Олешківська спеціальна школа Херсонської обласної ради
ІНТЕГРОВАНЕ ЗАНЯТТЯ
Вихователь:
Кошмата Ю.С.
Олешки – 2019
Мета: вчити дітей прикрашати ялинку до Нового року, виготовляти новорічні прикраси власноруч використовуючи готові деталі та двохсторонній скотч; розвивати активний словник дітей згідно теми; розширювати сенсорні еталони.
Обладнання: м’яка іграшка зайчик, лист, ялинка, пазл, технологічні карти з послідовністю виконання роботи, бубен, аудіозапис.
Попередня робота:
Бесіда «Новорічна ялинка».
Розглядання малюнків прикрашеної новорічної ялинки.
Хід заняття:
1.Психогімнастика.
Діти, ми починаємо наше заняття, давайте візьмемося за руки та створимо коло.
Наше коло – це сім’я,
Друзі ми, і ти, і я.
Повернись сусіду справа,
Повернись сусіду зліва.
Ми вітаємось щодня,
разом ми одна сім’я.
2.Сюрпризний момент.
(В групі чується чийсь храп, включаю аудіозапис).
Тихо. Малята. Ви щось чуєте? Прислухайтеся. Хтось спить, потрібно знайти того, хто заснув у нашій групі.
(Діти йдуть на пошуки та знаходять зайчика, під ялинкою).
Ой, так це зайчик завітав до нас на заняття. Погляньте він не один , із ним ялинка. Гарна така. О, а що це у зайчика в лапках? Це лист якийсь чи що?
( У зайчикових лапках пазл «Новорічна ялинка»).
3 . Мотивація діяльності.
Діти, погляньте це не лист, це пазл, який потрібно зібрати. ( Збираємо пазл, виходить ялинка прикрашена новорічними іграшками).
Давайте порівняємо ялинку зайчика, та цю що ми зібрали із пазлів. Вони однакові? А чим вони відрізняються.
(Ялинка із пазлів прикрашена новорічними іграшками, а та що приніс зайчик – без іграшок).
Правильно дітки, зайчик напевно хоче, щоб ми прикрасили його ялинку новорічними прикрасами, адже незабаром новорічні свята: День святого Миколая та Новий рік. Але, скажіть мені, будь ласка, чим ми будемо прикрашати ялинку для зайчика? У нас є іграшки. Ні, у нас іграшок немає. Потрібно зробити новорічні іграшки своїми руками.
4.Пояснення роботи.
А зараз сядьте на свої робочі місця. Ми будемо робити новорічні прикраси, це будуть ялинки. Вам необхідно приклеїти ялинці ніжки, капелюха, рукавички. Сьогодні ми працюємо із двохстороннім скотчем. Потрібно лише відклеїти папір та приклеїти детальки. Перед тим, як приступити до роботи, зробимо пальчикову гімнастику.
5. Пальчикова гімнастика «Горіховий масаж».
Це горішок – фантазер,
Він чудовий масажер.
Візерунчатий бочок, розвиває кулачок.
Міцно ти його стисни, свою силу прояви.
6.Практична робота.
Дітки, за допомогою інструкцій приступайте до роботи, кому що незрозуміло, я до кожного підійду і допоможу.
7. Перегляд та обговорення дитячих робіт, прикрашання ялинки.
Погляньте які гарні новорічні прикраси ви створили власним ручками. Тепер давайте прикрасимо ялинку для зайчика.
8. Рухлива гра «Хоровод біля ялинки».
Зайчик, напевно дуже б хотів, щоб ми ще й пограли біля його ялинки.
Станемо в коло, будемо передавати бубен по колу та співати пісеньку.
Ти заграй Максиме в бубен,
ми в долоньки плескать будем,
Для ялинки ти заграй,
Євгену бубен передай.
(І так співаємо пісеньку доки всі діти не заграють на бубні).
9. Підсумок заняття.
Діти, ось наше заняття підійшло до кінця, що ми робили сьогодні на занятті?
Ми робили новорічні іграшки?
Прикрашали ялинку новорічними прикрасами?
Зайчик дякує вам за допомогу, тепер і в його лісі буде справжня новорічна ялинка.
Ви були молодці! Наше заняття закінчено.