До розіграшу
залишилось:
17 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Міні-проект на тему: "Збалансоване харчування"

Перегляд файлу

зМіні-проект на тему: « Збалансоване харчування»

Мета: узагальнити знання учнів про вітаміни та харчові продукти, їх вплив на здоров’я людини; вчити пояснювати необхідність уживання різноманітної корисної їжі, обмеження вживання жирних, копчених і солоних продуктів, смажених страв; вдосконалювати навички здорового харчування.

Обладнання: ватман, олівці, картки овочів та фруктів, смайлики.

Форма проведення: урок - тренінг

Хід уроку.

Людина народжується здоровою,

а всі хвороби до неї приходять

через рот з харчовими продуктами.

Гіппократ

І. Організаційний момент

Вправа «Намалюй свій настрій»

Учасникам роздаються аркуші паперу на яких намальовано обличчя, на яких  відсутній рот. Потрібно намалювати рот ( сум, радість, смуток і т. д. ) . Учні повинні проаналізувати свій малюнок: з яким настроєм прийшли на заняття.

Вправа «Правила роботи в групі»

1. Дотримуватись регламенту

2. Слухати і чути (один говорить – усі слухають)

3. Бути позитивним.

4. Бути активним.

5. Не критикувати: кожний має право на власну думку.

6. Говорити коротко, по черзі.

 

Вправа «Корисний кошик»

Дана вправа сприяє розширенню інформованості учнів.  На ватмані намальовано  корзини – КОРИСТЬ і ШКОДА. Учні проаналізувавши проблему на свої овочах та фруктах повинні вставити в той кошик інформацію, що відповідає дійсності і та що є хибною.

  1. Чіпси - один з найбільш, мабуть, популярних продуктів у населення різного віку. Від картоплі,у чипсах, залишається лише назва!

 

  1. Гарбуз. Овоч містить величезну кількість каротину, що нормалізує обмін речовин, ріст клітин, зміцнення кісткової системи, зубів. Саме в гарбузі міститься досить рідкісний вітамін Т, який грає важливу роль в освіті тромбоцитів. Знаменита гарбуз і вмістом великої кількості заліза.
  2. Капуста здатна захистити шлунок і стравохід від онкологічних захворювань. Багата вітамінами А, С, К, а також містить деякі вітаміни групи В. З мінералів в її складі - залізо, кальцій, магнезит, фосфор - незамінні учасники багатьох процесів у людському організмі. Наявність вітаміну С робить капусту відмінним засобом для зміцнення імунітету, зниження рівня холестерину.
  3. Фаст-фуд — це моментальне насичення й задоволення бажань
  4. Фрукти - багаті на вітаміни. Вітамін С допомагає справлятися із втомою та стресами, підвищує імунітет, допомагає бути активними і уважними. Найбільші ласощі для шлунку – свіжі овочі та фрукти.
  5. Надходять вітаміни в організм у складі харчових продуктів рослинного та тваринного походження.
  6.  Потреба організму у вітамінах може змінюватися, наприклад, зростає при активній діяльності, під час захворювань.
  7.  Невідповідність у потребах вітамінів призводить до порушень: гіпервітамінози (при нестачі вітамінів), авітамінози (при відсутності вітамінів) й гіповітамінози (при надлишку вітамінів).
  8. Вітаміни можуть розчинятися у воді або в жирах, тому їх поділяють на водорозчинні (вітаміни групи В, вітамін С та ін) та жиророзчинні (вітамін Б, Е, К, А та ін).
  9.                    Катаболізм - сукупність хімічних процесів, що складають одну із сторін обміну речовин в організмі, спрямованих на утворення складніших сполук із простіших
  10.                    Енергетичний обмін - процес метаболічного розпаду, розкладання на простіші речовини або окислення якої-небудь речовини, що зазвичай протікає з вивільненням енергії у вигляді тепла і АТФ.

Релакс «Вправа на розслаблення всього організму»

"Уповільнений рух"

Діти сідають ближче до краю стільця, спираються об спинку, руки вільно кладуть на коліна, ноги злегка розставляють, закривають очі і спокійно сидять деякий час, слухаючи повільну, неголосну музику:

Всі вміють танцювати, стрибати, бігати, малювати. Але не все поки вміють розслаблятися, відпочивати. Є у нас гра така - дуже легка, проста. Сповільнюється рух, зникає напруга. І стає зрозуміло - розслаблення приємно!

Вправа «Антиреклама»

Мета вправи – навчити учнів розумінню, де закінчується  реклама, заклики і починається дійсність, не піддаватись на провокаційну рекламу. Учням дається завдання створити колаж антирекламу на фаст фудівську їжу та  чіпси і газовані напої.

Вправа «Намалюй свій настрій»

Учасники пропонується на звороті паперу на якому був намальований настрій на початку уроку намалювати настрій який в кінці заняття. Учні повинні проаналізувати свій малюнок: з яким настроєм вони залишають заняття.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Залишити відгук до розробки

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Купар Іванна Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Пов’язані теми
Біологія, Розробки уроків
Додано
17 грудня 2017
Переглядів
12783
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку