Інтегрований урок англійської та німецької мови 5 клас.
Тема: « Дві мови - одна сім'я! »
Цілі: Розвиток навичок і умінь іншомовної мовленнєвої діяльності.
формувати навички говоріння; повторити пройдений навчальний матеріал за темами« Країнознавство», «Школа», «Хобі»,
розвивати ініціативу в вивченні іноземної мови.
прищеплювати інтерес і повагу до країни, що вивчається, її культури.
Обладнання: прапори країн, сигнальні картки з прапорами, картки зі словами, комп'ютер, аудіозапис пісні.
Хід уроку
1.Привітання учнів англійською та німецькою мовами.
-Good morning! Guten Tag!
Сьогодні у нас незвичайний урок іноземної мови, у вас буде можливість перевірити знання англійської та німецької. Це непросто, але ми спробуємо. За старих часів говорили: «Знати багато мов - значить мати багато ключів до одного замку». У всі часи люди розуміли значення іноземних мов в житті культурної людини. З початком нового тисячоліття ЮНЕСКО проголосило XXI століття століттям поліглотів, а на весь світ пролунав девіз «Вивчаємо мови протягом усього життя»
- 2. Мовна зарядка.
-What’s your name? Where are you from? How old are you? What’s your hobby?
- Wie heisst du? Woher kommst du? Wo wohnst du? Wie ist dein Stundenplan von heute?
3. Презентація про країну, мова якої вивчається (Невелика інформація про географічне положення, столиці, основних частинах / землях, прапор, гімн ...)
-Перше завдання групам буде наступне. У вас на партах білі аркуші паперу. Протягом 5 хвилин підготуйте невелике ілюстроване повідомлення про Велику Британію та про Німеччину. Дану інформацію вам треба буде розповісти німецькою або англійською мовою.
4. Вікторина про Великобританію та Німеччину. – У вас всіх є невеликі паперові прапори Великобританії та Німеччини.
What colour is a British flag? Welcht Farben hat die deutsche Flanne?
Якого кольору німецький/англійський прапор?
Друзі, ми зараз вам будемо ставити питання. Якщо інформація відноситься до Англії ви повинні вимовляти назву країни англійською Great Britain, якщо ж мова іде про Німеччину ви говорите Deutschland.
Питання
1.Лондон - столиця ...
2. Ця країна знаходиться на острові.
3. Берлін - столиця ...
4. Ця країна складається з чотирьох історичних частин, одна з яких Уельс.
5. Ця країна складається з 16 федеративних земель, одна з яких Баварія.
6. Бонн - колишня столиця цієї країни.
7. Ангела Меркель - прем'єр-міністр.
8. Єлизавета II - королева.
9. Ця країна є батьківщиною В.Шекспіра.
10. Столиця цієї держави знаходиться всього в 600 км від Калінінграда.
11. Різдво в цій країні святкується 24 грудня.
12. На території цієї країни знаходиться велике озеро Баден-Баден.
13. Ця країна батьківщина футболу.
14. Знаменита пам'ятка цієї країни Біг-Бен.
15. Мовою цієї країни говорять ще й в Австрії, Щвейцарии, Бельгії.
5. Музична пауза.
Звучить мелодія «Солнечный круг».
-Знайома вам ця мелодія? (Згадуємо пісню російською) Уявіть, пісня ця настільки популярна, що облетіла весь світ і звичайно, з'явилися англійська і німецька версії, які ми зараз спробуємо заспівати разом! (Можна з рухам, мовою жестів)
Bright blue the sky,
Sun up on high,
That was the little boy's picture,
He drew for you,
Wrote for you, too,
Just to make clesr what he drew -
May there always be sunshine,
May there always be blue skies,
May there always be Mummie,
May there always be me!
Ein Sonnenkreis
In blau und weiss,
Das hat ein junge gezeichnet
Und aufs Papier
Schreibt er dann hier
Worte, die jetzt singen wir:
Immer scheine die Sonne,
Immer leuchte der Himmel,
Immer liebe die Mutter,
Immer liebe auch ich
Солнечный круг,
Небо вокруг,
Это рисунок мальчишки.
6. Лексичні вправи. (робота в групах)
- Зіставте англійський, німецький і український еквівалент слів.
Перевіримо, що у вас вийшло.
Schule - school
Fisch - fish
Freund – friend
Fuchs - fox
Ball - ball
Puppe - doll
Elefant – elephant
Buch - book
Rose - rose
Name - name
ist - is
Haus - house
Maus - mouse
Kuh - cow
Kind - child
Katze - cat
- Що ви помітили? Є схожість, тобто слова споріднені. Вони з однієї мовної сім'ї Німецьких мов. Тому завдяки цій схожості легше вивчати другу споріднену мову.
Але є і відмінності, не тільки в словах, але і в граматиці, правилах читання. Про це потрібно пам'ятати!
7. Завдання з текстами
- А тепер завдання складніше. Кожній групі запропонований текст або англійський чи німецький про школу. Вам потрібно прочитати текст і розповісти про школу на іншій мові.
I like going to school, and I don't understand why some pupils don't like it.. In school, i can discover something new every day. My favorite subjects are math (history) and english. We have great teachers. Each of them teaches well and their lessons are quite interesting. All classrooms of our school are light and spacious.There are physics and chemistry classrooms where we can make experiments. There are new computers in the computer sciences room. I and all my classmates often go to the cinema,library, theatre, museums and exhibitions. I like my school!
Ich gehe gern zur Schule und verstehe nicht, warum es einigen Schülern nicht gefällt. In der Schule kann ich jeden Tag etwas Neues entdecken. Meine Lieblingsfächer sind Mathe (Geschichte) und Englisch. Wir haben großartige Lehrer. Jeder von ihnen unterrichtet gut und der Unterricht ist sehr interessant. Alle Klassenräume unserer Schule sind hell und geräumig und es gibt Klassenräume für Physik und Chemie, in denen wir experimentieren können. Im Raum für Informatik befinden sich neue Computer. Ich und alle meine Klassenkameraden gehen oft ins Kino, in die Bibliothek, ins Theater, in Museen und Ausstellungen. Ich mag meine Schule!
8. Підсумок уроку та рефлексія.
- Молодці! Відмінно попрацювали! Час підбивати підсумок.
- На дошці у нас 4 хмари: Робота з текстом, Робота з лексикою, Робота з піснею, Знання про Німеччину і Англії.
Оцініть свою роботу сьогодні на уроці за цими блокам. Якщо у вас все вийшло, приклейте зелену пелюстка на хмару, не всі, але багато - жовтий, не вийшло або було не зрозуміло - червоний.
9. Домашнє завдання.
Вдома намалюйте плакат / колаж «Німецький і англійська - два мовних брата однієї сім'ї»