Інтегроване заняття художня література та соціально-побутове орієнтування для дітей ЗПР на тему: «Вереда»

Про матеріал
Інтегроване заняття художня література та соціально-побутове орієнтування для дітей ЗПР на тему: «Збережемо нашу землю»
Перегляд файлу

Мета : вчити дітей взаємодіяти один з одним, розуміти силу добра у взаєминах з людьми,цінувати хороші вчинки , добрі взаємини за допомогою твору.

Формувати уявлення дітей про моральні якості людини, сприяти їхнім проявам у повсякденному житті, закладати основи духовності. Активізувати словниковий запас емоційно - оцінювальною лексикою: вереда,одинець, мазунець. Викликати в дітей емоційний відгук на прочитаний твір. Стимулювати пізнавальну активність, мислення, збагачувати словник. Розвивати пам'ять, мислення. Виховувати потребу в регулюванні своєї поведінки за свідомо засвоєними морально-етичними нормами; доброзичливі, дружні стосунки.

Хід заняття:

  • Ой який в груповій кімнаті безлад.
  • Малята, що тут могло статися?
  • Хто ж зробив такий безлад?
  • А я здогадуюсь хто зробив такий безлад. Сідайте зручно та послухайте.

 

Мала мама одинця,
Одинця-
Мазунця.
Мамі з ним була біда:
Одинець був
ВЕ-РЕ-ДА.

Ось у ліжку
Він сидить, В стінку стука:
— Мамо, йди!
Іди
Сюди!
Візьми на руки!
Хлопець дриґає ногами,
Обливається сльозами
Кулачками тре він очі:
— Я вмиватися не хочу!
Теплої води нема!


Мама супу
Із каструлі
Налила,
Мама ложку
Вередулі
Подала.
— Нащо ложка? Забери ти!
Хочу суп з тарілки пити! —
І руками обома
Він тарілку підніма.

Знов розплакався синочок:
— Мамо! Хочу в дитсадочок,
Гратись з дітками всіма!

А йому
Відповіли
Малюки:
— Ну, навіщо
Вереда
Нам такий?
Ні, не візьмемо тебе
Ми сюди:
В дитсадочок
Нам не треба
ВЕ-РЕ-ДИ!

 

- Малята ,а ви знаєте хто такий вереда? Це той хто капризує. Хто такий одинець-мазунець? Один любимий.

- Що ж хотів вереда коли стукав у стінку?

- Чому не хотів хлопець умиватись?

- Як вереда хотів їсти суп?

- Чому малюки не захотіли вереду собі в дитячий садок?

- Чи є в нашій групі вереда?

- Послухайте ще раз.(повторне читання вірша)

Хоче Вереда змінитись

Щоб із вами подружитись.

- Давайте допоможемо Вереді і кожен на своєму прикладі розкаже як потрібно поводитись 

Добрі справи добереш,

Диво-сонечко складеш. (Д.г «Сонце доброти» на дошці)

  • Але що ж таке добро?
  • Яку людину називають доброю? (Яка не ображає інших, допомагає, поділиться, зрозуміє, яка може захистити, втішити, яка не залишить товариша в біді).

Д.г «Добрі та погані вчинки» погляньте на картинки і доберіть хороші вчинки.

- Так добра людина випромінює тепло і світло, своїми добрими вчинками, розраджує, заспокоює, ніби притягує до себе. Вона ввічлива, тактовна, її шанують, цінують, з нею приємно спілкуватися.

Д.г «В яких словах живе добро».

- В яких словах живе добро. Назвіть слово, протилежне за значенням. Якщо

 сумний-веселий, злий-добрий, сваритися-миритися, руйнувати-будувати, жадібний-щедрий, ворог-друг, сльози-сміх, ненависть-любов, страх-сміливість, байдужість-співчуття, брехливий-чесний.

- А давайте трішки пограємо. Підберіть до картинки риму. Хто зображений зверху? Підберіть знизу назву предмета, яка підходить до цього зображення та позначте його прищіпкою.  (Д.г. «Підбери риму»)

  • Ну що малята, допомогли Вереді змінитися.
  • Тепер візьмемо його до себе в дитячий садочок? (звучить дитячий плач)
  • А-а-а! Ось наш Вереда,ось де він заховався. Добре роби, добре й буде. Давайте разом з вередою наведемо лад в нашій груповій кімнаті.
doc
Додав(-ла)
zvonarenko tanya
Пов’язані теми
Етика, Конспекти занять для ЗДО
Інкл
Додано
6 квітня 2020
Переглядів
1291
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку