Міні-проект на тему: "Збалансоване харчування"

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Перегляд файлу

зМіні-проект на тему: « Збалансоване харчування»

Мета: узагальнити знання учнів про вітаміни та харчові продукти, їх вплив на здоров’я людини; вчити пояснювати необхідність уживання різноманітної корисної їжі, обмеження вживання жирних, копчених і солоних продуктів, смажених страв; вдосконалювати навички здорового харчування.

Обладнання: ватман, олівці, картки овочів та фруктів, смайлики.

Форма проведення: урок - тренінг

Хід уроку.

Людина народжується здоровою,

а всі хвороби до неї приходять

через рот з харчовими продуктами.

Гіппократ

І. Організаційний момент

Вправа «Намалюй свій настрій»

Учасникам роздаються аркуші паперу на яких намальовано обличчя, на яких  відсутній рот. Потрібно намалювати рот ( сум, радість, смуток і т. д. ) . Учні повинні проаналізувати свій малюнок: з яким настроєм прийшли на заняття.

Вправа «Правила роботи в групі»

1. Дотримуватись регламенту

2. Слухати і чути (один говорить – усі слухають)

3. Бути позитивним.

4. Бути активним.

5. Не критикувати: кожний має право на власну думку.

6. Говорити коротко, по черзі.

 

Вправа «Корисний кошик»

Дана вправа сприяє розширенню інформованості учнів.  На ватмані намальовано  корзини – КОРИСТЬ і ШКОДА. Учні проаналізувавши проблему на свої овочах та фруктах повинні вставити в той кошик інформацію, що відповідає дійсності і та що є хибною.

  1. Чіпси - один з найбільш, мабуть, популярних продуктів у населення різного віку. Від картоплі,у чипсах, залишається лише назва!

 

  1. Гарбуз. Овоч містить величезну кількість каротину, що нормалізує обмін речовин, ріст клітин, зміцнення кісткової системи, зубів. Саме в гарбузі міститься досить рідкісний вітамін Т, який грає важливу роль в освіті тромбоцитів. Знаменита гарбуз і вмістом великої кількості заліза.
  2. Капуста здатна захистити шлунок і стравохід від онкологічних захворювань. Багата вітамінами А, С, К, а також містить деякі вітаміни групи В. З мінералів в її складі - залізо, кальцій, магнезит, фосфор - незамінні учасники багатьох процесів у людському організмі. Наявність вітаміну С робить капусту відмінним засобом для зміцнення імунітету, зниження рівня холестерину.
  3. Фаст-фуд — це моментальне насичення й задоволення бажань
  4. Фрукти - багаті на вітаміни. Вітамін С допомагає справлятися із втомою та стресами, підвищує імунітет, допомагає бути активними і уважними. Найбільші ласощі для шлунку – свіжі овочі та фрукти.
  5. Надходять вітаміни в організм у складі харчових продуктів рослинного та тваринного походження.
  6.  Потреба організму у вітамінах може змінюватися, наприклад, зростає при активній діяльності, під час захворювань.
  7.  Невідповідність у потребах вітамінів призводить до порушень: гіпервітамінози (при нестачі вітамінів), авітамінози (при відсутності вітамінів) й гіповітамінози (при надлишку вітамінів).
  8. Вітаміни можуть розчинятися у воді або в жирах, тому їх поділяють на водорозчинні (вітаміни групи В, вітамін С та ін) та жиророзчинні (вітамін Б, Е, К, А та ін).
  9.                    Катаболізм - сукупність хімічних процесів, що складають одну із сторін обміну речовин в організмі, спрямованих на утворення складніших сполук із простіших
  10.                    Енергетичний обмін - процес метаболічного розпаду, розкладання на простіші речовини або окислення якої-небудь речовини, що зазвичай протікає з вивільненням енергії у вигляді тепла і АТФ.

Релакс «Вправа на розслаблення всього організму»

"Уповільнений рух"

Діти сідають ближче до краю стільця, спираються об спинку, руки вільно кладуть на коліна, ноги злегка розставляють, закривають очі і спокійно сидять деякий час, слухаючи повільну, неголосну музику:

Всі вміють танцювати, стрибати, бігати, малювати. Але не все поки вміють розслаблятися, відпочивати. Є у нас гра така - дуже легка, проста. Сповільнюється рух, зникає напруга. І стає зрозуміло - розслаблення приємно!

Вправа «Антиреклама»

Мета вправи – навчити учнів розумінню, де закінчується  реклама, заклики і починається дійсність, не піддаватись на провокаційну рекламу. Учням дається завдання створити колаж антирекламу на фаст фудівську їжу та  чіпси і газовані напої.

Вправа «Намалюй свій настрій»

Учасники пропонується на звороті паперу на якому був намальований настрій на початку уроку намалювати настрій який в кінці заняття. Учні повинні проаналізувати свій малюнок: з яким настроєм вони залишають заняття.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Біологія, Розробки уроків
Додано
17 грудня 2017
Переглядів
115
Оцінка розробки
Відгуки відсутні

Отримайте безкоштовний сертифікат про публікацію авторської розробки

Кожна публікація гарантує участь у конкурсі для вчителів

Додати розробку