Інтегрований урок Інформатики і української літератури

Про матеріал

Інтегровані уроки розвивають потенціал самих учнів, спонукають до активного пізнання навколишньої дійсності, до осмислення і знаходження причинно-наслідкових зв'язків, до розвитку логіки, мислення, комунікативних здібностей.На цьому інтегрованому уроці -підсумку творчості Лесі Українки діти матимуть змогу, використовуючи свої знання з інформатики презентувати свої особисті якості -ініціативність, креативність, вміння планувати .Форма презентаційї матеріалу( у вигляді рекламно-літературного вечора) дає можливість вчителям обох предметів зразу ж оцінити знання , вміння і навички учнів -а головне, порівняти і оцінити їх зможуть самі учні...Розробка спільна з вчителем української літератури.

Перегляд файлу

  Інтегрований урок з інформатики та української  літератури в 6 класі.

  Тема уроку.  Анімація об’єктів на слайді.

 Мета: ущільнити знання, реконструювавши фрагмент знань так,  щоб засвоєння матеріалу вимагало менше часу, проте породжувало еквівалентні загальнонавчальні та технологічні уміння;  

інтегровані уроки розвивають потенціал самих учнів, спонукають до активного пізнання навколишньої дійсності, до осмислення і знаходженню причинно-наслідкових зв'язків, до розвитку логіки, мислення, комунікативних здібностей. 

    Актуальність:   інтеграція   допомагає    вирішити    основні   суперечності

освіти – протиріччя між безмежністю знань і обмеженими людськими ресурсами.

  Інноваційність: оновлення змісту предметів.

 

  Практична значимість роботи: народження циклу уроків, які об'єднують матеріал одного або декількох предметів із збереженням незалежного існування.

 

Мета уроку:

Інформатика

 Українська література

навчальна

-ознайомити  з правилами створення анімації обєктів на слайді;

 -навчити створювати різні види анімації

- змінювати властивості кожного анімаційного ефекту

- настроювати порядок показу анімації об’єктів на слайді

- корегувати часові рамки анімаційних ефектів ;

- повторити вивчене про життя і творчість Л.Укранки;

- проаналізувати її програмові поетичні твори;

- створити і захистити проект: рекламно – літературну презентацію   до літературного вечора поетеси;

                                                                        розвивальна

- розвивати увагу, уміння копіювати, вирізати та переміщувати обєкти, с вміння творювати різні види анімації об’єктів та настроювати їх показ , проектне мислення;

- розвивати культуру зв’язного мовлення , увагу, спостережливість; уміння творчо мислити, робити власні висновки;

 

                                                                       виховна

-виховувати культуру користувача ПК;

-сприяти вихованню  самостійності учнів під час роботи з ком’ютером

- виховувати  любов до ближнього;

-прищеплювати любов до   поетичного слова.

 

Тип уроку: набуття нових  знань,  умінь і навичок

Технічні засоби навчання: операційна система Windows, текстовий редактор,Інтернет, програма Power Point, мультимедійний проектор , екран.

   Хід уроку

І. Організаційний момент

   Учитель з інформатики:

    Діти, сьогодні на уроці ви будете співпрацювати з двома  вчителями-учителем інформатики і учителем української мови і літератури.

   Перш ніж почнемо працювати, хочу нагадати вам особливості оцінювання на уроці.

   Перед вами картки з етапами роботи. Навпроти кожного – смайлики з кількістю балів. Після кожного виду роботи, ви повинні оцінити  свою активність , обвівши смайлик з певної кількості балів. У кінці уроку озвучите загальну кількість балів. (Додаток1)

ІІ. Оголошення  теми, мети уроку.

  Отже, тема, за якою ми будемо працювати,- «Робота з об’єктами на слайді»

   Мета, яку ми повинні сьогодні реалізувати:

-ознайомитися  з правилами створення анімації обєктів на слайді;

 -навчитися створювати різні види анімації, змінювати властивості кожного анімаційного ефекту, настроювати порядок показу анімації об’єктів на слайді та корегувати часові рамки анімаційних ефектів ;

-створення власного проекту.

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

Учитель з української літератури

Щоб бути  успішними на цьому уроці, треба узагальнити наші знання про Л.Українку.

 Епіграфом до цього етапу роботи будуть слова поетеси:

Так! Я буду крізь сльози сміятись,

Серед лиха співати пісні,

Без надії таки сподіватись,

Буду жити! – геть думи сумні!

 

  1. Бліц - опитування:запитання про життєвий шлях та творчість Л.Укранки

1  Що ви знаєте про сімю поетеси? В якій родині вона проживала?

2  Епоха , в яку жила і творила Леся Українка?

3 Гляньте на епіграф-в третьому рядку є слово « надія», про яку надію йде мова?(поезія напамять)

4 А як називалася перша друкована збірка віршів поетеси?

5 Назвіть географічні власні назви ,пов’язані з життям і творчістю Лесі.

 

2. Інтерактивна квітка

Уявимо, що творчий шлях Лесі Українки-це фіалка з п’ятьма пелюстками. Ким у житті була поетеса?

 Як би ви назвали кожну с пелюсток?

(Поетеса, вихователь, журналіст, казкар, природолюб)

Оцініть себе на цьому етапі

ІV. Сприйняття  й  засвоєння  учнями  навчального  матеріалу

  1. Пояснення нового матеріалу учителем інформатики

 

Учитель з інформатики

Повторення алгоритму створення анімації слайдів та видів анімації об’єктів на слайді

  1.               Практичне опрацювання  вправи на закріплення    (Додаток 2)

Оцініть себе на цьому етапі.

  1.         Інтерактивна ділова гра.

  Уявімо ,  що ви не учні 6 класу, а співробітники рекламного агентства «TN»

      4.   Постановка проблемного питання

  - Як ви вважаєте, якими  властивостями повинен володіти працівник фірми:

  •     спеціальна підготовка;
  •     уміння працювати в команді;
  •     ініціативність;
  •     комунікабельність.

 - Як ви гадаєте, скільки  можуть отримувати співробітники цього агентства?   А директор?

У кінці уроку ми зясуємо: хто ж може претендувати на посаду директора?

  1.         Робота у групах над проектом.

 

   Перед творчими  групами агентства поставили задачу- презентувати рекламно- літературний вечір творчості української  поетеси  Лесі Укранки: текстом, символами, фото, уривками творів і ілюстраціями до них- створити образ поетеси, популяризувавши її творчість.

  1. Робота над проектом.

7.  Захист  проектів

  Учитель з української мови та літератури

   Отже, у кожної групи є продукт.  Треба цей проект захистити.

  Оцініть свою роботу.

   Тож  нехай вірші  Л.Українки стануть популярними, можливо, тоді в світі з’явиться більше оптимістів, більше щасливих і добрих людей     

V.  Підсумок уроку .

    А тепер порахуємо кількість балів. У кого більше. Хочу представити вам 

майбутніх директорів, які будуть отримувати  високу зарплатню.

   Сьогодні актуальна фраза: «Хто володіє інформацією, той володіє світом».

Успіхів вам в постійному оволодінні новою інформацією і коректному     розташуванні її   при підготовці та оформленні презентації  ваших праць

  1. Домашнє завдання.  

 Підготувати  презентацію за творчістю Т.Г.Шевченка.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Толочко Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
21 лютого 2018
Переглядів
1775
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку