Доброго раночку, доброго дня!
Бажаю удачі всім вам я щодня!
І прагну, щоб радість дісталась до всіх,
Гуляли і грали, був радісний сміх.
Ранкова руханка
Киця лапкою вмивалась, (імітуємо)
Й кошеняткам посміхалась, (імітуємо)
Ще й хвостом своїм вертіла, (імітуємо)
Вигинала спинку вміло, (імітуємо)
Потягнулася, навшпиньки стала. (імітуємо)
З добрим ранком так вітала.
Інтегроване заняття. Тема: «Повітряний транспорт»
(Розвиток мовлення/ Сенсорика/
ФЕМУ/ Образотворче мистецтво)
Мета: розширити знання ітей про види транспорту; закріпити навички узагальнення; закріпити вміння співвідносити предмети навколишнього середовища з геометричними формами, вміння рахувати у межах 5, назви кольорів; розвивати пам'ять, мислення, увагу, зв’язне мовлення, дрібну моторику рук; вчити дитину користуватися ножицями, закріпити прийоми наклеювання готових форм.
Матеріали: ілюстрації до теми, кольоровий папір, ножиці, клей, фломастери.
«Хто вище всіх птахів літає?» (Літак)
- Роздивіться ілюстрації та скажіть, що на них намальовано? (Літак, вертоліт, космічна ракета, повітряна куля)
- Як називається цей транспорт? (Повітряний)
2. Артикуляційна гімнастика
https://youtube.com/watch?v=7_fnDUuxrSo&feature=share
3. Повторіть чистомовку «Транспорт»
Зі – зі – зі – їдемо на потязі.
Ку – ку – ку – летимо на літаку.
Ні – ні – ні – їдемо на машині.
Сі – сі – сі – їдемо на автобусі.
Лі – лі – лі – пливемо на кораблі.
4. Перегляд мультфільму «Свинка Пеппа. На повітряній кулі»
https://www.youtube.com/watch?v=7KZhfiSVFpM
Бесіда за змістом мультфільма.
- На чому сім’я свинок полетіла у подорож? (На повітряній кулі)
- Якої форми повітряна куля? (Круглої)
- Якого кольору кулька? (Різнокольорова)
- Назвіть кольори повітряної кульки.
- Скільки свинок полетіло на повітряній кулі? (Чотири)
- А скільки всього пасажирів летіло на повітряній кулі? (П’ять)
5. Пальчикова вправа
6. Аплікація «Повітряна куля»
https://youtube.com/watch?v=FTwaOkH6XyA&feature=share
Як робити:
Вирізуємо з кольорового паперу два-три кружечки різного (одного) кольору.
З кольорового паперу вирізаємо корзину трапецію. Скласти навпіл кожний кружечок. Склеюємо половинки кружечків між собою. Готову кульку приклеюємо до основи (картон, лист паперу). Приклеюємо корзину. Малюємо фломастером тросики.
7.
Прогулянка
Спостереження за птахами у небі. Питання: як літають птахи? (в них є крила); а у кого є ще крила? (у літака); птах-жива істота, а літак-не жива.
Рухлива гра «Літак» https://youtu.be/F8kUSQwYdHI
Мета: тренувати в умінні бігати та діяти за сигналом.
Хід гри: дитина сидить, дорослий пропонує завести мотор літака (виконуємо разом з дитиною колові рухи руками перед грудьми, промовляємо звук р-р-р), на сигнал «Полетіли!», дитина встає, розводить руки в сторони «як крила літака», починає бігати по колу, на сигнал «На посадку!», знову сідає на місце.
ІІ половина дня
Слухання оповідання Н. Вовк «Літачок-рятівничок»
https://www.youtube.com/watch?v=dFXH-ToN7-U
Мета: вчити дітй уважно слухати оповідання, учити розуміти зміст прозового художнього твору, розвивати вміння запам’ятовувати послідовність дій, відповідати на запитання; розвивати уяву, фантазію, пам’ять, учити емоційно сприймати зміст оповідання; формувати вміння давати етично-моральні оцінки та судження діям героям твору за їх твори.
Питання за змістом оповіданням:
- Який був за розміром літачок? (Маленький)
- Про що мріяв літачок? (Стати потрібним)
- Кого врятував літачок? (Хворого хлопчика)
- Яке добре слово сказали, великі літаки, літачку? (Молодець!)
- Як назвали літачка інші літаки? (Літачок-рятівничок)
- Як ти думаєш, добре вчинив літачок, коли врятував хворого хлопчика?