Інтегроване заняття з екологічного виховання «Мандрівка краплинки» для дітей молодшого дошкільного віку

Про матеріал

Мета: ознайомити дітей з властивостями води ( прозора, рідка, без кольору та запаху), закріпити знання основних кольорів, вміння розрізняти предмети за розміром та кольором. Ознайомити дітей з новим способом малювання – на льодових пластинах. Формувати вміння фантазувати, експериментувати. Розвивати увагу, мислення, мовлення. Виховувати інтерес до зображувальної діяльності та бажання берегти водні ресурси нашої планети.

Перегляд файлу

Інтегроване заняття з екологічного виховання «Мандрівка краплинки» для дітей молодшого віку

Мета: ознайомити дітей з властивостями води ( прозора, рідка, без кольору та запаху), закріпити знання основних кольорів, вміння розрізняти предмети за розміром та кольором. Ознайомити дітей з новим способом малювання – на льодових пластинах. Формувати вміння фантазувати, експериментувати. Розвивати увагу, мислення, мовлення. Виховувати інтерес до зображувальної діяльності та бажання берегти водні ресурси нашої планети.

Обладнання: іграшка Капітошка, аудіозапис булькання води, відерця, трубочки, фарби, пензлики, кольоровий конструктор, ситечка, пластикові підставки, льодові заготівки , розпилювач, кольорові рибки, 2 вудочки, ілюстрації забруднення природного середовища, мисочки, два басейна, дидактична гра «Де живе вода», https://youtu.be/YJKDBJ8rVKg?si=keJk3V8RSht-ZYKd

музично-ритмічна гра »Хмаринка і краплинки-веселинки».

                                               Хід заняття

   І. Вступна частина

   Ранок добрий мої малята

   Любі хлопчики й дівчата

   Посмішкою вас вітаю

   Та здоров’я всім бажаю!

   (Звучить аудіозапис булькання води)

-         Діти, чуєте цей звук? Що це? (водичка)

-         Так, це тече водичка! Ану покажіть свої долоньки, я на них бризну розпилювачем.

-         Які стали долоньки? (мокрі)

-         Так, на них з’явилися краплинки, одна з яких завітала до нас в гості і ми починаємо нашу подорож у Королівство Води.

-         Можливо ви знаєте де живуть краплинки? (в морі, річці, калюжі)

-         Дидактична гра «Де живе вода».

Краплинка мені каже, що і в нашій групі живуть її сестрички. Давайте подумаєм, де ж вони живуть. Так, в туалетній кімнаті ,де ми миємо руки, на кухні, де няня миє посуд( ідемо на кухню, в туалетну кімнату).

 ІІ. Основна частина

 Вирушаємо у мандрівку з краплинкою. Підходимо до басейна з водою.       

 Дітки,що? Це-озерце. А хто живе в ньому? (рибки)

- Скільки рибок? Чи однакові вони? (відрізняються кольором та величиною).

-Давайте з вами пограємо у гру. Ми будемо виловлювати рибок  вудочкой ось в ці відерця. Чи однакові відерця? Одне маленьке,одне велике. Отже маленьких рибок будемо складати в маленьке відерце,а великих  у велике. (робота дітей)

-Молодці! Погляньте скільки рибок ми спіймали!

-Ви молодці! Але оскільки рибки не можуть жити без води – давайте відпустимо їх назад.

-Тепер ми можемо мандрувати далі. Погляньте, тут ще одна водойма. Водичка в ній забруднена сміттям.

-Дітки, чи можна смітити в природі? (ні!). Розгляд ілюстрацій забруднення природного середовища.

-Давайте зробимо добру справу і почистимо водичку від сміття. Для цього нам потрібні ситечка. За допомогою них ми будемо вичерпувати сміття і сортувати його по кольорах.

-Ось наприклад. Я беру ситечко і зачерпую у нього сміття. Якого кольору я витягнула кубик? Так, синього. У яке відеречко я його покладу? Так, у відерце синього кольору.

-Давайте, тепер спробуєте і ви.

-Робота дітей. Закріплення знань про кольори.

-Ви молодці! Так гарно почистили водойму! Тепер рибки можуть вільно дихати.

-А що ще потрібно рибкам окрім води? Так, доступ повітря.

-У нас є багато трубочок, давайте спробуємо дати рибкам багато повітря. Адже коли ми будемо сильно дути у них – будуть створюватись бульбашки (показ вихователем утворення бульбашок).

-Молодці!

-Ви трішки втомилися, давайте  відпочинемо з Краплинкою.

Музично-ритмічна гра »Хмаринка і краплинки-веселинки».

 -А тепер сідаємо за столики. Краплинка  приготувала нам сюрприз.

-Погляньте, що це? Так, це лід. Хто знає, що таке лід?

-Лід – це заморожена вода.

-Доторкніться до льоду. Який він на дотик?(холодний,слизький).

-Яка пора року зараз? (зима)

-Що взимку падає з неба?

-Так, сніг. А який сніг? (холодний, мокрий, білий)

-Давайте спробуємо намалювати сніжинки на льодовій пластині. Зараз я вам покажу як (показ виконання)

Робота дітей.

 ІІІ. Заключна частина

-Молодці! Погляньте які гарні вийшли сніжинки! Краплинці дуже сподобалось з вами мандрувати. Але вона вже тут затрималась і поспішає до своїх сестричок на хмарку.

-Що ми скажемо їй? (дякуємо, до побачення)

-Молодці, ви були справжніми дослідниками. Що вам найбільше сподобалось на занятті? Враження дітей.

 

 

docx
Додано
14 січня
Переглядів
572
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку