Тема: Кріплення пилочки лобзика з використанням пристосувань за наявності. Способи випилювання.Еволюція знар
Мета уроку: Формування вмінь виконувати пиляння фанери лобзиком; закріплення знань про пиляння деревини. Розвивати точність, окомір. Виховувати акуратність, виконавчу дисципліну, творче ставлення до праці.
Об'єкт навчальної праці: орнаментна композиція.
Обладнання: фанера (4-5 мм), лінійка, олівець, лобзик.
Тип заняття: формування практичних вмінь та навичок.
Мета уроку: Формування вмінь виконувати пиляння фанери лобзиком; закріплення знань про пиляння деревини. Розвивати точність, окомір. Виховувати акуратність, виконавчу дисципліну, творче ставлення до праці.
Об'єкт навчальної праці: орнаментна композиція. Обладнання: фанера (4-5 мм), лінійка, олівець, лобзик.
Тип заняття: формування практичних вмінь та навичок.
Кріплення пилочки лобзика з використанням пристосувань за наявності. Способи випилювання
Тема: Кріплення пилочки лобзика з використанням пристосувань за наявності. Способи випилювання.
Еволюція знарядь праці. Основи техніки та технологій.
Мета уроку: Формування вмінь виконувати пиляння фанери лобзиком; закріплення знань про пиляння деревини. Розвивати точність, окомір. Виховувати акуратність, виконавчу дисципліну, творче ставлення до праці.
Об’єкт навчальної праці: орнаментна композиція.
Обладнання: фанера (4-5 мм), лінійка, олівець, лобзик.
Тип заняття: формування практичних вмінь та навичок.
Мета уроку: Формування вмінь виконувати пиляння фанери лобзиком; закріплення знань про пиляння деревини. Розвивати точність, окомір. Виховувати акуратність, виконавчу дисципліну, творче ставлення до праці.
Об’єкт навчальної праці: орнаментна композиція. Обладнання: фанера (4-5 мм), лінійка, олівець, лобзик.
Тип заняття: формування практичних вмінь та навичок.
Хід заняття.
I. Організаційна частина.
II. Повторення раніше вивченого матеріалу (методом бесіди з’ясовую питання):
1 .Поясніть будову і призначення столярної ножівки.
2.Наведіть приклади столярних інструментів?
З..Яку форму зуба мають всі різальні інструменти?
4.Чим різняться ножівки для поперечного і поздовжнього пиляння?
5.Перелічіть правила безпечної роботи під час пиляння.
ІІІ. Мотивація навчально-трудової діяльності.
На цьому уроці ми продовжимо з вами оволодівати уміннями працювати з ручним інструментом для обробки фанери – лобзиком. Завдяки цьому ви зможете виготовляти багато інших цікавих іграшок з фанери.
IV. Повідомлення теми, мети, завдань заняття:
Завдання.
До початку роботи методом розповіді ознайомити учнів з наступним матеріалом:
Столярні вироби, особливо з фанери, що мають криволінійні обриси, неможливо випиляти столярною ножівкою. У таких випадках користуються лобзиком. Він складається з металевої рамки і станка з ручкою. На станку є два затискачі – верхній і нижній , в яких зубчиками до низу кріпиться пилочка.
У ході демонстрації звертаю увагу учнів на такі моменти:
Під час роботи звертати увагу учнів на те, щоб:
в пиляти рівномірно, не натискаючи сильно на пилочку, щоб вона не зламалась;
Заключний інструктаж:
VII. Підсумок заняття.
1 Рефлексія
Виставлення оцінок за урок
Домашнє завдання: Ознайомлення з виробами які містять елементи ажурного випилювання.
Прибирання робочого місця.