Інтегрований урок "Як керувати часом?"

Про матеріал
Мета: розвивати в учнів відчуття часу; учити орієнтуватися в ньому, берегти його; формувати усвідомлення необхідності раціонально використовувати свій час, час інших людей; учити дітей планувати та організовувати свій день, бути відповідальним у будь-якій діяльності; виховувати повагу до кожної хвилини свого часу та часу інших людей.
Перегляд файлу

Тема:Як керувати часом?

Мета: розвивати в учнів відчуття часу; учити орієнтуватися в ньому, берегти його; формувати усвідомлення необхідності раціонально використовувати свій час, час інших людей; учити дітей планувати та організовувати свій день, бути відповідальним у будь-якій діяльності; виховувати повагу до кожної хвилини свого часу та часу інших людей.

 

Хід уроку

I Організаційна частина

Вітання

  Вчитель. Діти подивіться скільки гостей до нас завітало. На Україні кажуть: Гість у дім – радість в нім. Дякуємо,  що завітали до нас на гостину, в цю світлу та радісну днину. Давайте привітаємось з нашими гостями.Добрий день! Настрою, радості, сонця і квітів .Сьогодні вам зичить 1-А клас!

II Мотивація

Вправа «Очікування»:

Діти, цікаво, а що кожен з вас чекає від цього уроку?

Продовжіть речення:

Я хочу, щоб урок був…

На цьому уроці я хочу….

II Оголошення теми,мети,завдань уроку.

— Відгадайте загадки. Хто біжить без ніг? (Час.)

Що йде, але не рухається з місця? (Час.)Сьогодні на уроці ми будемо вчитися орієнтуватися в часі,берегти його,також раціонально використовувати свій час,вчитися планувати та організовувати свій день.

III Викладення навчального матеріалу

Слухання й обговорення уривка із казки «Час — наш друг»

Далеко чи близько, давно чи кілька днів назад сталася з однією крихіткою пригода. Якось уранці Полінка й Оля прокинулися, не поспішаючи, збиралися до школи. Матуся підганяла: «Швидше, бо немає часу!». Молодша донечка подумала: «А куди ж він дівається?». Вона глянула вгору, вниз, праворуч, ліворуч, забувши про натягнуті лише на одну ніжку колготи .— Знову запізнюємось!Мама хутко допомогла Олечці, а Полінка вже чекала на них біля дверей. Дівчинка думала, що вона ще маленька, трохи марнує свій час, тому нічого не встигає. А от як виросте, хоча б до віку сестрички, усе зміниться.

— Що бентежило дівчинку? — Діти, а ви як уважаєте, куди дівається час?

— Чи можна його зупинити? А наздогнати?— Ви, напевно, часто чуєте від мами, тата або бабусі такі слова: «Чому ти так повільно робиш?», «Бережи свій час!», «Подивись, скільки часу збігло, а ти…» і вважаєте, що час може бігати?

  • Вправа «Дослідники часу»

— Ось перед вами годинник. Якщо довга (хвилинна) стрілка просунеться на одну поділку, мине одна хвилина. Пропоную, дивлячись на годинник, почекати, поки мине хвилина. Робити нічого не будемо, а просто посидимо і почекаємо. Увага! Почали… Все. Одна хвилина минула.

— А зараз візьміть олівці, за моїм сигналом намалюйте сонечко. Малюватимете протягом однієї хвилини. Увага! Почали… Закінчили роботу. Як ви гадаєте, діти, яка хвилина минула швидше?

— А насправді вони зовсім однакові — стрілка просунулась від поділки до поділки. Отже, коли нічого не робиш, здається, що час спливає дуже повільно. Є таке прислів’я: «Довгий день до вечора, якщо робити нічого». А коли робиш яку-небудь справу, час минає дуже швидко, а життя стає цікавішим, насиченим.

За одну хвилину можна витерти дошку, підмести клас, скласти книги в рюкзак, прочитати частину тексту, повторити правило, розв’язати кілька прикладів, подарувати гостям музичний сувенір.
За одну хвилину можна також:
1. Врятувати людське життя: не дати потонути, потрапити під транспорт, зробити штучне дихання, перев’язати кровотечу, винести з пожежі.
2. Але можна з необережності або недбальства втратити життя чи отримати травму.
3. Запізнитись на автобус, поїзд, літак.
4. Запізнитись на урок і цілий урок простояти під дверима.
 

Отже хвилина, — це і багато і мало. З таких хвилинок складається людське життя. І ви повинні кожну хвилину використовувати з користю, щоб більше набути знань, більше вміти.Те, чому ви зараз навчаєтесь, знадобиться у вашому житті. А тому не варто марнувати часу на якісь непотрібні справи. Все треба робити швидко і якісно, щоб мати час для відпочинку. Час — дуже важлива величина і для планети, і для людини.— Отже, залежно від зацікавленості справою, час для людини протікає по-різному.
 

Введення правила класу

Усе робитиму вчасно!

— Запам’ятайте: час рухається тільки вперед, а тому потрібно вміти його цінувати і раціонально використовувати. Правильно розподілити свій час вам допоможе режим дня. Якщо ви дотримуватимете розпорядку дня — спатимете, їстимете, гулятимете, читатимете, готуватимете уроки завжди в один і той самий час, то вашому організму буде легко працювати, а ви почуватиметесь здоровими та бадьорими. І головне — ви все

— Якщо ви дотримуватимете режиму дня, своєчасно виконуватимете уроки, лягатимете спати, відпочиватимете на свіжому повітрі, цінуватимете кожну хвилину, то для вас життя буде лише в радість і кожен день буде вдалим.

Крісло автора «Мій режим дня»

Робота в групах

Поділ на групи,за порами року: ЗИМА,ВЕСНА,ЛІТО,ОСІНЬ.

Кожна група отримує аркуш з намальованим колом, яке розбите на 6 секторів

Навчання - червоний колір

 Спілкування – жовтий колір

 Допомога іншим – синій колір

Розваги - блакитний колір

Спорт - зелений колір

Хоббі - помаранчевий колір

 Кожна дитина міркує яким справам вона приділяє найбільше часу та обирає цеглинку відповідного кольору і ставить її на відповідний сектор у колі. Кожна команда презентує результати, які вони отримали

 Запитання для дітей

- Яким справам ми приділяємо найбільше часу?

- Яким найменше?

 -Чи можливо приділити достатньо уваги кожній із зазначених справ?

 - Що для цього потрібно?

Фізкультхвилинка

 

-Які види годинників ви знаєте?

Перегляд відео Олекскандр Авраменко «Час»

  • Яке слово потрібно вживати у правій частині циферблату? «на»
  • Яке у лівій частині? «за»

Робота в парах

Встановіть час на годиннику із лего system

C:\Users\1\Desktop\c-mo-crear-un-reloj-original-5.jpg

 

Робота із підручником

c.59  Завдання

  Підсумок уроку

Мікрофон

-Чи справдилися ваші сподівання стосовно нашого уроку?

-Яким був урок?

 

docx
Додав(-ла)
Арсенюк Надія
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Інтегровані уроки
НУШ
Додано
15 березня 2020
Переглядів
990
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку