Інтегрований урок з фізичного культури, англійської мови у 4 класі на тему: Ми юні олімпійці і ми можемо говорити англійською, займаючись спортом! We are young Olympians and we can speak English doing sports!
НВК «ЗНЗ І-ІІІ ступенів № 19- ДНЗ «Лісова казка»
Олександрійської міської ради
Кіровоградської області
План - конспект інтегрованого уроку з фізичного культури, англійської мови у 4-Б класі на тему: Ми юні олімпійці і ми можемо говорити англійською, займаючись спортом! We are young Olympians and we can speak English doing sports!
Тема уроку: Узагальнення та систематизація знань та умінь за темою «Види спорту та здоровий спосіб життя»
Мета уроку: шляхом інтеграції фізичної культури, англійської мови та основ здоров’я розширити світогляд учнів і збагатити їхні знання в груповій роботі - вчити виділяти головне, робити висновки, виховувати товариськість взаємодопомогу, формувати навики продуктивної співпраці. Удосконалювати лексико-граматичних навичок по вивчених темам.
Виховати взаємодопомогу, взаємопідтримку, толерантність, навички роботи в команді.
Розвивати фізичні та вольові якості в умовах змагання.
Завдання: - повторити інструктаж з ОП та безпеки життєдіяльності під час виконання фізичних вправ у спортивному залі;
- удосконалювати навички учнів у виконанні вправ йоги;
- сприяти розвитку винахідливості та ініціативи, спритності, швидкості, координації рухів ;
- виховувати в учнів переконання у веденні здорового способу життя, взаємодопомоги, наполегливості, дисциплінованості, вміння самостійно працювати і долати труднощі.
Тип уроку: комбінований.
Форма проведення уроку: наочні, словесні, практичні.
Методи організації навчальної діяльності: командні, індивідуальні, групові, фронтальні.
Місце проведення: спортивний зал
Обладнання: футболки (жовті, блакитні), комп’ютер, USB флеш-накопичувач, музичний центр, папір А-3, фломастери, фітнес килимки-2 шт., прапори англомовних країн (паперові заготовки), свисток, секундомір, напівкулі (червона , жовта), картки видів спорту, картки назва спорту, картки для індивідуальної роботи та для роботи в групі, кросворд, презентації для теми, музичний супровід, картки «Розминка з фантазією».
Хід уроку
Підготовча частина уроку. 5 хв.
Вчитель англійської мови: Сапожнікова Тетяна Валеріївна
Вчитель фізичної культури: Хітріч Ірина Володимирівна.
Клас, для проведення уроку фізичної культури, англійської мови, шикуйсь!
Організаційний момент.
Вимірювання ЧСС за 10 секунд.
Інструктаж з ОП та БЖД під час виконання фізичних вправ №5-С, №7-С.
/проводить розминку «Розминка з фантазією» під музичний супровід /
Вправи на правильну поставу, на вміння концентруватись, промовляти правильно англійські слова, працювати в команді.
Вody-game-fun-activities(Presentation)
Картки із завданням «Розминка з фантазією». Ходьба, різновиди ходьби.
Повідомлення теми і мети уроку
Today we are going to have integrated lesson of English and Sport. You’ll be able to show you’re your knowledge of English lesson while doing physical exercises.
Учні об’єднуються у дві команди (жеребкування).
Вчитель фізичної культури: Починаємо нашу спортивну подорож.
Команди промовляють девіз на англійській мові.
ФОНЕТИЧНА РОЗМИНКА
The athlete’s oath
I PROMISE TO RUN FAST
TO JUMP HIGH
TO BE STRONG AND FRIENDLY
IN HONOUR OF MY TEAM
РОЗПОДІЛ НА КОМАНДИ
The game “I can” Children, you have the cards. Look at them and say that you can do these actions too . I CAN RUN I CAN JUMP Клас шикується в одну шеренгу і ділиться на 2 команди за допомогою гри
Основна частина уроку. 30 хв
Вчитель фізичної культури Хітріч І.В.: Державна символіка-це своєрідна візитівка, яка демонструє минуле і сьогодення країни. Історично склалося так, що кожна країна має свої народні та державні символи.
Спортивна естафета №1. «Прапори англомовних країн Світу».
Інвентар, спортивне обладнання: картки заготовки з картону «Прапори англомовних країн Світу», гімнастичні килимки – 2 шт., обруч гімнастичний-2 шт., гімнастична лава, свисток, секундомір.
ЕСТАФЕТА “Olympic fire”
People from different countries take part in Olympic Games. Today we’ll revise the flags of these countries and try to make up some of them.
Let’s listen to the song(Відео з піснею)
Учні поєднані у дві команди. Гравці шикуються в колону. За командою «Руш!» Перший номер виконує перекат (руки вгору) на гімнастичному килимку, бере в руки обруч, тримаючи в двох руках. Другий учень виконує перекат на гімнастичному килимку, встає та пролізає в обруч спиною вперед, піднімається і залишається за спиною 1 номера один раз плескає в долоні-це сигнал для 3-го учня виконувати вправу, і так далі. Перебравшись вся команда починає складати прапори країн. Виконавши завдання, команда повинна швидко повернутись на лінію старту. Перший номер виконує перекат, руки вгору, бере обруч, другий номер, виконує перекат, руки вгору, пролізає в обруч, стає за спиною у капітана. Перемагає команда, яка виконала спортивну естафету спритніше та вірно виконала завдання.
Велика Британія |
Канада |
Австралія |
Сполучені Штати Америки |
|
|
|
|
Німеччина |
Нова Зеландія |
Ісландія |
Австрія |
|
|
|
|
Вчитель англійської мови Сапожнікова Т.В.: Молодці, гарно виконали завдання.
Вчитель фізичної культури: Продовжуємо спортивну подорож.
Спортивна естафета №2 «Види спорту»
Інвентар, спортивне обладнання: Картки з видами спорту, картки назва видів спорту, обруч гімнастичний 2-шт., гімнастичний килим -2 шт., фітбол м'яч, комп'ютер.
“Kinds of sport”
Olympic programe includes competitions in different kinds of sport. So today you have the possibility to show your knowledge of kinds of sport .
(Учні виконують спортивні вправи та поєднують картки з малюнками видів спорту з їх назвами)
https://learningapps.org/display?v=p21a6mgzj17
Команди шикуються у дві колони. 1 учень виконує стрибки на м’ячі фітбол до обруча, залишає м'яч фітбол в обручі, біжить до комп’ютера, підбирає правильну назву виду спорту та малюнок (вибирає назву виду спорту та малюнок), добігає до обруча, бере м'яч фітбол у руки , біжить до команди передає м'яч 2 учню.
Перемагає команда, яка виконала спортивну естафету спритніше та вірно виконала завдання.
Вчитель фізичної культури: Ви справжні майбутні чемпіони, гарно виконали завдання. Молодці!
Спортивна естафета №3 «Корисні фрукти та овочі».
Інвентар, спортивне обладнання: Картки фрукти та овочі, картки з назвою фруктів та овочів на англійській мові, обруч гімнастичний 2-шт., гімнастичний килим -2 шт.,
Everybody knows that it’s necessary to be strong and healthy to in for sport. So we need a lot of vitamins and that’s why we should eat different fruits and vegetables.
(Один учень виконує естафету і бере картку з зображенням фрукту чи овоча. Інший – виконує таку ж естафету і обирає картку з відповідною назвою).
Учні поєднані у дві команди. Гравці шикуються в колону по одному біля стартової лінії. Попереду стоїть капітан команди. За сигналом перший гравець біжить до першого конуса, перестрибує його, потім долає стрибком 2-й та 3-й конуси, біжить до труби (гімнастичний килимок) кидає маленький м’яч у трубу і намагається швидко піймати м’яч з протилежної сторони труби, зловивши м’яч кладе на маленький конус, біжить до обруча. Бере малюнок з відображенням фруктів або овочів, кладе за обруч по колу. Біжить до конуса з маленьким м’ячем, бере м’яч в руки кидає в трубу лове м’яч, стрибає через конуси, віддає м’яч 2-му номеру. 2-й номер виконує теж саме завдання але картку бере з назвою фрукту або овочу. Перемагає команда, яка виконала спортивну естафету спритніше та вірно виконала завдання.
Вправи на відновлення дихання.
Вчитель англійської мови
Вчитель фізичної культури: Молодці! Кожна чудова подорож закінчується. І нам потрібно підвести підсумок уроку.
Заключна частина уроку. 3-4 хв.
Шикування.
Підведення підсумків уроку.
Нагородження учасників уроку, пам’ятними призами та дипломами від НОК У країни.
На закінчення уроку вчитель фізичної культури організовує вправи на релаксацію.
Вчитель англійської мови робить аналіз допущених помилок, виходячи з яких визначає домашнє завдання.
Інтернет ресурси:
http://www.athens.kiev.ua/binarni-uroki-v-suchasnij-shkoli/
http://myreferatik.in.ua/forum/33-65-1
https://learningapps.org/display?v=p21a6mgzj17
https://www.slideshare.net/inessaml/ss-44178834
http://essuir.sumdu.edu.ua/bitstream/123456789/29342/1/Biletska.pdf