Інтегроване заняття для дітей молодшої групи" У краплинки у водички є малесенькі сестрички"

Про матеріал
Цей конспект інтегрованого заняття з ознайомлення з довкіллям з елементами дослідницької діяльності допоможе сформувати у дітей пізнавальний інтерес до природи, знання про значення води в житті людини, виховати бережливе ставлення до води.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект заняття

в молодшій групі

 

«У краплинки у водички є малесенькі сестрички»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала:

вихователь

Марченко Лариса Федорівна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета: ознайомити дітей з проблемами забруднення навколишнього середовища,підвести  до  розуміння необхідності охорони довкілля; узагальнити  знання дітей про воду та її  властивості: чиста, брудна, прозора, каламутна, тепла, холодна; визначити дослідним шляхом, які речі плавають у воді, а які-тонуть; закріпити знання дітей про місцезнаходження води в природі, потребу у воді  для всіх живих істот та для об’єктів неживої природи; збагачувати словник прикметниками, дієсловами, розширювати лексичний запас дітей назвами властивостей води; розвивати вміння логічно мислити, виховувати бережливе ставлення до води, економно її вживати, виховувати емоційно-позитивне ставлення до природи.

 Обладнання: склянки з чистою та брудною водою, портрет «Краплинка», паперові краплинки ,сачки ,басейн з водою, лійка, предметні картинки, аудіо запис (звук дощу,звук джерельця).

 

 

 

Хід заняття

Вихователь: Добрий ранок, малята,

                      Розумні хлопчики й

                      Кмітливі дівчата.

                      До нас сьогодні завітала гостя,

                      А хто це, відгадати дуже просто.                    

                      Уважно слухайте:

                      То тверда, а то м’яка,

                      То здебільшого рідка.

                      То нечутна, то шумить,

                      А то навіть закипить.

                      Як нема її-біда.

                      Люди звуть її (вода) .

Вихователь: Кому ж потрібна  водичка? Пограємо у гру.

Дидактична гра «Кому  потрібна вода»(вихователь показує предметні картинки, якщо для них потрібна вода -діти плескають  в долоні).

Вихователь: Діти, водичка потрібна і людям, і тваринкам, і рослинам, всьому живому.  А чи знаєте ви з чого складається водичка? (діти відповідають, що з краплинок)

Вихователь: А де живуть крапельки?

Діти: В дощі, в морі, річці, калюжі…

Вихователь: Давайте всі разом покличемо дощик…

Разом:  Іди, дощику, іди

             На городи, на сади,

             Щоб травичка підросла,

             А квіточка зацвіла.

             Щоб дітки маленькі

             Росли здоровенькі (звук дощу) .

Вихователь:  Швидше, дощик, припускай,

                       Парасольки, дітки, розкривай,

                       Від дощу себе ховай (діти піднімають руки вгору, в сторони) .

Вихователь: Діти, хто це до нас поспішає в гості! (показує на віконному склі  портрет; варіанти відповідей дітей).

Вихователь:   Я Краплинка, я вода,

                        Завжди світла, молода.

                        Я весела, я привітна,

                        Я на світі всім потрібна.

Вихователь: Наша гостя нам представилась.  А тепер давайте і ми назвемо свої імена (діти  передають портрет  і називають свої імена).

Вихователь: А прийшла вона до нас у гості ,бо тут, у нашій групі живуть її    

 сестрички-краплинки. Давайте покажемо Краплинці, де живуть  її сестрички- краплинки, що вони роблять і яку приносять  користь.  А позначати будемо сестричок красивими  паперовими крапельками(подорож- пошук краплинок у груповій кімнаті):

- у куточку природи: квіти треба поливати, бризкати, мити листочки. (приклеїти паперову краплинку);

- біля мийки: мити посуд, витирати пил. (приклеїти паперову краплинку);

- в ігровому куточку: вода потрібна, щоб мити іграшки, прати лялькам одяг (приклеїти паперову краплинку);

- біля столу, де стоїть кулер з водою : для пиття (приклеїти краплинку);

- у туалетній кімнаті: мити руки, обличчя, виконувати необхідні гігієнічні процедури (приклеїти паперову краплинку).

Вихователь: Тепер давайте перерахуємо крапельки, які живуть у нашій групі (діти рахують).

 - Ось , Крапелько, скільки в нашій групі живе твоїх   сестричок-краплинок і всі краплинки приносять велику користь.

 Дітки, то ж чи потрібна вода в дитсадках? Для чого? (для приготування   їжі, миття посуду, прання білизни, пиття, миття підлоги, поливання квітів,  дерев…)

Вихователь: Наша Краплинка дуже рада, що зустрілася зі своїми сестричками-крапельками, але просить нашої допомоги. Потрібно врятувати лісове джерельце. Колись веселе та радісне, тепер засумувало, захворіло джерельце. Тож вирушаємо на порятунок, показуй, Краплинко, дорогу, допоможемо!

-Ніженьки крокують,дітвора рахує:

Раз-два, раз-два, ось джерельце нас чека.

Вихователь: Діти, подивіться-джерельце. А що з ним трапилось? Чому воно мовчить, не співає?

Діти: Воно брудне, плаває сміття.

Вихователь:   А чи можна в джерельце кидати сміття? Чому? Давайте подивимось, чи можна пити воду з такого джерельця?(набирає в  склянку води з басейну)

Вихователь: Подивіться уважно!

 - Що плаває на поверхні води?

  -  Як ви гадаєте,  чому ці предмети плавають, а не тонуть ? (відповіді)                                                      - Чи є тут речі, які потонули, лежать на дні? Чому вони потонули?

  - Де плаває сміття? (на воді)

  -Де знаходиться сміття? (під водою)

  -Діти, а хто знає, як можна допомогти джерельцю? (виловити і вибрати        сміття, зробити воду чистою)

  -А чим краще дістати його ? (сачком)

  - Давайте допоможемо джерельцю, розчистимо його (діти сачком виймають сміття).

Вихователь:  Ми дістали з джерельця все сміття, а чи стала вода чистішою?(відповіді)

 -Зараз перевіримо ( набирає в  склянку води з басейну).

Дидактична  гра  « Вода яка?» (чиста,брудна, гаряча, холодна, тепла, солона, джерельна, прозора, каламутна, дощова, морська, річкова, зелена, червона....)

Вихователь:   Малята, чуєте, що це за звуки?(аудіо запис). Це  джерельце заспівало, зраділо нашій допомозі, зраділо   чистій водиці! Дуже вдячні нам і Краплинка, і джерельце, і    хочуть пригостити нас  своєю смачною водичкою, а також дарують  на згадку  про себе чарівні краплинки.

 

Підсумок заняття

 

 

 

 

                     

                      

 

 

docx
Додано
14 грудня 2020
Переглядів
5175
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку