Інтегроване заняття для дітей старшого дошкільного віку

Про матеріал
Тема: Допоможемо Умці Мета: вправляти дітей розрізняти і називати тварин Півночі, познайомити їх із зовнішнім виглядом, характерними особливостями, звичками білого ведмедя; познайомити з глобусом вчити визначати північний полюс на ньому. Вправляти в поділу слів на склади, робити звуковий аналіз слова мороз, визначати кількість звуків, самостійно утворювати зменшено пестливу форму слів ознак. Удосконалювати вміння вирішувати приклади та обирати відповідь серед набору цифр, вчити добирати картки асоціації пов’язані з зимою та складати з ними речення, формувати вміння працювати з танграмом. За допомогою друдлів розвивати творче мислення дітей, сприяти розвитку уяви дошкільників, використовуючи сучасні нетрадиційні методи і прийоми. Розвивати пізнавальні вміння і навички, розумову активність, координацію та дрібну моторику. Виховувати самостійність, працьовитість і акуратність при виконанні завдань . Виховувати почуття взаємодопомоги, позитивне ставлення до об’єктів природи
Перегляд файлу

Інтегроване заняття з пріоритетом мовленнєвого та пізнавального розвитку для дітей старшого дошкільного віку

Тема: Допоможемо Умці

Мета: вправляти дітей розрізняти і називати тварин Півночі, познайомити їх із зовнішнім виглядом, характерними особливостями, звичками білого ведмедя; познайомити з глобусом вчити визначати північний полюс на ньому. Вправляти в поділу слів на склади, робити звуковий аналіз слова мороз, визначати кількість звуків, самостійно утворювати зменшено пестливу форму слів ознак. Удосконалювати вміння вирішувати приклади та обирати відповідь серед набору цифр, вчити добирати картки асоціації пов’язані з зимою та складати з ними речення, формувати вміння працювати з танграмом.  За допомогою друдлів розвивати творче мислення дітей, сприяти розвитку уяви дошкільників, використовуючи сучасні нетрадиційні методи і прийоми. Розвивати пізнавальні вміння і навички, розумову активність, координацію та дрібну моторику. Виховувати самостійність, працьовитість і акуратність при виконанні завдань . Виховувати почуття взаємодопомоги, позитивне ставлення до об’єктів природи

Попередня робота: перегляд мультфільмів про Умку, бесіда про тварин Північного полюсу, проведення ігор на різні асоціації.

Обладнання: ноутбук, глобус, мапа Північного полюсу, 2 пісочні столи, набір тварин півночі та диких тварин лісів, сніжка (пінопластова), 8 м’ячиків з шипами, набір сніжинок з зимовими картинками, фішки для звукового аналізу слів, 24 цеглинки лего , картки для гри в асоціації, 2 басейни, 8 вудочок, набір рибок з цифрами, картки з прикладами, схеми для танграму, 8 наборів танграму, кольорові олівці, картки з друдлами.

Хід заняття

I.Організаційний момент

  1. Привітання

Станьмо дружно всі ми в круг, щоб тепло сердець і рук. Всім сьогодні передати,

Із посмішкою працювати!

  • А працювати ми будемо дружно, весело, завзято, собі на радість, а гостім на втіху.

II.Сюрпризний момент

  1. Бесіда
  • Яка зараз пора року? Але вона скоро закінчується. А настане ?
  • А ви знаєте, що на нашій планеті є місця, де зима завжди? ( З дітьми роздивитися на глобусі де Північ.
  • А ось і Північний Льодовитий океан. Велика частина його постійно покрита льодом і снігом. В Арктиці зараз темно, тому що тут полярна ніч. Всього два, три тижні буває літо, коли світить сонце.
  1. Звукові асоціації

-Які звуки можна пов’язати з Північчю?

- Ось послухайте звуки зими ( завірюха, скрип криги, скрип снігу)

3. Зустріч з Умкою

- Діти, здається до нас хтось іде. (відео з Умкою )

- Привіт, малята. Я відправився на пошуки свого друга, але трапилась біда, була сильна хуртовина і моя мапа за якою я рухався розлетілася на частинки, ви мені дуже допоможете, якщо знайдете її частинки.

III. Основна частина

  1. Гра «Хто живе на Півночі»
  • Як ви думаєте чи живуть люди на Північному полюсі? А тварини? Так, тварин тут можна зустріти, а ось яких ми зараз з вами розглянемо в наші біноклі.

Фізкультхвилинка для очей

-Подивіться направо, подивилися наліво, подивіться вгору, а тепер вниз.

- А ось і Арктика. Знайдіть та дістаньте тваринок, розділіть їх на дві групи 1-ша ті тваринки яких Умка ніколи не бачив, і 2-га – серед яких він живе.

- Пошукайте ще можливо щось знайдете.

2. Гра «Лагідні слова»

- Щось наш ведмедик засумував, давайте його розвеселимо пограємо в сніжний ком, будемо передавати сніжку по колу та казати лагідні слова йому ) Умка пухнастенький, Умка гарненький, Умка М’якенький, Умка маленький, Умка Біленький, Умка Веселенький,Умка розумненький).

- Куди ж це покотився наш комочок, давайте перевіримо, здається ми щось знайшли.( Знаходять частинку мапи). Там же стоїть корзинка зі сніжками колючими

- Наш чарівний комочок розлетівся на різнокольорові сніжки, це не просто так давайте з ними пограємо. Поділіться на пари і під простий рахунок будемо виконувати рухи

3. Гра «Поділи на склади»

- Поки и з вами грали тут відбулась завірюха розлетілися сніжинки. Давайте позбираємо їх, але сніжинки не прості, а з завданням. Всі сніжиночки зібрали? Сідайте за столи і давайте поділимо ці слова на склади по черзі, а ділити будемо за допомогою цеглинок, скільки складів стільки і цеглинок. А ось і ваша частинка мапи.

4.Гра «Зимові слова»

- Наш Умка з Півночі і тому дуже любить все зимове, Допоможемо йому відгадати зимові слова

От випав сніг. Яка обнова !

Зима тоді така …(чудова).

Вона буває і серйозна:

Суха і вітряна, й …(морозна).

А як насуне хмара сива,

Зима по – справжньому…( красива).

Летять, кружляють, як пушинки

Легкі, білесенькі… (сніжинки).

По землі чаклун іде,
Бородою сивою трясе.
Як на воду він дихне,
Льодом вона стає.
А коли він літає,
Все живе замерзає. (Мороз)

  • Давайте виконаємо звуковий аналіз нашої відгадки. Викладайте. Діти, скільки всього звуків в слові мороз?
  • Скільки голосних, скільки приголосних.
  • А скільки складів у слові мороз, а чому? Давайте перевіримо.

5.Фізхвилинка Відео

- Втомилися? Вставайте в коло відпочинемо

6. Гра «Знайди пару»

- Як добре гратися в сніжки, а як ще можна розважатися взимку? Давайте з вами серед карток знайдемо пари які пов’язані з зимою. Складіть речення зі своєю парою.

7. Гра «Нагодуй ведмедика»

- Наш ведмедик вже зголоднів давайте його нагодуємо. Оберіть собі кожен приклад і покладіть його біля тарілочки. А в нашому басейні з рибками ви знайдете відповідь, беріть кожен по вудочці і  починайте.

- Так зараз перевіримо чи всі впорались вірно.

- Діти, а в нас ще скільки риби залишилося, давайте її виловимо, так ведмедика вже нагодували, а що ж з цією рибою можна зробити? ( Посмажити, потушкувати, відварити, запекти, засолити)

8. Гра «Танграм»

- Умка розбив, щось важливе для себе і воно розлетілося на дрібненькі уламки, частинки, давайте дізнаємося , що такого цінного було в Умки.

- Чию ж фотокартку він розбив? Так, це була фотографія його мами, ведмедиці.

IV.Підсумок

 - Ми з вами виконали всі завдання і зібрали мапу, а Умка дуже соромиться і просить, щоб ви йому на згадку намалювали подаруночки., у вас на столах лежать аркуші , вам потрібно лише домалювати малюнок поки буде грати мелодія, і ми разом з мапою все передамо ведмедику.

Відео з Умкою

- Дякую вам за допомогу. Ви мене врятували. Я шукав одного друга, а знайшов цілу зграю друзів. І за це я хочу вас віддячити. Бувайте здорові.

- Ви добре впорались із завданням, і на вас чекають подаруночки

- А у нас на занятті сьогодні були присутні гості, давайте скажемо їм дякуємо і подаруємо подаруночки.

 

 

docx
Додано
8 березня 2022
Переглядів
914
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку