зМіні-проект на тему: « Збалансоване харчування»
Мета: узагальнити знання учнів про вітаміни та харчові продукти, їх вплив на здоров’я людини; вчити пояснювати необхідність уживання різноманітної корисної їжі, обмеження вживання жирних, копчених і солоних продуктів, смажених страв; вдосконалювати навички здорового харчування.
Обладнання: ватман, олівці, картки овочів та фруктів, смайлики.
Форма проведення: урок - тренінг
Хід уроку.
Людина народжується здоровою,
а всі хвороби до неї приходять
через рот з харчовими продуктами.
Гіппократ
І. Організаційний момент
Вправа «Намалюй свій настрій»
Учасникам роздаються аркуші паперу на яких намальовано обличчя, на яких відсутній рот. Потрібно намалювати рот ( сум, радість, смуток і т. д. ) . Учні повинні проаналізувати свій малюнок: з яким настроєм прийшли на заняття.
Вправа «Правила роботи в групі»
1. Дотримуватись регламенту
2. Слухати і чути (один говорить – усі слухають)
3. Бути позитивним.
4. Бути активним.
5. Не критикувати: кожний має право на власну думку.
6. Говорити коротко, по черзі.
Вправа «Корисний кошик»
Дана вправа сприяє розширенню інформованості учнів. На ватмані намальовано корзини – КОРИСТЬ і ШКОДА. Учні проаналізувавши проблему на свої овочах та фруктах повинні вставити в той кошик інформацію, що відповідає дійсності і та що є хибною.
Релакс «Вправа на розслаблення всього організму»
"Уповільнений рух"
Діти сідають ближче до краю стільця, спираються об спинку, руки вільно кладуть на коліна, ноги злегка розставляють, закривають очі і спокійно сидять деякий час, слухаючи повільну, неголосну музику:
Всі вміють танцювати, стрибати, бігати, малювати. Але не все поки вміють розслаблятися, відпочивати. Є у нас гра така - дуже легка, проста. Сповільнюється рух, зникає напруга. І стає зрозуміло - розслаблення приємно!
Вправа «Антиреклама»
Мета вправи – навчити учнів розумінню, де закінчується реклама, заклики і починається дійсність, не піддаватись на провокаційну рекламу. Учням дається завдання створити колаж антирекламу на фаст фудівську їжу та чіпси і газовані напої.
Вправа «Намалюй свій настрій»
Учасники пропонується на звороті паперу на якому був намальований настрій на початку уроку намалювати настрій який в кінці заняття. Учні повинні проаналізувати свій малюнок: з яким настроєм вони залишають заняття.