Інтегрований урок з природознавства 3-й клас

Про матеріал
Ключові компетентності: - розвивати вміння аналізувати, узагальнювати; - вдосконалювати і збагачувати зв’язне мовлення учнів; - виховувати любов до тварин, природи; Предметні компетентності: - знає побудову звукових моделей; - розпізнає речення, будує їх за поставленим завданням; - вміє виразно читати, інтонувати текст; - вміє аналізувати і переказувати текст; - вміє розв’язувати приклади;
Перегляд файлу

Інтегрований урок з літературного читання, української мови, математики, природознавства

Ключові компетентності:

  • розвивати вміння аналізувати, узагальнювати;
  • вдосконалювати і збагачувати зв’язне мовлення учнів;
  • виховувати любов до тварин, природи;

Предметні компетентності:

  • знає побудову звукових моделей;
  • розпізнає речення, будує їх за поставленим завданням;
  • вміє виразно читати, інтонувати текст;
  • вміє аналізувати і переказувати текст;
  • вміє розв’язувати приклади;

Хід уроку

  1. Організаційний момент

 

Всі уважні будьте діти

Домовляймось не шуміти

Руку гарно піднімати

На уроці не дрімати

 

  1. Повідомлення теми і мети уроку

 

  • Діти, послухайте вірш Анатолія Житкевича

 

Листопад, листопад

Жовте листя стелить сад

За моря в краї далекі

Відлетіли вже лелеки

Хмари небо затягли

Вітер віє з-за гори

  • Яка зараз пора року? Який місяць? Чому місяць має таку назву?

(тривожна музика)

Залітає сорока:

-  Шановні другокласники, звірята дуже стривожені, вони вам прислали листа, але він зашифрований. Ваше завдання: розшифрувати лист.

ТРИВОГА! НЕЗАБАРОМ ПРИЙДЕ ХОЛОДНА ЗИМА

 

 

Розв’яжіть і поставте цифри в порядку зростання і прочитайте слово

1 гр.

 

46 – 5 =

12 + 14 =

48 – 6 =

50 + 3 =

12 – 9 =

25 + 3 =

18 + 2 =

 

41

26

42

53

3

28

20

О

И

Г

А

Т

В

Р

3

20

26

28

41

42

53

Т

Р

И

В

О

Г

А

 

2 гр.

 

23 + 7 =

18 – 6 =

14 + 15 =

25 + 1 =

40 – 5 =

63 + 4 =

73 – 3 =

9 + 7 =

88 – 4 =

 

30

12

29

26

35

67

70

16

84

Б

Н

А

З

А

Р

О

Е

М

 

12

16

26

29

30

35

67

70

84

Н

Е

З

А

Б

А

Р

О

М

 

 

 

3 гр.

 

42 + 3 =

23 – 3 =

42 + 4 =

39 - 5 =

21 + 7 =

12 - 8 =

 

45

20

46

34

28

4

Д

Р

Е

Й

И

П

 

4

20

28

34

45

46

П

Р

И

Й

Д

Е

 

4 гр.

 

14 - 4 =

28 + 2 =

39 - 3 =

9 + 6 =

42 + 5 =

56 - 4 =

7  + 4 =

 

10

52

47

36

11

15

30

Х

А

Н

Д

О

Л

О

 

10

11

15

30

36

47

52

Х

О

Л

О

Д

Н

А

 

 

 

 

 

5 гр.

 

36 + 4 =

48 - 5 =

22 +  8 =

31 + 6 =

 

40

43

30

37

М

А

З

И

 

30

37

40

43

З

И

М

А

 

Технологія «Асоціативний кущ»

 

  • Що приносить зима? Які асоціації у вас зі словом зима

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Основна частина
  • Давайте прочитаємо оповідання Г. Скребицького, В. Чапліна «Як білочка зимує»
  • З чого зроблене гніздо білочки?
  • На що схоже гніздо білочки?
  • Що робить білочка, коли дує холодний вітер?
  • Коли закінчується негода, що робить білочка?
  • Яка головна їжа в білки?
  • Які запаси є в білки?

 

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

 

Черепаха пропонує вам відпочити

 

  • Білочка пропонує відгадати вам загадки про її друзів (додаток 1)
  • Звірі пропонують вам дізнатися як вони готуються до зими. (додаток 2)
  • А чи знаєте ви як готується до зими борсук?

Борсуки дуже цікаві тварини. Зазвичай ряд поколінь борсуків користується однією і тією самою норою, але одночасно риють і інші нові. В результаті виходить дуже складний лабіринт, який іноді володіє 2-3 поверхами. У борсука за літо відкладається багато жиру під шкірою. Жир для них – зимовий запас їжі. Борсуки зимують у норах. Коли випадає сніг і починаються морози вони закривають вхід у нору травою і листочками і залишаються в ній до весни.

  • Давайте допоможемо борсуку зібрати листочки, щоб було тепло.

Робота в парах

Збирання і розв’язування прикладів на листочках.

  • Звірята пропонують розв’язати вам кросворд (додаток 3)
  • Білочка вам пропонує з’єднати порівняння із закінченням і пояснити значення (додаток 4)
  • Звірі зраділи що ви дізналися як вони готуються до зими і пропонують вам скласти портрет кожного звіра з геометричних фігур

Підсумок уроку

Гра «Скринька»

  • Які тварини впадають у сплячку?
  • Які тварини мають спільні риси у своїй поведінці?
  • Які тварини змінюють хутро?
  • Що цікавого ви дізнались на уроці?
  • Що сподобалось вам на уроці?
     

Свою роботу на уроці ви оціните самостійно за допомогою смайлика

docx
Додано
7 жовтня
Переглядів
172
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку