ІНТЕГРОВАНЕ ЗАНЯТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ПРИЙОМІВ МНЕМОТЕХНІКИ "Весела зима свята принесла"

Про матеріал
Інтегроване заняття з використанням прийомів мнемотехніки "Весела зима свята принесла" Мета: розширювати знання дітей про звичаї нашого народу; викликати інтерес до зимових свят, бажання брати в них участь; розучування колядки за допомогою мнемотехніки; ознайомлення дітей із Різдвяними традиціями; розвиток дрібної моторики руки за допомогою су-джок терапії; збагачувати словник дитини; вчити чітко вимовляти слова, правильно наголошувати, вчити правильно та виразно читати колядки; розвивати увагу та пам'ять; формувати мовленнєву компетентність; розвивати посидючість, мислення, довільну увагу; виховувати любов до усної народної творчості, повагу до традицій свого народу, до України.
Перегляд файлу

 

 

«ІНТЕГРОВАНЕ ЗАНЯТТЯ

З ВИКОРИСТАННЯМ

ПРИЙОМІВ

МНЕМОТЕХНІКИ»

 

 

 

Тема: «Весела зима свята принесла»

 

 

 

 

 

Підготувала

вихователь

Єремеєва Л.М.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета: розширювати знання дітей про звичаї нашого народу; викликати  інтерес до зимових свят, бажання брати в них участь; розучування колядки за допомогою мнемотехніки; ознайомлення дітей із Різдвяними традиціями; розвиток дрібної моторики руки за допомогою су-джок терапії; збагачувати словник дитини; вчити чітко вимовляти слова, правильно наголошувати, вчити правильно та виразно читати колядки; розвивати увагу та пам'ять; формувати мовленнєву компетентність; розвивати посидючість, мислення, довільну увагу; виховувати любов до усної народної творчості, повагу до традицій свого народу, до України.

Обладнання: м’які подушечки, щоб сидіти на килимку, мнемотаблиці «Зима яка?», картинки на тему «Зимові свята», мнемотаблиця  за змістом  колядки, солоне тісто, іграшкова пічка для випікання пиріжків.

 

Хід заняття

 

ВИХОВАТЕЛЬ:

Встаньте, дітки всі, рівненько.

Посміхніться всі гарненько.

Посміхніться всі до мене,

Посміхніться і до себе.

Посміхніться до гостей!

Привітайтесь: Добрий день!

Нехай гарно розпочнеться день!

Стук у двері. Прихід листоноші: «Для діток групи «РОМАШКА» надіслали листа!»

ВИХОВАТЕЛЬ: - Сьогодні у нас в групі із самого ранку відбуваються справжні дива, до нас надійшов ось цей лист. Дітки, чи хочете ви дізнатися що в листі (ТАК), тож беріть подушечки та зручненько розміщуйтесь на  килимку! (Вихователь розкриває конверт)

Дорогі діти, ось, що я знайшла в листі: це мнемотаблиці та завдання до них. А саме: потрібно за картинками скласти портрет зими, яка вона?

Дид. гра  «Зима яка?» ( утвори слово за опорними словами)

ВИХОВАТЕЛЬ: - Молодці, дітки, гарно впоралися із завданням. Далі я прошу вас підійти до першого мольберту і по картинкам згадати, яке перше зимове було в грудні. ( ДЕНЬ СВЯТОГО МИКОЛАЯ) Як вітає діток Святий Миколай! Хто пам’ятає віршики, які вивчали до цього свята?

(дітки розповідають віршики)

 

 

ВИХОВАТЕЛЬ: - Молодці дітки! Далі я прошу підійти до другого мольберту і по картинкам згадати, яке друге зимове було в грудні? (Новий рік). Робота з мнемотаблицею до свята Новий рік.

А тепер прошу складемо речення (розповідь) про Новий рік за цією чарівною табличкою. Добре впоралися з цим завданням? А зараз згадаймо, як ми веселилися на святі.

(Діти беруться за руки, стають у коло, виконують «Новорічний хоровод»)

ВИХОВАТЕЛЬ: - Ну що, продовжуємо далі! Я прошу вас підійти до третього мольберту, роздивитися картинки й дати відповідь на запитання: «яке свято наступне?» ( Різдво Христове) Що за немовля зображено на картинці? Де народився Син Божий? Що робили хлопці та дівчата в це свято?

Щойно наступав перший день свята, хлопці та дівчата групами ходили по домівках, вітали зі святом, бажали найкращого спеціальними пісеньками-колядками. А пригощали колядників пирогами й цукерками. Також їм дарували монетки й гроші. Одну з таких колядок ми з вами сьогодні  вивчимо.

 

Ось погляньте на мнемотаблицю. Я прочитаю вам колядку за чарівною табличкою. (Робота з мнемотаблицею до колядки.)

 

D:\Documents\Downloads\2022-02-11_00-55-48.png

 

 

 

Діти, хто сміливий, хто запам'ятав колядку й може розповісти її напам'ять, дивлячись на мнемотаблицю? (Запитати 1-2). Ох які ви молодці!

ВИХОВАТЕЛЬ: Ми з вами теж сьогодні спечемо пиріжки. 

Ось тут є в нас тісто, і ми можемо почати готувати різдвяні пиріжки.

Пекти пиріжки - це дуже клопітка справа. Тут потрібна і фантазія, і акуратність, і терпіння. Покажіть мені свої руки. Я бачу руки талановитих дітей. Наші руки зараз будуть працювати, тому пропоную вам, трохи розім'яти наші пальчики й налаштувати наші руки на робочий лад.

 

 Пальчикова гімнастика « Сім’я» (зі спеціальними масажерами: кільця суд-жок)

 

Ліпити  ми з вами будемо з цього солоного тіста, і частування наше буде з сюрпризом. (Вихователь починає показ виготовлення пиріжків із вишнями.) Ну що ж, діти, приступайте до роботи. (Діти ліплять пиріжки.)

Ось які ви виліпили пиріжечки. (Під час аналізу роботи дітей, вихователь акуратно перекладає пиріжки на деко.)

 

ВИХОВАТЕЛЬ: А тепер ми з вами відправимо пиріжки в піч. Піч наша чарівна. Їй дуже подобаються талановиті діти, які розважаються. Від цього грубка готує швидше. А їй зараз допоможемо. Ми гарно працювали та трішки насмітили. Тепер я пропоную вам пограти з цією «неслухняною» мітлою, розім'яти наші ніжки.

 

Фізхвилинка  «Неслухняна мітла» (Діти розважаються, грають)

 

ВИХОВАТЕЛЬ: Ось і славно потанцювали. Піду подивлюся, чи готові наші пиріжки! (Вихователь виймає готові справжні пиріжки й ставить на стіл деко. Дає подивитися дітям на пиріжки, щоб і вони бачили результат своєї праці.)

 Дякую за вашу плідну працю. І ось вам нагорода: справжні духмяні золотисті пиріжки.(Діти радіють та із задоволенням роздивляються пиріжки)

 

А давайте ще раз заглянемо у піч. Можливо, вона спекла ще пиріжки й для наших гостей. (Вихователь виймає ще готові пиріжки, діти здивовані та радіють. Діти та гості куштують смаколики.)

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
13 травня
Переглядів
101
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку