Інтегрований урок «Природа взимку»

Про матеріал

Інтегрований урок «Природа взимку»

Мета: закріпити, систематизувати й перевірити знання учнів із теми «Природа взимку»; навчити виконувати тестові завдання; розвивати мислення, пам´ять учнів, творчі здібності, навички роботи в групах; виховувати самостійність, старанність, бережливе ставлення до природи.

Перегляд файлу

Комунальний заклад «Нікопольська  середня

загальноосвітня школа  I-III ступенів № 25 з поглибленим

трудовим і профільним навчанням»

 

 

 

Інтегрований урок «Природа взимку»

 

C:\Documents and Settings\dess\Рабочий стол\IMAG0077.jpg

 

 

 

Вчителі: Шаповалова Л.А. , Калєйнік Ю.М.

 

Інтегрований урок «Природа взимку»

 

Мета: закріпити, систематизувати й перевірити знання учнів із теми «Природа взимку»; навчити виконувати тестові завдання; розвивати мислення, пам´ять учнів, творчі здібності, навички роботи в групах; виховувати самостійність, старанність, бережливе ставлення до природи.

Обладнання: демонстраційний матеріал – плакат із малюнками, картки для словникової роботи, ребуси, ілюстрації тварин та птахів, презентація слайдів.

Тип уроку: узагальнення набутих знань.

 

Хід уроку

  1. Організація класу.
  1. Вправа «Посмішки по колу».
  2. Інтерактивна вправа «Незакінчене речення»,

«Я люблю зиму за… »

  1. Мотивація навчальної діяльності.
  1. Слово вчителя (презентація слайдів 1-5).

(Завдання учням від Зимоньки-зими)

  1. Закріплення набутих знань.
  1.      Робота в групах.

(I група – властивості води, II група – снігу, III - льоду)

  1. Інсценізація казки «Чому сніг білий?»

 

C:\Documents and Settings\dess\Рабочий стол\IMAG0106.jpg

  1. Інтерактивна вправа «Мозковий штурм»
  • Що об´єднує поняття «вода», «сніг», «лід»?
  • Чим вони відрізняються?
  1.      Відгадування анаграми:

УЗИМКУ СОНЦЕ СВІТИТЬ ТА НЕ ГРІЄ

а) Яка буває погода взимку?

C:\Documents and Settings\dess\Рабочий стол\IMAG0084.jpgб) Чи буває туман? Дощ? Роса?

 

          5. «Чи знаєш ти тварин?» 

          (перегляд слайдів)

6. Конкурс загадок – презентація загадок про тварин, що активні    взимку.

             7. Фізкультхвилинки.

    Пісня «Сніжинки» (Слова і музика А. Мігай).

C:\Documents and Settings\dess\Рабочий стол\IMAG0121.jpg

8. Робота в групах (запитання записані на картці)

   I група: що відбувається  з трав´яними рослинами взимку?

   II група: що відбувається з деревами та кущами взимку?

   III група: чому не змінюються хвойні дерева взимку?

9. Тестові завдання.

 

10. Пальмінг (фізкультхвилинка для очей).

IV. Робота з комп´ютером.

C:\Documents and Settings\dess\Рабочий стол\SAM_6248.JPG

  1. Пригадування правил роботи за комп´ютером.
  2. Завдання: допомогти тваринам, розгадати зашифровані чарівні слова.
  3. Практична робота учнів.

(Учні збирають малюнки тварин та відгадують зашифровані слова)

C:\Documents and Settings\dess\Рабочий стол\SAM_6230.JPGC:\Documents and Settings\dess\Рабочий стол\SAM_6262.JPG 

 

 

 

C:\Documents and Settings\dess\Рабочий стол\IMAG0096.jpgC:\Documents and Settings\dess\Рабочий стол\SAM_6219.JPG 

 

 

 

 

C:\Documents and Settings\dess\Рабочий стол\IMAG0100.jpgV.Підбиття підсумків (Рефлексія).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
17 жовтня 2018
Переглядів
698
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку