Інтегроване заняття з мовленнєвого спілкування та аплікації у 2 мол. групі
Тема: черепаха
Мета: уточнити й узагальнити знання дітей про потреби черепахи (чим живиться); уточнити знання дітей про потреби живого (рухається, дихає, харчується, розмножується); вчити доглядати за черепахою; закріпити знання про зовнішній вигляд (кігті, лапи, шия, хвіст, панцир), вправляти в доборі антонімів, вчити дітей співвідносити тварин і їх дитинчат, називати дитинчат тварин теплик країн, добирати дієслова до іменника. Розвивати естетичне сприйняття, кольоросприйняття, вміння передавати в роботі особливості зовнішнього виду черепахи, креативність у прийнятті рішень. Виховувати любов до тварин, відповідальність, бажання піклуватися про них
Обладніння: кінетичний пісок, іграшка черепаха, жива черепаха в акваріумі, листя капусти, илюстрацій мам та дитинчат, пензлики для клея, серветки, клей, шаблони черепах, нитки для прикрашення, фломастер, рухомі очі, музика ,,Черепаха,, К. Сен-Санс
План проведення
Нумо на мене всі подивіться
І веселенько мені посміхніться.
А тепер давайте діти привітаємося з нашими гостями
Добрий день! Ми вас вітаєм!
Заняття розпочинаєм.
Нам про все цікаво знати,
Щоб розумними зростати
Що за чудо? От так чудо
Зверху блюдо, знизу блюдо
Ходить чудо по дорозі
Голова стерчить та нозі.
Черепаха виглядає
І з-під панцира моргає(голова відхилена назад, підборіддя вгору)
1
Фізкультхвилинка
Запрошую у коло, візьмемось за руки
Утворимо весняне сонечко, що розбудить черепаху
Листочок капусти, яким снідає черепаха,
Камінець, на якому вона буде грітися.
Д/г,, Тварини та дитинчата,,
Д/г,,Скажи навпаки,,
У жирафа лапи довгі, а у черепахи –короткі;
Лев швидкий-черепаха повільна;
Бегемот великий- черепаха маленька
Д/г ,,Що вміє черепаха,,
-Чи однаково ми піклуємося про цих двох черепах? Жива черепашка потребує нашої турботи, уваги, любові. Давайте їй подаруємо трішки свого тепла та подружок черепах.
Показ вихователем послідовності виконання роботи.
Польчикова гімнастика
Ось моя черепаха, вона живе в панцирі, (руки в кулаки, великі пальці в середині)
Вона любить свій будинок
Коли хоче їсти, то витягає голову, (показ великого пальця і заховати знову)
Коли хоче спати, то ховає її
Самостійна діяльність дітей під муз. Твір ,,Черепаха,,
Виставка робіт. Підсумок.