12 травня о 18:00Вебінар: Лайфхаки з використання сервісу LearningApps в освітньому процесі

«Інтегроване заняття з ознайомлення з навколишнім, художня література для дітей ЗПР на тему: «Збережемо нашу землю»

Про матеріал
«Інтегроване заняття з ознайомлення з навколишнім, художня література для дітей ЗПР на тему: «Збережемо нашу землю»
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інтегроване заняття з ознайомлення з навколишнім, художня література для дітей ЗПР.

Тема: «Збережемо нашу землю»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жовтень,2017

Мета : Ознайомлювати дітей з поняттям «природне довкілля». Вчити розрізняти об‘єкти живої та неживої природи. Формувати уміння помічати забруднений стан природного довкілля та систематизувати, наявні у дітей екологічні знання про зв'язки і залежності в живій і неживій природі. Закріплювати знання про сонце як об‘єкт неживої природи, без якого неможливе життя на Землі. Вдосконалювати  побудову самостійних гіпотез, виведення висновків на основі здобутих результатів. Розвивати потяг до пошуків самостійних шляхів пізнання, допитливість, логічне мислення, уважність, пам’ять. Виховувати бережливе ставлення до навколишнього середовища та засуджувати негативні вчинки дорослих, однолітків.

Добрим світ створив творець,

Сонце – спільний наш отець,

А Земля, звичайно – мати,

Треба землю зберігати.

  • На якій планеті ми з вами живемо?
  • Можете її показати?
  • Чи можете сказати, де знаходиться планета Земля?
  • Як ми назвемо рідний дім планети Земля?(Сонячна система)
  • Умовне рідне місто Землі? (Галактика)
  • Що ще є на небі? (Зорі)
  • Усі ці зорі знаходяться у великій країні без початку та кінця і ми її називаємо? (Всесвітом)

(Відеоперегляд)

Наша планета – це наш рідний дім, у якому безліч рослин, тварин, океани, ліси, пустелі та рівнини, гори , ріки, болота, степи… Вона має багато красивих місць, щедра на природні ресурси, які використовують люди, але не завжди ми можемо віддячити їй..

Ми – люди, будуємо кораблі, які розливають нафту, палимо вогнища, будуємо заводи і не ставимо на них фільтри і цим самим шкодимо не тільки природі, а й самі собі утворюючи парниковий ефект…

  • Подивіться, які чудові малюнки (Д/г «Екологічний ланцюжок»)
  • Що на них зображено?
  • Що станеться якщо ми з ланцюжка заберемо Сонце?(Земля буде холодною і бруньки на дереві не розпустяться)
  • А коли заберемо птаха? (тоді гусінь поїсть листочки і фрукти не виростуть)
  • Як ти думаєш, що буде коли не випаде дощ? (Тоді від засухи дерево загине)
  • Якщо не виростуть квіти? (бджолам ні з чого буде збирати солодкий нектар)
  •  Що буде, коли зникне вода на Землі?
  • Яка роль людини в цьому ланцюжку?

Людина садить дерева, квіти, травичку,кущі. Доглядає, поливає, збирає урожай, робить будиночки для птахів, бджіл. Але людина тобто ми завдаємо шкоди природі.

  • Як ви гадаєте чого не любить природа?(уламків пляшок, пакетів, папірців)
  • Як саме ви б пофасували сміття? (Д/в. «Розфасуй сміття»)
  • Що буде з органічного сміття? (компост)
  • А з пластикового? (сміттєві пакети,пляшки )
  • Як використовують папір? (перероблять на книжки)
  • Що станеться зі склом?
  • Куди потрапляє сміття?
  • Для чого люди почали фасувати сміття?

Один , два, три, чотири, п’ять

Час прийшов нам відпочивать

Добре те, що сонце світить,

Добре те, що вітер віє!

Добре те , що цей ось ліс

Разом з нами ріс і ріс!

Добре те, що в нашій річці

Синя , не брудна водиця

Добре гратися надворі,

Відпочити в дружнім колі.

  • На нашій планеті, великій і могутній, водночас крихітній і тендітній ми всі залежимо одне від одного, живий відповідає за живого.
  • Що ми робимо, щоб зберегти нашу планету?(Д/в. «Збережи нашу планету»)
  • Як ми можемо допомогти нашій планеті?
  • Чим люди можуть допомогти?(озеленювати все навкруги, на заводах ставити фільтри, не запускати ракети)

Зупинімось – останній є шанс,

Озирнімось – благаємо вас!

Все задумано мудро в природі

Жити всім у мирі і згоді.

Річка хай куди хоче тече,

Пташеняті підставим плече

Як зрубаємо дерево – вмить

Поспішаймо хоч два посадить

Як асфальт – то не через калину

Джерельце хай не знає упину

Полюбімо природу палко,

Не топчімо ногами фіалку…

Як розоримо світ очей вщерть,

Вирок нам без війни – буде смерть,

Зупинімось – останній є шанс

Ця планета не тільки для нас!

  • В мене з питної води залишилась пластикова пляшка. Як ми її можемо використати?
  • Пропоную з неї зробити черепаху і прикрасити наш майданчик.

 

docx
Додав(-ла)
zvonarenko tanya
Пов’язані теми
Екологія, Конспекти занять для ЗДО
Інкл
Додано
6 квітня 2020
Переглядів
1477
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку