Інтегровані уроки для учнів 2 класу

Про матеріал

Анотація

Урок розроблено відповідно до оновленої навчальної програми для загальноосвітніх навчальних закладів 1-4 класів. Заняття об'єднало спільною темою «Кольори» два предмети інваріантної складової. Інтегрований урок для учнів 1 класу побудований на міжпредметних зв'язках із курсів англійської мови та образотворчого мистецтва.

Використані різноманітні форми навчальної діяльності учнів: вправи «очікування», «закінчи речення», створення асоціативних рядів, самостійні практичні роботи, аналіз витворів мистецтва тощо.

Під час уроку учні не тільки знайомляться із основними і похідними кольорами, які існують в природі, а й вивчають назви кольорів англійською мовою, практикують у їх вживанні.

Слухання казки англійською мовою у ході заняття допомагає дітям сприймати англійську мову на слух, вдосконалює вимову і збільшує словниковий запас учнів.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

Анотація

Урок розроблено  відповідно до  оновленої  навчальної  програми для загальноосвітніх навчальних закладів 1-4 класів. Заняття об’єднало  спільною темою «Кольори» два предмети інваріантної складової. Інтегрований урок  для учнів 1 класу  побудований на міжпредметних зв’язках із  курсів англійської мови та образотворчого мистецтва.

Використані  різноманітні форми навчальної діяльності учнів: вправи «очікування», «закінчи речення», створення асоціативних  рядів, самостійні практичні роботи, аналіз  витворів мистецтва тощо.

Під час уроку учні не тільки знайомляться із основними і похідними кольорами, які  існують в природі, а й вивчають назви кольорів англійською мовою, практикують у їх вживанні.

Слухання казки  англійською мовою у ході заняття допомагає дітям сприймати англійську мову на слух, вдосконалює вимову і збільшує словниковий запас учнів.

 

 

 

 

 

 

 


Розробка уроку

Тема уроку:  Кольори. Основні та похідні кольори. Способи утворення похідних кольорів. Ознайомлення з прийомами користування фарбами, пензлями, палітрою

Практична мета:  Ознайомити учнів з основними кольорами, які існують в природі, вивчити назви кольорів на англійській мові, практикувати учнів у іх вживанні. Активізувати вживання лексики минулих уроків в усному мовленні; закріпити назви кольорів:  blue ,  green ,  yellow ,  red, white, orange, pink, purple, grey, brown, black ; вивчити вірш про кольори .Повторити правила дорожнього руху. Виховувати бажання допомагати один одному .

Орієнтовне тематичне завдання: «Три веселих гноми» (акварельні фарби).

  Обладнання: телевізор,відео з YouTube; репродукції картин, малюнки-заготовки для розфарбовування; фарби,  пензлик, палітра.

Тип уроку. комбінований

Вид уроку. Тематичне малювання.

 

Хід уроку.

І. Емоційне налаштування

Встали діти всі рівненько

Посміхніться всім гарненько

Пролунав шкільний дзвінок

Починаємо урок

1. Вправа «Очікування»

Урок сьогодні у нас незвичайний. Ми з вами спробуємо об’єднати такі різні предмети як англійська мова і образотворче мистецтво.

  • Як ви вважаєте, у нас вийде?
  • А що ви очікуєте від цього уроку?
  • Закінчить речення «Я хочу, щоб на цьому уроці…»

ІІ. Організація навчання. Перевірка наявності інструментів та матеріалів і правильне розміщення їх на парті.

 

ІІІ. Оголошення теми і завдань уроку.

 --Вчитель: -Діти! Послухайте вірш.

На одній нозі стоїть,

На дорогу він глядить.

Кольорові очі має,

Людям всим допомагає:

 Пішоходам, водіям,

 Що ж потрібно знати нам?

Світло червоне – це небезпека,

 Їде машина десь недалеко

Стій, ані руш, підожди!

 І на дорогу не йди!

Жовтий колір – зачекай,

 Зміни будуть скоро:

 Загориться іншим світлом

 Око світлофора!

 А зелений – можна йти,

Бо машин немає.

Молодець наш світлофор – Всім допомагає!

2. Бесіда з ПДР

Вчитель: - Назвіть кольори світлофора. Жовтий і червоний   не тільки головні на дорозі, а вони вважаються головними кольорами у природі, а в ОТМ  - основними.

  • Як ви гадаєте, чому?

А зараз, подивіться уважно відео-ролик про основні кольори, будьте уважні

 

https://www.youtube.com/watch?v=z0BuTAR4auk

Вчитель: Діти, хто був уважний, назвіть основні кольори.

                Як утворюються похідні кольори?

Вчитель: Основні кольори не можна отримати при змішувані з іншими фарбами. Але в природі існують не тільки ці 3 кольори.  Інші, які утворилися  шляхом змішування , називаються похідними.

Вчитель: Перед вами на столі невеличка палітра з основними кольорами . Спробуйте їх змішати і утворити нові кольори.

3. Практична робота  (Додаток1 )

Який колір виник при змішуванні червоного з жовтим; червоного з синім; синього з жовтим?

    Отже помаранчевий, фіолетовий та зелений називаються похідними кольорами тому, що пішли від основних.

- Який колір утвориться, коли синій та жовтий гноми візьмуться за руки, тобто їх улюблені фарби - синя й жовта змішаються

 - Яким чином можна отримати фіолетову фарбу?

- Якщо змішати жовту та червону фарби, утвориться... Закінчіть моє речення.

- До яких кольорів належать зелений, фіолетовий та жовтогарячий?

4. Робота з репродукціями (Додаток 2,3,4)

Розгляньте репродукції картин відомої української художниці Катерини Білокур. Вона народилася 1900 року в селі Богданівка на Полтавщині. Малювати почала з ранніх років і дуже раділа, коли видумане могла втілити на полотні. Однак ту радість батьки безжалісно кидали до печі. Рідні хотіли, щоб їхня Катря працювала, як усі селяни, вийшла заміж, а не вчилася "безкорисної праці". Тож значну частину свого життя Білокур малювала потайки і мріяла: "Прийде час – не буду боятися і буду малювати, хоч на старості літ, а хоч на один час я буду художником, і все. Ой, як би ви знали, яке це для мене чарівне слово – художник". Цю чарівну талановиту жінку так і називали Квітка-душа.

-Вчитель:  -Які основні кольори ви помітили у роботах художниці?

                   -Назвіть похідні, що використовувала майстриня.

ФІЗХВИЛИНКА.

Вчитель:

-Діти, пригадайте назви основних кольорів, які ми вивчили англійською

https://www.youtube.com/watch?v=vIG02pCWOhQ 

5. Вправи на закріплення назв кольорів. 

6.Розфарбуй необхідним кольором:  У кожного на парті є невеличкі розмальовки, які  ви повинні розфарбувати потрібним кольором (Додаток5)

7. Гра «Назви кольори»

– Подивіться, здається, на цій сонячній галявині хтось замріявся й заблукав серед квітів і метеликів. Розгляньте картинку, назвіть кольори, і дізнаєтесь, хто цей фантазер. Чи буває таке насправді? (Додаток 6)

8. Загадки з продовженням.

- Знаємо насамперед,

  Колір мака буде… (red)

-Колір волошки, яку дуже люблю

Зветься по-англійські… (blue)

- Влітку і взимку колір один має ялинка,

зветься він… (green)

-Любимо колір пшениці спілої,

Дуже він гарний, колір… (yellow)

- Оплески ведмедю: «Браво».

Він актор, а колір… (brown)

-Море, де стоїть «Артек»,

по-англійськи, зветься…(black)

Вчитель: - Спробуємо  привести найпопулярніші асоціації з основними кольорами.

Зверніть увагу: з даних слів можна зробити повноцінне словосполучення, просто додавши форму дієслова to be. Наприклад – the snowman is white, the sheep is white.

Червоний

По-англійськи буде red.

  •             Red rose – червона троянда.
  •             Red pepper – червоний перець.
  •             Red heart – червоне серце.

Red car – червона машина

Жовтий

Жовтий буде yellow.

  •             Yellow lemon – жовтий лимон.
  •             Yellow sun – жовте сонце.
  •             Yellow sand – жовтий пісок.

Зелений

Цей колір символізує саму природу і по-англійськи він буде green.

  •             Green grass – зелена трава.
  •             Green tree – зелене дерево.
  •             Green tea – зелений чай.
  •             Gray (grey) cloud – сіра хмара.
  •             Gray (grey) stone – сірий камінь.


Давайте вивчимо вірш, щоб краще запам`ятати кольори 

       Щоб навчитись малювати,

Треба кожний колір знати.

Green-зелений,як травичка,

Blue-блакитний,як водичка,

Yellow-жовтий,як курчатко,

Grey-як сіре мишенятко,

Pink-рожевий,наче ружа,

Black-це чорний,як калюжа,

Red-червоний,наче мак,

Purple-схожий на буряк,

White-це білий,білий сніг,

Що на землю м’яко ліг.

Вчитель: - Є багато художників, які виконують ілюстрації до різних казок, оповідань, літературних творів. Вони називаються художниками -ілюстраторами.  Сьогодні ми з вами спробуємо стати художниками ілюстраторами і теж намалюємо гномів із казки. Але  казку послухаємо на англійській мові.

  https://www.youtube.com/watch?v=JdssZhFT3gE

Робота в альбомах

6. Послідовне виконання малюнка вчителем.

7. Практична діяльність учнів.

IIІ Підсумок уроку.

1.Демонстрування та аналіз дитячих малюнків.

  •   Які кольори є основні?
  •  Які похідні? Чому?
  •  Назвіть похідні кольори.
  • Повторимо пісню про кольори на англійській мові
  • Що на уроці вам вдалося зробити самостійно?
  • Роботи яких учнів вам сподобались?


Використана література

1. Навчальної  програми для загальноосвітніх навчальних закладів 1-4 класів.

2. Інтегровані уроки в початковій школі / Упоряд.

Н. С. Вегера — Тернопіль–Харків: Ранок, 2010.

3. «Інтегровані уроки в початковій школі» Жданова  С.Г.

4. Савченко, Л. М.  Катерина Білокур (1900-1961) : наша галерея / Л. М. Савченко // Мистецтво в школі. — 2009.

5.Т рач С. К., Резніченко М. І. «Образотворче мистецтво: підручник для 1 класів загальноосвітніх навчальних закладів»

6. Несвіт А. М. «Англійська мова: підручник для 1-го класу загальноосвітніх навчальних закладів»

7. Інтернет ресурс

 

 

 


Додаток 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Додаток 2

 

 

 

C:\Users\User\Desktop\1518442.jpg

 

 

 

 

 



                                                                                                         Додаток 3

 


C:\Users\User\Desktop\bilokur_1.jpg


 

 

 


            Додаток 4

 

 

 

 

C:\Users\User\Desktop\im-Катерина Білокур. Кавун, морква, квіти (дет.), 1951.jpg

 

 

 

 

 



Додаток 5

1)Colour the cat grey.                                       2)Colour the bird red.

C:\Users\Администратор\Desktop\coloriage-animaux-de-la-savane-a-imprimer-1-2975x4200-225.png                                        

3)Colour the dog black.                           4)Colour the teddy bear brown.

                     

5)Colour the doll yellow.                            6)Colour the ball blue

C:\Users\Администратор\Desktop\2012441_raskraska-lyalya-v-kolyaske.jpg                              C:\Users\Администратор\Desktop\Raskraska-myachik.jpg


Додаток 6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розробка уроку

Інтегрований урок  Природознавство + Українська мова. ( Розвиток мовлення)

Тема  уроку  Гриби їстівні та труйні

Мета:

  • сформувати в учнів уявлення про гриби, навчити розрізняти їстівні та отруйні гриби,
  • розвивати пізнавальну активність дітей. уміння спостерігати;
  • розвивати мовлення , мислення учнів;
  • розширювати словниковий запас:
  • виховувати інтерес до слова;
  • виховувати повагу і любов до природи

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Актуалізація опорних знань, мотивація навчальної діяльності

1. Перевірка домашнього  завдання.

Тестування

1.Як поширюється насіння

   Кульбабки              Реп’яха                                  Сосна

а вітром                 а  вітром                    а. вітром. тваринами, птахами                                   

б водою                  б водою                                   б птахами

в тваринами           в людиною і тваринами       в водою

2.Серед поданих плодів і насіння знайдіть завий і поясніть

яблуко, груша, горіх

очерет горобина. калина

2. Творче  домашнє завдання 

Вчитель: Діти, на тому уроці ви отримали завдання: принести плоди, насіння різних рослин і розказати про їх спосіб розмноження.

(відповіді  дітей )

 

3.  Робота над загадкою

Людину, звіра, муху,

Кого б він не стрічав,

Ні разу капелюха, Одначе не знімав.

А хто на нього подивився –

Той йому зразу уклонився. (Гриб)

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку

Вчитель: Які слова допомогли назвати відгадку?

Звісно, багато хто вас знають не лише назви грибів, але

й можуть відрізнити різні гриби один від одного.

III. Вивчення нового матеріалу

1 Бесіда

Вчитель: Хто  з вас разом  із батьками  із задоволенням  збирав гриби

в лісі?

Як ви вважаєте, гриби це жива чи нежива природа? (Жива)

Чому?  (Гриби з’являються (народжуються), ростуть, помирають )

Чи можна гриби віднести до рослин, вони ж ростуть на

землі?

 Які частини рослин вам відомі? (Корінь, стебло, гілки, листя, плід)

Що можна сказати про гриби? (У грибів немає листя, стебла, гілок.)

У такому разі чи можна упевненістю віднести гриби до світу рослин? (Ні)

А до світу тварин? (Також ні)

Так що ж це таке гриби? (Напевно, це особливий світ природи: ані рослини, ані тварини.)

Вчитель: Гриби дуже потрібні лісу Грибами живляться і лікуються

деякі тварини Близько ста тисяч грибів росте на нашій планеті

Розміри грибів різні є гриби велетні діаметром 1,5 метри  А у грибів маляток усього 1 міліметр Усім нам відомі гриби мають ніжку і капелюшок Вони часто нагадують парасольки Але є гриби, схожі на квіти Багато грибів дружать певними деревами і кущами і за звичай селяться під ними наприклад, маслюки під хвойними, білі під дубами. Додаток 3

Гриби діляться на два види

 

їстівні та отруйні.

Про це ми з вами вивчали у 1 класі.

Давайте  пригадаємо і подивимося  мультфільм  «Мудрі казки тітоньки Сови»

https://www.youtube.com/watch?v=U0a8Qp4unB8

Вчитель: Яку  помилку  зробив  зайчик?

Яку пораду вчителя – їжака треба нам всім запам’ятати?

 

Фізхвилинка

Вчитель: Послухаємо веселу пісню про гриби і потанцюємо

https://www.youtube.com/watch?v=B2pukK8ugwM

 

2. Робота з підручником  «Природознавство» с 45-47

1.Читання естафетою.

2. Бесіда

Вчитель: З яких частин складається гриб?

Як правильно збирати гриби?

До якого виду живої природи належать гриби?

Вчитель: Багато цікавого ми дізналися про гриби. Гриби  ми е тільки їмо, малюємо, збираємо, про гриби ще написані казки. І сьогодні  на уроці ми ознайомимося  з казкою Ірини Прокопенко «Як гриби ховалися»

Ви розгляньте малюнок і послухайте казку.

(Читання казки вчителем)

3. Робота в зошиті для розвитку зв’язного мовлення ,

підручник «Українська мова»

 вправа 3 стор.46-47

4. Словникова робота

(на дошці)  Додаток 1

5.Первинне сприйняття тексту. Змістовний аналіз.

Вчитель: Про які гриби казка про їстівні , чи отруйні?

6. Колективне складання речень (№3 с. 11)

 

Вчитель: Зверніть увагу на правопис слів

лисички  сироїжки  груздь  шляхетний повеселитися опеньки печериця розбіглися перелякані.

7. Запис речень в зошити для розвитку зв’язного мовлення

Підсумок уроку

1. Гра «Збери кошик»

(2 учні отримують кошики і починають «збирати гриба»,

які розвішені на дошці)  Додаток 1,2

Вчитель: Які бувають гриби?

Назвіть їстівні.

Закінчи речення

Зрізай гриби…

Збирай тільки …

Не знищуй…


 

Використана література

1. Навчальної  програми для загальноосвітніх навчальних закладів 1-4 класів.

2. Інтегровані уроки в початковій школі / Упоряд.

Н. С. Вегера — Тернопіль–Харків: Ранок, 2010.

3.Т.Г. Гілберг ,Т.В.Сак «Природознавство» підручник для 2 класу,Київ, «Генеза»2012.

4.  М.Д.Захарійчук «Українська мова» 2 клас Київ, «Генеза»2012.

5.«Інтегровані уроки в початковій школі» Жданова  С.Г.

6 .І. Прокопенко. «Пригоди на землі та під водою»

Казки для молодшого шкільного віку Київ, "Веселка", 1990. 87 с.

7. Інтернет ресурс

 

Додаток 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Додаток2

 

 

 

 

https://png.pngtree.com/element_origin_min_pic/17/07/30/9ed03abc2970400aafdd9d9504f1ca10.jpg

https://png.pngtree.com/element_origin_min_pic/17/07/30/9ed03abc2970400aafdd9d9504f1ca10.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Додаток 3

C:\Users\User\Desktop\Borovik-foto.jpgC:\Users\User\Desktop\17259441.jpegC:\Users\User\Desktop\Borovik-foto.jpgC:\Users\User\Desktop\17259441.jpeg 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\User\Desktop\image118.jpeg 

C:\Users\User\Desktop\yak-vidriznyati-openki.jpg 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\User\Desktop\1466578534_ellen-page_1920x1200_sc.jpg 

 

 

 

 

C:\Users\User\Desktop\i (8).webpC:\Users\User\Desktop\i (8).webpC:\Users\User\Desktop\i (8).webpC:\Users\User\Desktop\i (8).webp

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
16 лютого 2018
Переглядів
2701
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку