Інтегрований позакласний захід з біології та фізичної культури ««Ми за здоровий спосіб життя»

Про матеріал
Змагання повинні відбутися у спортивній залі, під девізом «Хочеш бути сильним – бігай, хочеш бути красивим – бігай, хочеш бути розумним - бігай». Формуються три команди Конкурси показують зв'язок між фізичним вихованням та біологією. Захід проводиться на належному навчально-методичному рівні, а учні дізнаються багато цікавих фактів.
Перегляд файлу

     Змагання повинні відбутися у спортивній залі, під девізом «Хочеш бути сильним – бігай, хочеш бути красивим – бігай, хочеш бути розумним - бігай». Формуються три команди Конкурси показують зв'язок між фізичним вихованням та біологією. Захід проводиться на належному навчально-методичному рівні, а учні дізнаються багато цікавих фактів.

        У підсумку використовується рефлексію емоційного стану. Та найголовніше, що учні повинні зрозуміти зрозуміли, що більше часу треба приділяти фізичним вправам, спорту. Біда, хвороба суспільства 21 століття - гіподинамія. Життя сучасної людини, звичайно, стало більш комфортним, ніж раніше, його полегшив науково-технічний прогрес. Нам не треба напружувати тіло, щоб щось зробити: транспорт нас довезе, побутова техніка, зробить все за нас. Таким чином, наше тіло втрачає свою легкість і гнучкість.

      Отже, щоб мати міцне здоров'я і красиву фігуру, потрібно лише трохи завзятості, волі і бажання змінити своє життя. Умови для всього цього є у кожного з нас, треба лише скористатися.

 

 

 

Інтегрований позакласний захід з біології та фізичної культури ««Ми за здоровий спосіб життя»

Мета :

Дидактична: скласти умови для утворення і осмислення нової навчальної інформації, застосування знань і умінь в нових ситуаціях .

Навчальна: закріплення знань основних понять тем: «Кінематика , динаміка, статика», «Вітаміни», вивчення прийомів релаксації.

Розвиваюча: продовжити розвиток інтелектуальних і фізичних навиків, уваги, координації рухів, розвивати швидкісні і силові якості,.

Виховна: виховувати комунікативні навики спілкування, розвивати лідерські навики, виховувати відчуття колективізму.

Здоров’я зберігаюча: оптимізувати емоційний фон, попередити перевтому, гіподинамію, забезпечити рухливу активність, навчитись діагностувати рівень розвитку рухливості хребта .

 

Місце проведення спортивна зала

Обладнання: 1. Секундомір 2. Волейбольний м’яч 3. Свисток 5. Бланки завдань 6. Роздавальні картки вітамінів

Оцінювання кожне правильно виконане завдання 1 бал.

 

Хід уроку

І.

Вітаємо вас у нашому спортивному залі. Сьогодні ви покажете ваше відношення не тільки до фізкультури, а й знання біології, це дозволить знайти зв’язок між предметами, побачити багато нового і цікавого.

Вітаю вас команди Шикуйсь, струнко! Вітання команд.

 

Пропоную вам епіграфом до нашого уроку взяти старовинний афоризм: «Хочеш бути сильним бігай, хочеш бути красивим бігай, хочеш бути розумним - бігай» ,

він був викарбуваний на стародавньому камені. Це означає, що все в природі пов’язано не тільки із знаннями, а й фізичними навантаженнями.

2.

На цьому тижні ми розпочинаємо з вами пізнавати організм людини в середовищі його існування. Сьогодні ми перевіримо наскільки ви вправно володієте власним організмом….

       Найцінніший дарунок, що людина отримує від природи це здоров’я. Якою не була б досконалою медицина, вона не може позбавити всіх від хвороби. Людина є сама творцем свого здоров’я. На жаль, у наш час, незважаючи на величезні успіхи медицини та поліпшення умов життя, кількість хворих збільшується, а тривалість життя зменшується. Чому так? Тому що зменшується фізичне навантаження, а збільшується нервово емоційне, порушуються екологічні умови, що призводить до порушення регуляції основних фізіологічних функцій.

3. Давайте на даному етапі визначимо свій пульс, запам’ятаєм його ( 72- 85 уд/хв). ( сумуємо командний пульс – поза конкурсом), фіксуємо записом

 

Під час фізичного навантаження частота пульсу підвищується це реакція організму на потреби органів збільшити рівень кисню в крові. Контролюючі частоту пульсу, можна зрозуміти, коли навантаження недостатнє, а коли навпаки варто знизити інтенсивність тренувань, щоб відновити серцевий ритм.

 

 

КОНКУРС 1

 

ПЕРЕДАЧА МЯЧА РУХОМ

 

Команди шикуються у колону, м’яч передаємо від першого учня до останнього, останній біжить наперед групи з м’ячем і передаємо знову. Так, поки у сі діти не пройдуть.

Вимірювання пульсу після навантаження. Сумуємо значення. КОНКУРС 2

1.     ВГАДАТИ БІОЛОГІЧНІ ОБЄКТИ З ЗАВЯЗАНИМИ ОЧИМА

Роль зору у життєдіяльності людини є дуже великою. Через зоровий

аналізатор людина отримує 90 % усієї інформації, за допомогою зору вона одержує найбільше вражень про основні ознаки, що характеризують

предметний світ: колір, форму, величину. А чи зможете ви впізнати предмет з зав’язаними очима (овочі ) .

1 бал за вгаданий овоч (для кожного учасника)

 

2.     ПРОЙТИ МІЖ ПРЕДМЕТАМИ З ЗАВ’ЯЗАНИМИ ОЧИМА , ХТО МЕНШЕ ЗІБ’Є.

2 учасники. Одному учаснику зав’язуємо очі, інший каже куди йому іти.

 

 

КОНКУРС 3

ПРОПОНУЮ ПРОВЕСТИ СПОРТИВНИЙ ТЕСТ « ЧИ ЗДОРОВИЙ ВАШ ХРЕБЕТ?»

  1. Нахиліться вперед (ноги разом)

А) торкнутися підлоги долонями – 4 бали Б) торкнутися підлоги пальцями – 3 бали. В) не змогли торкнутися підлоги 0 балів

КОНКУРС 4

Ми знаємо, що тварини брати наші менші. Давайте допоможемо кожній тварині потрапити додому. Кожна команда отримує картинки (слова) з

зображенням тварини та їхнього житла. Треба якомога швидше визначити

«домівку » тварини. Знайти пару, стати по двоє в шеренгу.

Барліг – ведмідь Будка - собака Вулик- бджола Гніздо - ластівка

 

 

КОНКУРС 5

Кожна команда відповідає на 5 запитань по черзі. Витягуємо завдання з кошика.

Хто зайвий:

  1. Рука , нога, серце
  2. Череп, кістка, нирка,
  3. Вухо, око, язик, хребет
  4. Ніс , легені, рука
  5. Ротова порожнина, шкіра, шлунок
  6. Шлунок, кишківник, пальці
  7. Кисть, плече, стопа
  8. Вени, вухо, артерії
  9. Голова ,стегно, стопа
  10. Ребра, легені, бронхи
  11. Тулуб, зуби, нога
  12. Нирки, сечовий міхур, легені
  13. Стравохід, очі, шлунок
  14. Лоб, потилиця, спина
  15. Лікоть, коліно, стопа

 

КОНКУРС 6

 

Нашим наступним спортивно- теоретичним конкурсом буде конкурс

«Вітаміни»

Учасники з кожної команди повинні вибрати продукти, в яких містяться вітаміни : А, С, Д і розкласти їх у відповідні кошики.

Вітаміни: А…морква, червоний перець, молоко.

С…чорна смородина, лимон, шипшина, Д…чорний хліб, гречана крупа, печінка,

Перемагає команда, яка швидше виконає завдання і припуститься найменшої кількості помилок

Інформація: за своє життя людина в середньому випиває 75т води, вживає 24 вагони їжі. Орієнтовно: 5 корів, 28 свиней, 12776 яєць, 783кг риби, 7274 кг хліба, 7988кг картоплі, 218кг твердого сиру.

 

КОНКУРС 7

На протилежному кінці зали на столах скласти з кубиків слово «вітаміни», хто швидше, букви складати по порядку. Кубики у коробці на столі, поряд викладати слово- один, учасник- одна літера.

 

 

Висновок

«Гіподинамія хвороба ХХІ століття»

Життя сучасної людини, звичайно, стало більш комфортним і зручним, ніж раніше. Технічний прогрес помітно полегшив нам життя: транспорт, який довозить нас до потрібного місця, побутова техніка, яка все робить за нас. Нам навіть не треба напружувати своє тіло, щоб щось зробити - досягнення технічного прогресу все роблять за нас. Таким чином, наше тіло, яке більшу частину часу перебуває в спокої, починає втрачати свою легкість і гнучкість. Гіподинамія - хвороба сучасної людини. Основні показники гіподинамії - обмеження рухової активності організму, недолік руху, мале навантаження на м'язи. Для повноцінної роботи організму необхідна активність, а також рух, навантаження на м'язи, насичення киснем.

Що ж робити? Зрозуміло, що для цього потрібно поміняти свій розпорядок дня. Вести здоровий спосіб життя. Здорове харчування, більше руху, відмова від шкідливих звичок. Навіть 30 хвилин щоденного фізичного навантаження будуть корисні.

 

Підбиття підсумків .

docx
Пов’язані теми
Біологія, Розробки уроків
Додано
13 травня
Переглядів
37
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку