ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК – ПОДОРОЖ по станціях для 2 класу на тему: «Узагальнення і систематизація знань, умінь і навичок»

Про матеріал
КЗ «Добровеличківське НВО» ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК – ПОДОРОЖ по станціях для 2 класу Тема: «Узагальнення і систематизація знань, умінь і навичок» Вчитель початкових класів Чоботар Таміла Юріївна
Перегляд файлу

КЗ «Добровеличківське НВО»

ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК – ПОДОРОЖ по станціях для 2 класу

Тема: «Узагальнення і систематизація знань, умінь і навичок»

Вчитель початкових класів

Чоботар Таміла Юріївна

Мета уроку: узагальнити й систематизувати знання учнів; удосконалювати вміння використовувати вивчене в практичній діяльності, розвивати культуру усного та писемного мовлення, логічне мислення, пам’ять, увагу, уміння працювати в групах; виховувати почуття взаємодопомоги, любов до України.

Форма уроку: інтегрований урок – подорож.

Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань, умінь і навичок.

ОБЛАДНАННЯ: картки із завданнями, карти, смужки зі словами, відео.

ХІД  УРОКУ

І ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ ДО УРОКУ

Продзвенів уже дзвінок,

всім пора нам на урок.

Станьте всі рівненько,

привітайтеся з гостями

«Добрий день!»

Учень

Ми вам раді, шановні гості,

І вітаєм щиро вас,

І запрошуєм ласкаво

На урок у наший клас.

- А тепер зручно сідаємо

 Наш урок розпочинаємо.

ІІ Мотивація учнів до уроку

- Для того, щоб впоратися на уроці із завданнями, будьте старанними і слухняними.

Девіз уроку такий:

Діяти – активно!

Думати – оперативно!

Сперечатись – доказово!

Для всіх обов’язково!

ІІІ ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ УРОКУ

Сьогодні у нас урок – мандрівка,  під час якої кожен з вас проявить логічне мислення, кмітливість, ерудицію. На уроці ми будемо закріплювати все те, що вже вивчили і знаємо. Будемо працювати в групах, парах. А куди ми відправимося, дізнаємося лише тоді, коли пройдемо всі станції і виконаємо всі завдання. Подорожувати ми будемо на поїзді. Ну що вирушаємо!

ІV АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1. Станція «МОВНА»

  1. Вправа «Асоціативний кущ» (Незнайко)
  • А поки давайте згадаємо,

Що про прикметник ми знаємо?

( Називає ознаки предметів, відповідає на питання Який? Яка? Яке? Які?,  зв’язаний з іменниками, другорядний член речення, змінюється за числами, називає ознаки за смаком, кольором, віком, за почуттями)

  1. Гра «Перегони» (Поспішайко)
  • Давайте допоможемо Поспішайку виправити помилки.

2. Станція «ЛІТЕРАТУРНА»

1. Гра «Вікторина» за портретами (Відмінник)

2. Конкурс віршів Т.Г. Шевченка (Відмінниця)

3. Станція «ВІДПОЧИНКУ»

1. Пісня про материки (Кнопочка)

4. Станція «КОСМІЧНА»

1. Відео Центаврика. (Центаврик)

2. Відео про планету Земля

- Вправа «Учитель»

3.Робота в групах

- Назви океанів

- Назви материків

- Назви сусідів

5. Станція «ЕВРИСТИЧНА»

1. Пісня таблички множення на 7.

2. Задача на переправу.

3. Перегони. (Еврика)

V Підсумок уроку. Рефлексія.

Ось і закінчилася наша мандрівка станціями, а куди ми потрапили дізнаємося  склавши літери в слово. Це в Україну! На скільки наша Україна красива, милозвучна і мальовнича ми дізнаємося переглянувши відео з різних її куточків.

1.Відео про місця в Україні

2.Пісня «Лиш у нас на Ураїні»

- Які почуття викликав у вас сьогодні урок?

- Що запам’яталося?

- Що сподобалося?

- Які враження?

docx
Додано
14 серпня 2019
Переглядів
898
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку