Інтегрований урок технологій у 6 класі «Виготовлення патріотичного браслета».

Про матеріал
Нестандартний інтегрований урок технологій та образотворчого мистецтва у 6 класі у віршованій формі з мінімальним залученням мультимедійних засобів
Перегляд файлу

6 клас. Урок №23.

Практична робота «Виготовлення патріотичного браслета».  Технологічний етап.

Мета: удосконалити знання учнів про поняття «майстер клас» та його роль під час виготовлення виробу; сприяти розвитку творчого мислення та уяви учнів, а також вдосконаленню їхніх навичок ; вчити робити обґрунтовані висновки на основі зібраної інформації, що допоможе розробляти ефективні та конкурентоздатні продукти або послуги; виховувати відповідальність, самодисципліну та повагу до спільного простору, мистецьких здібностей, креативного мислення, творчого потенціалу.

Очікуванні результати:

  • розуміють сутність поняття «ескіз»;
  • пояснюють процес виконання  під час виготовлення виробу;
  • вносять нестандартні ідеї у процесі виконання виробу;
  • створюють концептуальні та креативні ескізи, що відображають ідею чудових перетворень у мистецтві;
  • дотримуються правил безпеки на уроках з «Технологій».

Обладнання: ноутбук, жовті та сині стрічки, ножиці, лінійка, будівельний скотч. Запальничка.

Тип уроку: інтегрований урок технології та мистецтва.

Хід уроку: Створення позитивного психологічного клімату класу.

Доброго дня  діти. Розпочинаємо урок. На попередньому уроці ми з вами пробували виготовити шнурок з в’язальних ниток за допомогою плоского вузла. У кого були труднощі? На початку уроку визначимо наші очікування та сподівання.

  • Вправа «Мікрофон».

         Що ви очікуєте від сьогоднішнього уроку?

  • Чому важливо мати на уроці гарний настрій?
  • Яку оцінку ви б хотіли сьогодні отримати? Що для цього потрібно?

Актуалізація опорних знань:

1. Пригадайте  правила ТБ під час роботи з колючим та ріжучим інструментом.

2. Пригадайте правила поведінки на уроках «технології»

 

Гімнастика для очей : https://www.youtube.com/watch?v=8G87kg9s1HM

Подача  матеріалу:

 Сьогодні ми проведемо практичний урок. І у мене відразу до вас пропозиція:   а  давайте проведемо цей урок не стандартно, а , наприклад,  літературно-казково. Чому казково? А тому, що у казці нема чітких правил. Там усе відбувається казково і гарно закінчується. Чому літературно? Ну…Бо так прикольно. Ну, як? Згодні? От і добре. Тоді починаємо.

 

Я чомусь  саме сьогодні наче вскочив у безодню.

Щось зі мною нині сталось(начебто і добре спалось).                                                                       А прокинувся і в  мить став віршами говорить.                                                                             Ви не бійтеся відразу. Ця  хвороба  не заразна.                                                              Навпаки. Воно не больно, а трохи весело  й  прикольно.                                                       Навіть ви не боїтеся тому  зараз  смієтеся.                                                                                  Але! В нас важлива тема, не іграшка, не емблема…                                                         І сьогодні я для вас щось приніс у 6 клас.

А  приніс я вам браслет - оберіг і амулет.                                                                                Помагає тут і там нашим він захисникам.                                                                                        Кажуть кулі відвертає і солдат оберігає.                                                                              Хочу  вас тепер навчити,  як  і нам такий  зробити.                                                                             А  тому знайшов на раз я шикарний майстер-клас.

Зараз з вами ми швиденько передивимось гарненько .                                                         Як? І Де? І що робить? Як шедевр цей  сотворить.

 

Все. Продзвенів уже дзвінок. Ось нам відео-урок.                                                                    Тож не гаємо часу. Допоможем ЗСУ.…

 

    (короткий перегляд  відео майстер-класу) https://www.youtube.com/watch?v=7B81SypjJWY

 

Що ж ? Урок ми подивились. Враз уже всьому навчились…

Тож почнемо вже робити. Стрічки  значить, закріпити…

Якось так…А може так..? Не виходить щось ніяк.

Що ж робити? Що ж робити? Може поміч запросити?                                                  А  в кого? В кого? О! Знаю. Зараз же і викликаю.( Добре, що є гаджети…)

(Телефонує майстрині)

Шановна пані майстриня. Маємо до вас прохання, як до гуру з даного питання та вчителя малювання. Навчіть нас з учнями  виготовляти патріотичні браслети . У нас чомусь нічого не виходить, а ви, я знаю, вмієте…                                                                                                                    Скільки нас? Ну, скільки нас? Я і цілий 6 клас.                                                                             Тож будь ласочка прийдіть, нам із цим допоможіть.                                                                            Ні. Звичайно…вас ждемо і нікуди не йдемо. (Обіцяла зараз прийти.)

Ну, а поки маєм час – ось завданнячко для вас.                                                                        Із цієї хмари слів, я би дуже так хотів,                                                                                                 аби вибрали в момент весь наявний інструмент.                                                                        В зошит чітко запишіть підрахуйте і скажіть                                                                              скільки там того добра…? Приступаємо. Пора.

Роздаються картки хмари слів. Учні виконують завдання дві-три хвилини

( за кілька хвилин у клас заходить майстриня)

Ось. Прийшла до нас майстриня , працелюбна, як Богиня                                                        (я це достеменно знаю бо із нею проживаю) .                                                                                   Знає як, коли і де? Справа враз на лад піде.                                                                               То ж надаємо слово Надії Михайлівні.

(майстриня проводить свій майстер клас)

Перепрошую майстрине                                                                                             Хоч ви майже господиня                                                                                                  треба дещо ще  зробити, щоб дітей розворушити. То ж…                                                                                                  Зараз зробимо зупинку   проведем фізкульхвилинку

https://www.youtube.com/watch?v=4HRtxxo9HWU

Трошки м’язи розім’яли…Дуже гарно танцювали.                                        Повернутися  не проти ви до нашої роботи?.

Все.  У нас тепер виходить. Досвід майстра не підводить.                                                                                                  То ж подякуєм майстрині . Скажем: слава Україні!                                                                    Дякуєм за допомогу … Віримо у  перемогу.

(майстриня виходить з класу)

Бачу гарно потрудились..Бачу дечому навчились…То ж, якщо це все не сон – знову візьмем мікрофон.

Рефлексія:вправа «мікрофон»

1.Чи до вподоби вам сьогоднішній урок?

2.Що сподобалось  і  що не сподобалося ?

3. Оцініть  роботу  класу на уроці

4. Оцініть  роботу  вчителів на уроці

Дякую. Дякую вам за чудовий урок. Виготовлення браслету закінчите вдома. Свої оцінки  за роботу та активність на уроці ви зможете подивитися в  електронних щоденниках. На цьому урок закінчено. До побачення.

 

 

 

 

docx
Додано
14 листопада 2024
Переглядів
314
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку