Інтегрований урок з математики та англійської мови "Математика в історії людства".

Про матеріал
«Математика в історії людства: від минулого до сьогодення.» Мета: Предметні компетентності: спонукати до інтенсифікациї нового лексичного та граматичного матеріалу; Повторити та активізувати раніше вивчений матеріал: термінологію, назви цифр, вирази щоденного вживання, математичні компететності; Розвивати навички читання, мовлення, аудіювання та письма, математичного мислення; Розвивати логічне та критичне мислення, увагу та спостережливість; Ключові компетентності: заохочувати вивчати іноземну мову та математику, спілкуватись іноземною мовою, розуміти матеріал, що був поданий на іноземній мові; Виховувати культуру поведінки в класі, культуру співбесіди, взаємоповагу, культуру спілкування з учнямі та культуру спілкування з педагогами, виховувати зацікавленість у поглібленні власних знань; Обладнання: телевізор, ноутбук, картки, 2 відеоролика, онлайн гра, бланк з рахунком балів, грамоти задля заохочення та оцінювання учнів. Очікувані результати: поривання до активного мислення; формування вміння об’єктивно оцінювати свої здобутки; формування здатності синтезувати різні предмети; формування навичок усного мовлення; розвиток і вдосконалення обчислювальних навичок. Тип уроку: інтегрований урок-квест.
Перегляд файлу

ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК З МАТЕМАТИКИ ТА АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ 

На тему: «Математика в історії людства: від минулого до сьогодення.»

Автори: Єсаулкова В.В., Собко О.В.

Заклад: КЗ «Маріупольська загальноосвітня школа 

І-ІІІ ступенів №47 Маріупольської міської ради  Донецької області»

Тема:Єдиний урок європейських  мов у Донецькій області

Спрямування:5 клас

Мета: Предметні компетентності: спонукати до інтенсифікациї нового лексичного та граматичного  матеріалу; Повторити та активізувати раніше вивчений матеріал: термінологію, назви цифр, вирази щоденного вживання, математичні компететності; Розвивати навички читання, мовлення, аудіювання та письма, математичного мислення; Розвивати логічне та критичне мислення, увагу та спостережливість; 

Ключові компетентності:заохочувати вивчати іноземну мову та математику, спілкуватись іноземною мовою, розуміти матеріал, що був поданий на іноземній мові; Виховувати культуру поведінки в класі, культуру співбесіди, взаємоповагу, культуру спілкування з учнямі та культуру спілкування з педагогами, виховувати зацікавленість у поглібленні власних знань;

Обладнання: телевізор, ноутбук, картки, 2 відеоролика, онлайн гра, бланк з рахунком балів, грамоти задля заохочення та оцінювання учнів.

Очікувані результати: поривання до активного мислення; формування вміння об’єктивно оцінювати свої здобутки; формування здатності синтезувати різні предмети; формування навичок усного мовлення; розвиток і вдосконалення обчислювальних навичок.

Тип уроку: інтегрований урок-квест.

Час:45 хвилин.

ХІД УРОКУ

1. Організаційний момент. Постановка задач, мотивація учнів. Введення в іншомовну атмосферу. (10 хв)

Вчитель математики (далі – ВМ*): Доброго ранку, любі діти та гості! 

Вчитель англійської (далі – ВА*): Good morning, dear pupils and guests!

(Привітання учнів з вчителями англійською мовою).

ВА: As you have already understood, today we have got an unusual lesson. Well, what is it going to be that we asked your Maths teacher (name) to help us? I’ll explain. The topic of our lesson today is Mathematics in the history of humanity. [Як ви вже зрозуміли сьогодні в нас незвичайний урок. Навіщо ж мі спитали допомоги в вашого вчителя математики? Я поясню. Сьогоднішня тема нашого уроку: «Математика в історії людства.]

ВМ: Якщо ви були уважні, то ви вже помітили, що сьогодні у вас на уроці два вчителі: учитель англійської мови та учитель математики. Сьогодні у вас буде незвичайний урок математики, тому що він буде англійською мовою. На початку нашого уроку ми пропонуємо вам переглянути невеличке відео з історії математики. 

ВА: Let's watch the video! Attention to the screen! [Давайте переглянемо відео! Увага на екран!]

(Діти переглядають відео з історії математики на екрані телевізора). (Додаток 1.)

ВА: Let's split into teams! [Давайте поділимось на команди!] ВМ: Та виберемо для кожної команди капітана! 

(Діти діляться на команди самостійно та обирають собі капітана. Кожен учень з команди отримує різнокольорові фігурки (Додаток 2), які допоможуть їм виокремити себе як члена певної команди та зрозуміти, хто ще є з ними у команді. Капітанам видається бейдж.

(Додаток 3).)

2. Перший етап квесту: вікторина. (10 хв.)

(ВА зачитує запитання на англійській мові. ВМ пояснює правила гри, рахує бали та виводить їх на телевізор у таблиці результатів кожної команди. За кожну правильну відповідь діти отримують 1 бал.) (Додаток 4).

Вікторина: 

      The sum of the numbers from 1 to 100. Is 5050. Is it true of false? (TRUE)  

      We can write ZERO with the Roman numerals. (NO)

      Mathematics is one of the oldest sciences. Is it true or false? (TRUE)

      What’s the excess number: 8, 6, 5, 4, 2? (5)

      The largest number in the world is a centillion. Is it true or false? (TRUE)

      Where did the word "number" come from? (IN ARABIC IT MEANS “ZERO”)

      There is no a World Mathematics Day. Is it true or false? (FALSE)

      What`s “Lembobo”? (A BABOON`S BONE WITH STRINGS)

      Who found the equal sign (=)? (ROBERT RECORD)

      Half in Russian means… (ПОЛОВИНА) 

(За кожну правильну відповідь команда отримує 1 бал. Щоб відповісти, капітани команд повинні підійняти «Картку готовності» (Додаток 5) та обрати спікера.)

3.      Другий етап квесту:онлайн математична гра на англійській мові “Cat Wars”. (10 хв.)

 (Діти грають в онлайн гру. За кожну правильну відповідь вони отримують 1 бал. Результати виводяться вчителем після гри на телевізор. ВМ допомагає дітям.) (Додаток 6) 

4.      Третій етап квесту: Simon says (більше/менше). (5 хв.)

Правила гри: 

               Якщо правильне твердження – діти підіймають ліву руку (Left had up!).

               Якщо неправильне твердження – діти стрибають вгору (Jump!). Гра: “Simon says that…

               5 is more than 2; True

               10 is less than 1; False

               45 is more than 27; True 

               100 is more than 50; True

               71 is less than 8; False

               2 is more than 0; True

               55 is less than 66; True

               30 is more than 40; False

               9 is less than 10; True

(Команда, чій учень залишиться, отримує 3 бали.) 

5. Підбиття підсумків. Перегляд кінцевого ролика. Нагородження команд. 

(Діти переглядають другий відеоролик. (Додаток 7). Вчителі у цей час підбивають підсумки та підписують грамоти з назвами команд. (Додаток 8). Вручення грамот капітанам команд.)

ВА: Do you enjoy your own work, your results? [Чи отримали ви задоволення від власної праці?]

ВМ: Чи є бажання повторити сьогоднішні відчуття? Та у висновку хотілося б сказати, що ви - наше майбутнє. Усі майбутні математичні відкриття у ваших руках.

ДОДАТКИ

Додаток 1.

https://www.youtube.com/watch?v=eVm063xmnow&ab_channel=TED-Ed

Додаток 2.

image

   1 КОМАНДА             2 КОМАНДА           3 КОМАНДА          4 КОМАНДА          5 КОМАНДА

Додаток 3. 

image 

Додаток 4. 

image 

Додаток 5. 

WE`RE READY

 

Додаток 6.

https://www.mathgames.com/play/cat-wars.html

Додаток 7. 

https://www.youtube.com/watch?v=64643Op6WJo&ab_channel=FreeAnimatedEducation

Додаток 8. (Приклад грамот)

image

pdf
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
28 вересня 2020
Переглядів
757
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку