Інтегроване заняття з приоритетом мовленнєвих завдань для дітей середньої групи
«Книжка в гості завітала- малят вчила й з ними грала»
Мета. Розширювати знання дітей про дитячу книжку та правила поводження з нею. Показати шляхом елементарного експериментування (практична діяльність з папером), що може статися зі сторінками книжки, якщо про неї не дбати. Збагачувати словник з теми, залучати малят до діалогу та пояснювального мовлення. Викликати інтерес до перегляду мультфільму, слухання художніх творів, відгадування загадок. Формувати здатність співпереживати; емоційно відгукуватися на переглянутий фрагмент мультфільму, виконаний дослід, підтримувати емоційно піднесений настрій.Запропонувати дітям спробувати себе в ролі кореспондента.
Попередня робота: Читання літературних творів для дітей дошкільного віку, супроводжуючи показом різноманітного наочного матеріалу , а також обігрування сюжету прочитаної казки , використовуючи настільний, і інші види театрів та моделювання ситуацій за допомогою рухомих картинок.Перегляд різних книжкових виставок. Таких як « Найкращі в світі книжки- це казки», «Книга-твій друг, бережи його». Бесіда з дітьми в куточку книги. Перегляд книг, закріплення знань про будову книги, (обкладинка, сторінки). Визначення, які книги бувають за розміром, кількістю сторінок, наявності ілюстрацій. Обговорення правил поводження з книгою. Ознайомлення з професією кореспондента.