьміть простий олівець та справа з’єднайте крапочки у такі ж самі малюнки, як і зліва.

(Діти працюють. Проводиться індивідуальна робота).

 

Вихователь: Молодці, дітки! Зараз візьміть конверти, які лежать посередині столу. Покладіть їх перед собою.

Але перед тим, як ми будемо працювати, потрібно трішки відпочити.

Фізпауза (сидячи за столами):

  • Потягнулись (сидячи потягнулись)
  • Обійнялись (сидячи обіймаємо себе)
  • Посміхнулись (сидячи посміхаємось)
  • Заховались

(Проводимо фізпаузу 2 або 3 рази, дивлячись на стан дітей).

 

Вихователь: А тепер беремо конвертики в руки і викладаємо все, що є всередині, на дощечку.

Зараз ми з вами будемо флористами. Наше завдання: правильно скласти букет. Спочатку ми викладемо білі серединки зліва, посередині, справа на дощечці.

Першу квітку складемо разом. В середині у нас є цифра яка? (3)

Наша задача підібрати до серединки потрібні пелюсточки.

 

 

 

 

 

 

 

 

  (Працюємо усно з викладанням на магнітній дошці).

 А тепер ви попрацюєте самостійно і складете квіточки далі з цифрами 4 та 5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 (Проводиться індивідуальна робота)

 Погляньте які в нас вийшли квітки. А разом в усіх нас вийшов букет.

 

 Вихователь: Гарно ми попрацювали флористами, але вже і втомилися, тому трішки відпочинимо.

 Фізхвилинка:

Щось не хочеться сидіти…

Треба трохи відпочити…

Встали… Сіли… Встали… Сіли…

Руки вгору… Руки вниз…

На сусіда подивись…

Руки вгору… Руки в боки…

Вище руки підніміть…

Як листочки опустіть (шевеляться пальчики)

Потягніться… Розрівняйтесь…

За роботу приступіть…

 

Вихователь: А ось і настав час відновити наш подарунок-платтячко. Зараз пора року яка? (осінь).

Ми будемо модельєрами, а платтячко наше будемо прикрашати листочками.

Завдання: Розфарбуй за зразком та з’єднай (завданням з ускладненням для тих дітей, які швидко розфарбовують).

Візьміть на тарілочці листочки (На кожну дитину розраховано 5 листочків).

(Зразок для розфарбовування на магнітній дошці).

О – жовтий листочок

Л – зелений листочок

Е – червоний листочок

Н – коричневий листочок

А – помаранчевий листочок

 

Вихователь: Уважно подивіться який листочок відповідає якій букві, а також якого він має бути кольору.

(Діти працюють, а вихователь проводить індивідуальну роботу).

 

Вихователь: Всі молодці. А зараз погляньте на дошку. Перевірте чи правильно розфарбували листочки. Оченятами, без слів. Давайте поглянемо які ж у нас були листочки. Серед листочків заховалося слово. Знайдіть його…

 

 О    Л     Е    Н    А  

 

Яке слово вийшло? (ОЛЕНА)

 

 Вихователь: Зараз заплющіть очі і порахуйте до 5 (1, 2, 3, 4, 5).

(В цей час вихователь, відкриває на картинці фото Олени Федорівни в сукні з букетом).

 Так погляньте, у кого ж сьогодні День народження? (у Олени Федорівни).

 Ви молодці. Ми сьогодні побули і флористами, і модельєрами, і старалися ми для нашої Олени Федорівни.

(В цей час кожен хлопчик отримує по квітці).

 А зараз ми зберемо все ж таки наш букет. А для цього ми стоїмо на місцях і запрошуємо до нас Олену Федорівну.

Хлопчики, я прошу вас вручити квіти і подарувати букет Олені Федорівні, та потім стати на своє місце.

А тепер без слів, використовуючи мову жестів, покажемо, що ми її любимо.

Спочатку посміхніться  

 А тепер покажіть сердечко руками

 І на останок повітряний поцілунок.

 А ще на вас, дітки, чекають від іменинниці смаколики. Але отримаєте ви їх зараз, коли підете в спальню з Тетяною Анатоліївною. Тихенько вийдіть у спальню.

docx
Додано
8 березня
Переглядів
48
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку