Тема: Технологія ажурного випилювання. Технологічний процес.
Мета уроку: Формування вмінь виконувати пиляння фанери лобзиком; закріплення знань про пиляння деревини. Розвивати точність, окомір. Виховувати акуратність, виконавчу дисципліну, творче ставлення до праці.
Об'єкт навчальної праці: орнаментна композиція.
Обладнання: фанера (4-5 мм), лінійка, олівець, лобзик.
Тип
заняття: формування практичних вмінь та навичок.
Технологія ажурного випилювання. Технологічний процес
Тема: Технологія ажурного випилювання. Технологічний процес.
Мета уроку: Формування вмінь виконувати пиляння фанери лобзиком; закріплення знань про пиляння деревини. Розвивати точність, окомір. Виховувати акуратність, виконавчу дисципліну, творче ставлення до праці.
Об’єкт навчальної праці: орнаментна композиція.
Обладнання: фанера (4-5 мм), лінійка, олівець, лобзик.
Тип
заняття: формування практичних вмінь та навичок.
Хід заняття.
I. Організаційна частина.
II. Повторення раніше вивченого матеріалу (методом бесіди з’ясовую питання):
1 .Поясніть будову і призначення столярної ножівки.
2.Наведіть приклади столярних інструментів?
З..Яку форму зуба мають всі різальні інструменти?
4.Чим різняться ножівки для поперечного і поздовжнього пиляння?
5.Перелічіть правила безпечної роботи під час пиляння.
III. Мотивація навчально-трудової діяльності.
На цьому уроці ми продовжимо з вами оволодівати уміннями працювати з ручним інструментом для обробки фанери – лобзиком. Завдяки цьому ви зможете виготовляти багато інших цікавих іграшок з фанери.
IV. Повідомлення теми, мети, завдань заняття:
Завдання.
1 .Випиляти лобзиком. Вступний інструктаж
До початку роботи методом розповіді ознайомити учнів з наступним матеріалом:
Столярні вироби, особливо з фанери, що мають криволінійні обриси, неможливо випиляти столярною ножівкою. У таких випадках користуються лобзиком. Він складаєтьс з металевої рамки і станка з ручкою. На станку є два затискачі – верхній і нижній , в якш зубчиками до низу кріпиться пилочка . У ході демонстрації звертаю увагу учнів на такі моменти:
Поточний інструктаж
Під час роботи звертати увагу учнів на те, щоб:
Заключний інструктаж:
V. Підсумок заняття.
1 Рефлексія
VI. Виставлення оцінок за урок.
VII.Домашнє завдання: Ознайомлення з виробами які містять елементи ажурного випилювання.
Прибирання робочого місця.