Інтегрований урок математика + інформатика Тема: Знаходження відсотків від числа, і числа за його відсотком.

Про матеріал

Мета даного уроку :

- Відпрацювати навички знаходження відсотків від числа і числа за його відсотком; навички роботи з тестом. Закріпити навички роботи в графічному редакторі Paint.

- Розвивати активність, раціональність, гнучкість мислення, комунікативні вміння учнів.

- Виховувати прагнення до створення нового, орієнтувати учнів на

самовизначення і самоактуалізацію.

Перегляд файлу

Інтегрований урок математика + інформатика

Тема: Знаходження відсотків від числа, і числа за його відсотком.

Тип уроку: інтегрований урок (математика-інформатика).

Вид уроку: урок-практикум.

Обладнання і матеріали до уроку: комп'ютерний клас (програмне забезпечення: графічний редактор), картки з тестовим завданням, проектор, пам’ятки.

Мета уроку:

-  Відпрацювати навички знаходження відсотків від числа і числа за його відсотком; навички роботи з тестом. Закріпити навички роботи в графічному редакторі Paint.

-  Розвивати активність, раціональність, гнучкість мислення, комунікативні  вміння  учнів.

     - Виховувати прагнення до створення нового, орієнтувати учнів на 

     самовизначення і самоактуалізацію.

Хід уроку:

І.Організаційний  момент.

Вітання вчителя та учнів

Психологічний прийом «Посміхніться один одному»

- Діти, сьогодні у нас на уроці присутні гості, давайте привітаємося з ними.

ІІ. Перевірка домашньої роботи.

  • Зараз відкрийте  зошити і поміняйтеся ними, перевіримо домашнє завдання , яке є на дошці. Отже, якщо відповідь правильна, то на полях ставимо «+»

ІІI. Домашнє завдання :

_ Діти, відкрийте щоденники і запишіть домашнє завдання.

   Параграф 24 – 25 повторити. ст.244, № 1045,1068

   4 рів. ст.245, №1047

 

ІV. Актуалізація опорних знань

  • повторення правил знаходження відсотка від числа і  числа за його відсотком (бліц - опитування);
  1. Діти, як знайти відсоток від числа? (дане число поділити на 100.)
  2. Як знайти число за його відсотком? (дане число помножити на 100.)

    -    виконання тестових завдань для усного рахунку.

    - повторення правил роботи з тестовими завданнями (Пам’ятка «Правила роботи з тестами» вивішена на дошці)

Отже, відкрийте зошити запишіть число, класна робота і тему: «Знаходження відсотків від чиста і числа за його відсотками.»

Вам зараз необхідно розв’язати тестові завдання, записавши відповіді  буквами англійського алфавіту.

Тестові завдання:

1/4

а) 4% – S

б) 25% – Р

в) 40%– F

1% від 80

а)0, 8 – А

б)8 – Е

в) 800 – I

50% від 100

а) 50 – Н

б) 2 - I

в) 1/2 - U

1% метра

а) 1мм D

б) 1дм– L

в) 1см – N

Яку частину числа складають 50% цього числа

а) 1/2 – Т

б) 1/5 – D

в) 1/50 – Е

У результаті учні отримують назву програми прикладного забезпечення Paint та пояснюють, з якими напрямками роботи в Paint вони знайомі.

V. Повідомлення теми й визначення цілей уроку

1.Вступне слово вчителя


         В одному казковому місті  сталася надзвичайна ситуація – пропала Чарівна книга  «Процентос».

Діти, жителі цієї країни просять вас допомогти їм знайти злодія, а саме скласти його фоторобот.

Отже, зараз вам для пошуку Зловмисника  необхідно

організувати «Детективні агентства»: пропоную об’єднуються в групи  з 3 - 4 чоловік.

І – «Юні Шерлок Холмси»

ІІ – «Агенти - 005»

ІІІ – «Шукачі»

                  

          Зараз основне завдання для ваших «Детективних агентств» - скласти фоторобот крадія,  виконавши 6 завдань на відсотки,  правильні відповіді – основні прикмети зовнішності, їх необхідно записати до таблиць, щоб потім було легко скласти фоторобот. Використовуючи графічний редактор «Paint» та результати роботи над тестовими завданнями, відобразити фоторобот на екрані комп'ютера.

VІ. Відпрацювання набутих знань, умінь і навичок

1. Робота в групах.

А зараз кожна група отримає лист із завданнями. На роботу відводиться 25 хв.; група, що закінчить роботу раніше, переходить до комп'ютерів; групи, що не встигли виконати всі завдання за відведений час, переходять до комп'ютерів і працюють тільки з тими ознаками, які вони встигли визначити.

 

Тестові завдання.

Прикмети:

  • Форма обличчя:

Знайти 8% від числа 400

а) 5; овальне                         в) 320; витягнуте 

б) 32; кругле                          г) 50; квадратне

  • Колір очей:

У перший день турист пройшов 26 км, що складає 65% наміченого шляху. Скільки кілометрів запланував пройти турист?

а) 169 км; зелені                                в) 40 км; блакитні

б) 400 км; карі                                г)16,9 км; чорні

  • Волосся:

У буряці міститься  20% цукру. Скільки потрібно узяти буряка, щоб одержати 20 т цукру?

а)  4 т; чорні прямі                          в) 10 т ; світлі хвилясті

б) 100 т; руді прямі                          г) 400 т ; чорні кучеряві

  • Форма носа:

     Я поклав у банк 1400 грн. під 10 відсотків річних. Яку суму грошей я отримаю через рік?

а) 1410грн.; картоплею                  в) 1440 грн.; з горбовиною

б) 1440 грн.; кирпоносий                  г) 1540 грн.; прямий

  • Губи:

Ширина прямокутника дорівнює 40 см, його довжина складає 135 % ширини. Знайти периметр прямокутника.

а) 94 см; бантиком                           в) 54 см; пухкі 

б) 108 см; вузькі                                     г) 188 см; куточки опущені вниз

  • Особливі прикмети:

         У перший день було продано 60% завезеної в магазин тканини, у другій  - 35% від залишку, а в третій – решту 78 м. Скільки метрів тканини було завезено в магазин?

а) 1560 м; пишні світлі вуса                   в) 195 м; маленька чорна борідка

б) 624 м; родимка на лівій щоці      г) 300 м; чорні вусики

VІІ. Робота в графічному редакторі «Paint»

За ознаками, визначеними на попередньому етапі уроку, учні малюють портрет Зловмисника.

Прикмети Зловмисника: кругле обличчя, блакитні очі, руде волосся, прямий ніс, вузькі губи, чорні вусики.

                                            

VІІІ.Підбиття підсумків.

     - аналіз реалізації завдань на урок: прийом

Продовжіть речення:

        * « Сьогодні на уроці я дізнався….»

        *  « Я навчився….»

        * « Мені хочеться і далі вчитися,тому що….»

         Робота групи оцінюється за відповідністю намальованого портрета оригіналу. Оцінювання роботи кожного учня здійснюється шляхом взаємооцінювання. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

План-конспект

інтегрованого уроку

математики в 5 класі

 

 

doc
Додано
24 лютого 2018
Переглядів
1716
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку