Інтегрований урок з англійської мови та фізичної культури для учнів 5-го класу на тему: «Баскетбол/Basketball»

Про матеріал
У цій розробці викладено діяльність учнів по закріпленню техніки гри у баскетбол та закріплення вивчених лексичних одиниць по темі «Спорт» та граматичних структур за темою -to be ( Present, Past, Future Simple), to have, can.
Перегляд файлу

 

 

 

Інтегрований урок

з англійської мови та фізичної культури

для учнів 5-го класу

на тему: «Баскетбол/Basketball»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                        Підготували

вчитель англійської мови Моргун О.М. та

 вчитель фізичної культури Марченко О.І.

 

 

 

 

 

Модуль: Баскетбол. Basketball.

Тип урок: інтегрований

Мета: - організувати діяльність учнів по закріпленню техніки гри у баскетбол,

 закріпити вивчені лексичні одиниці по темі «Спорт» та граматичних структур за темою -to be ( Present, Past, Future Simple), to have, can;

- створити умови для вміння працювати в команді, здійснювати самоконтроль;

- розвивати комунікативні здібності учнів;

- збагачувати їх словниковий запас;

- розвивати уяву, пам'ять, мовну здогадку;

- виховувати інтерес до спорту та до вивчення іноземних мов;

- розвивати особисто-смислове відношення до предметів: фізична культура та англійська мова).

Задачі уроку:

1. Закріпити техніку виконання ведення, передачі та кидка в корзину баскетбольного м’яча.

3. Сприяти вихованню співпраці під час колективної роботи.

4. Підвищити мотивацію до вивчення англійської мови та занять фізичною культурою.

4. Сприяти розвитку фізичних якостей (уваги, спритності, орієнтації у просторі).

Інвентар: роздатковий матеріал, спортивний інвентар.

 

Зміст навчального матеріалу

Дозування

Організаційно-методичні

вказівки

І

Підготовча  частина ( 10 - 12 хв )

 

1. Шикування.

1хв.

У шеренгу по одному

2. Привітання.

1хв.

Звернути увагу на зовнішній вигляд, наявність спортивного одягу, стан здоров’я  учнів.

3. Повідомлення теми та задач уроку.

 

We have an unusual lesson today. Today in class we will combine 2 subjects - physical education and English. To keep you interested, we will hold a game-competition. And, of course, you should be ready to compete. Therefore, today we will perform various physical culture relays and supplement them with English language exercises.

4. Перевірка ЧСС (68-72 уд/хв.)

(за 15 сек)

Протягом 15 сек діти рахують ЧСС, помножують на 4, потім кожний називає кількість ударів англійською мовою.

5. Правила безпеки та поведінки на уроці фізичної культури.

2хв.

 

6. Організаційні та стройові вправи: ”Право-руч!”, ”Ліво-руч!”, ”Кру-гом!” «На перший, другий – розрахуйсь!» «У дві шеренги –шикуйсь!»

1 хв

В шеренгу.

Звернути увагу на правильність виконання.

 

 

7. ЗРВ у русі:

- Клас! «Право-руч! За направляючим, кроком-руш!»;

- «Руки на пояс, ходьба на носках!»;

- «Руки за голову,ходьба на п’ятках!»;

- «Руки в сторони,ходьба на зовнішній стороні стопи!»;

- «Руки вперед, ходьба на внутрішній стороні стопи!»;

- «Руки на пояс, ходьба у напівприсяді!»;

- «Ходьба у повному присяді!»;

- «Приставним кроком:

          + правим боком вперед;

          + лівим боком вперед;

          + два правим, два лівим!»;

- «Скрестним кроком:

          + правим боком вперед;

           + лівим боком вперед!»;

- Біг спиною вперед;

- Біг;

 

- Ходьба;

- В. п. – руки в сторони, згинання та розгинання пальців рук;

- В. п. – руки в сторони, колові рухи кистьовими суглобами;

- В. п. – руки в сторони, колові рухи ліктьовими суглобами;

- В. п. – руки до плечей, колові рухи руками: 8 разів – вперед; 8- разів назад;

- В. п. – права рука вгорі, ліва внизу: зміна положення рук;

- В. п. – прямі руки над головою «в замок»: відведення рук назад;

- В. п. – руки веред: колові рухи прямими руками в різні напрямки;

ЗРВ на місці:

- В. п. – ноги нарізно, руки на пояс: нахили голови: 1 – вперед; 2 – назад; 3- вліво; 4- вправо;

- В. п. – основна стійка, колові рухи плечима: 8 разів – вперед; 8 – назад;

- В. п. – ноги нарізно, руки на пояс: нахил тулуба: 1- вперед; 2 – назад; 3 – вліво; 4 – вправо;

- В. п. – ноги нарізно, права рука вгорі: пружні нахили тулуба: 4 – вліво; 4 – вправо;

- В. п. – ноги нарізно, руки в сторони: «млин»;

 

- В. п. – ноги нарізно, руки на пояс: нахил тулуба вниз: 1- достаємо  лівий носок; 2 – до підлоги між стопами; 3 – правий носок ніг;

- В. п. – ноги разом, руки за спиною «в замок» в ліктях, випади вперед: 1 – ліво ногою; 2 – в. п.; 3 – правою ногою; 4 – в. п.

- В. п. – ноги разом напівзігнуті, руки на коліна: колові рухи колінами: 4 – вліво; 4 – вправо;

- В. п. – основна стійка: пружні нахили вниз.

 

8.Перешикування.

 

3-5 хв

 

 

10-12крок

 

10-12крок

 

10-12крок

 

10-12крок

 

10-12крок

8-10крок

 

10-12крок

10-12крок

10-12крок

 

10-12крок

10-12крок

1 коло

1 коло

 

1 коло

8-10 раз

 

8-10 раз

 

 

8-10 раз

 

 

 

8-10 раз

 

 

 

8-10 раз

 

8-10 раз

 

 

8-10 раз

 

 

 

 

8-10 раз

 

 

8-10 раз

 

 

8-10 раз

 

 

8-10

раз

 

 

8-10 раз

 

 

 

8-10 раз

 

 

 

 

8 разів на кожну ногу

 

 

8-10 раз

 

 

8-10 раз

 

 

 

Потоковий метод організації діяльності учнів.

Виконувати за командами. Виправляти помилки.

 Слідкувати за правильною поставою.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Руки на колінах.

 

Темп середній. Дотримуватися дистанції.

 

 

 

 

 

 

 

Дивитися назад через праве плече.

Темп повільний. Дотримуватися дистанції.

 

Відновлення дихання.

 

 

 

В одну та іншу сторону.

 

Повне коло руками.

 

 

 

Повне коло.

 

 

 

На кожний крок. Руки рівні.

 

На кожний крок. Руки рівні.

 

 

В різні напрямки. Руки рівні.

 

 

Фронтальний метод .

 

Темп повільний. Робимо без ривків.

 

Максимальна амплітуда.

 

 

Спина рівна, контроль рівноваги.

Підборіддя віще.

 

 

Рука   рівна.

 

 

Ноги рівні. Спина рівна. Амплітуда широка. Підборіддя віще.

 

Ноги рівні. Спина рівна.

 

 

 

 

Спина пряма. Коліно задньої ноги торкається підлоги. Тримаємо рівновагу.

 

 

Спина пряма.

 

 

Ноги в колінах не гнуться. Намагаємося достати до носків ніг.

 

У дві колони.

 

Вправи ЗФП:

- згинання і розгинання рук в упорі лежачи;

- вихід в сід.

 

10-15 раз

15-20 раз

 

 

Дівчата можуть робити в упорі лежачи на колінах.

Ноги не відривати від підлоги.

ІІ

Основна частина  ( 30 - 33 хв )

 

1. Ловіння і передача м’яча від підлоги. - Catching and passing the ball from the floor.

 Правильно скласти слово -

Your task is to make up the word correctly

Капітан  стає обличчям до своєї команди та виконує передачу м’яча від підлоги. Учень,  після повернення м’яча капітану, біжить в кінець колони та бере свій листок з буквою та вертається до своєї команди. Команда з букв утворює слова “Ukraine” та “Britain”. Перемагає команда, яка першою закінчить естафету та правильно складе слово.

1 раз

 

Потоковий метод. Естафета. Учні поділяються на дві команди        “Ukraine” і “Britain”. Командна робота. Після закінчення естафети, капітан піднімає м’яч вгору.

 

2. Ведення м’яча правою або лівою рукою.- Dribbling the ball with the right or left hand.

 Лексика «Спорт»

В кінці дистанції знаходяться картки з написами видів спорту.

Одна команда -  «Літо» інша – «Зима». За сигналом, команди виконують завдання з ведення м’яча та відбирають картки за видами спорту (зимові та літні види спорту) . 

Третій вид карток– не за темою, вони залишаються на місці ( Extra cards).

Виграє та команда, яка правильно вибрала свій вид спорту.

Winter Olympic sports – biathlon, skiing, figure skating, ice hockey, skijumping, tobogganing, free-style, skate-racing, curling, bobsleigh, snowboarding.

Summer Olympic sports – running, gymnastics, jumping, football, basketball, swimming, water-polo, shooting, volleyball, tennis, wrestling, badminton,

baseball, handball, cycling.

1 раз

Потоковий метод. Естафета. Командна робота.

 

3. Ведення м’яча поперемінно правою та лівою рукою.- Dribbling the ball alternately with the right and left hand.

 Перевірка граматики.

В кінці дистанції знаходяться заготовлені картки з граматичними завданнями. За сигналом, команди виконують ведення м’яча та в кінці дистанції пишуть слова відповідно граматичним правилам. Виграє та команда, яка зробила менше помилок у граматичному завданні.

Fill in: have, has, is, are, am, can, was, were, will.

1) They ... good football players.

2) You … at the stadium yesterday.

3) John ... play tennis well.

4) She … in a school basketball team last year.

5) I … a member of our school basketball team.

6) We … winners last time.

7) You … a lot of medals.

8) I… watch the Olympic Games on TV.

9) Tom … a bike. He … ride it well.

10) … you good at playing chess?

11) She … toboggan really well.

12) … you play chess?

13) … you got a skateboard?

14) She … the best runner at school.

15) He … be in a school football team next year.

16) How many players … there in your team?

17) You … to do morning exercises every day.

18) Baseball … the national American game.

19) My friend … swim and dive very well.

20) Next summer I … swim and dive a lot.

1 раз

Потоковий метод. Естафета. Командна робота.

 

4. Ведення м’яча з наступним кидком у кошик. - Dribbling the ball followed by a throw into the basket.

За сигналом, учні виконують ведення м’яча з наступним кидком у кошик, вертаються на старт і записують продовження речення: «An ideal sportsman shoud be ...»,  яке написане на заготовленому листку. Перемагає команда, яка швидше, правильно запише прикметники та враховується кількість попадань у кошик.

1 раз

 

Потоковий метод. Естафета. Командна робота.

Речення записане на грамоті, щоб у кінці подарувати  команді- суперниці.

ІІІ

Заключна частина ( 4 - 5 хв )

 

- Шикування;

- Вправи на відновлювання функціонального стану організму:

Гра «З’їстне – не з’їстне» -

the game "Edible - inedible".

Вчитель стає на невелику відстань від учня, говорить англійською мовою слово та кидає йому м’яч. Якщо значення цього слова з’їстне -  учень ловить м’яч, якщо  не з’їстне – учень м’яч відбиває.

 

- Вимірювання ЧСС (80-90 уд/хв.);

- Підведення підсумків роботи на уроці;

 - Dear children. Thank you for active part at this lesson. You showed your English skills and how well you can do sports exercises. I hope that you liked this unusual lesson.

- Домашнє завдання: вправи ЗФП, вправи з баскетбольним м’ячем та повторити лексику по темі «Спорт».

 

0,3 хв

2 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0, 5 хв

 

2 хв

0,3 хв

В шеренгу.

 

Проводить вчитель англійської мови.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

За 15 сек (20-23 уд)

 

 

Нагородження  переможців грамотами

Вправи ЗФП

 

 

 

docx
Додано
27 червня 2023
Переглядів
425
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку