Інтегрований урок з алгебри та інформатики |
||||||||||
Тема: Графік функції в математиці та програмуванні |
Клас: 7 |
Дата:17.02.2023 |
||||||||
Мета уроку: Навчальна: вдосконалювати та поглиблювати вміння та навички розв’язувати основні види завдань з теми «Функція», формувати уміння розв’язувати сюжетні задачі на прикладі власного життя, використовувати програмн засобидля побудови графіка лінійної функції;
Виховна: виховувати вміння особистісних якостей, необхідних для самооцінювання Розвивальна: розвивати вміння застосовувати отримані знання при розв’язуванні прикладних задач; спостерігати, помічати закономірності, проводити міркування за аналогією; будувати й інтерпретувати математичну модель реальної ситуації, відпрацьрвувати міжпредметні компетентності учнів, при роботі з числовою і графічною інформацією засобами комп'ютерних технологій (ІКТ), відпрацювання впевненого володіння інструментарієм ІКТ.
|
||||||||||
Формування компетентностей: 1)Предметні компетентності: -математична: удосконалювати вміння учнів будувати графіки, розпізнавати функціональну залежність, знаходити області визначення функції |
||||||||||
-логічна: розвивати здатність логічно мислити, рахувати, аналізувати, використовувати математичну та логічну символіку на практиці |
||||||||||
-технологічна: володіти сучасними математичними пакетами(Python), оцінювати похибки при використанні наближених обчислень, будувати комп'ютерні моделі для предметної області задачі з метою їх наближеного або точного розв'язання |
||||||||||
-дослідницька: володіння методами дослідження практичних і прикладних задач математичними та інформаційними методами, висовувати та перевіряти справедливість гіпотез сприаючись на відомі методи або власний досвід
2) ключові компетентності:
|
||||||||||
Очікуванні результати: наводить приклади: функціональних залежностей; пояснює, що таке: аргумент; функція; область визначення функції; область значень функції; модуль, який використовують для зображень мовою Python формулює означення понять: функція; графік функції; називає способи задання функції описує побудову графіка функції, зокрема лінійної та її окремого виду — прямої пропорційності розв’язує вправи, що передбачають: побудову графіка лінійної функції,
|
||||||||||
Реалізація наскрізних ліній: «Підприємливість та фінансова грамотність» розвивати лідерські ініціативи, здатність успішно діяти в технологічному швидкозмінному середовищі, забезпечення кращого розуміння учнями практичних аспектів «Здоров’я і безпека» формувати розуміння важливості здорового способу життя та створення довколо себе безпечного середовища «Громадянська відповідальність» формувати відповідальних членів громади і суспільства, які розуміють механізми і принципи його функціонування, готові до співпраці та при цьому толерантні |
||||||||||
Тип уроку: закріплення теоретичних знань та формування практичних вмінь Обладнання: презентація, технічне забезпечення, мультимедійна дошка, графічний планшет, лист самооцінювання |
||||||||||
Хід уроку |
||||||||||
|