Презентація з розвитку мовлення "Посуд"

Про матеріал
Мета: розширювати знання дітей про предмети посуду, їх призначення, матеріал, з якого вони виготовлені; збагачувати словник словами - назвами предметів посуду, дієсловами, ознаками; удосконалювати вміння розрізняти предмети за характерними ознаками (чайний, столовий, кавовий).
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Комплесне заняття. Тема: «Посуд»

Номер слайду 2

Щоб підсмажить їжу швидко. Нам потрібна … (сковорідка.)На кухонці нашій ми варим в ній каші, картоплю, больйони, супи й макарони (каструля.)Довгий носик, ручку   має, Всіх нас чаєм пригощає! 

Номер слайду 3

Не каструля і не миска,Не кружка, не горщик. Насипають в неї кашу,Наливають борщик. Є у блюдечка подружка,Що одне лиш має вушко. Можеш кралю цю зустріти, Як захочеш чай попити. Гострі зуби вона має, Їсти нам допомагає, Що бере в тарілці - все. Нам до рота донесе.

Номер слайду 4

Як ми назовемо все це одним словом?

Номер слайду 5

Давайте згадаємо , яким буває посуд?Як називається посуд з якого п’ють чай?Як називається посуд з якого п’ють каву?Як називається посуд з якого ми їмо?СТОЛОВИЙ

Номер слайду 6

Як називається посуд в якому ми готуємо?КУХОННИЙЯк називається посуд для господарства?

Номер слайду 7

А що таке сервіз?Це набір посуду столового, кофейного або чайного, який зв’язаний між собою однаковим призначенням та оформленням.

Номер слайду 8

Що відноситься до столового посуду?

Номер слайду 9

Гра. З чого зроблений посуд?Ложка з дерева. Ніж з металу. Чашка з фарфору. Графин зі скла

Номер слайду 10

Ваза з кришталя. Маслянка з пластмаси. Миска з глини. Сковорода з чугуна

Номер слайду 11

Гра. Порівняй Чим відрізняється каструля від сковорідки?

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Гра. Назви ласкаво

pptx
Додано
10 березня
Переглядів
635
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку