Інтегрований урок з ЯДС ІФО ТЕО

Про матеріал
Мета. ЯДС Інформатика. - навчальна: навчитися орієнтуватися у середовищі графічного редактора; обирати і використовувати потрібні інструменти середовища графічного редактора для створення зображення за зразком; - розвивальна: розвивати увагу, пам’ять, словниковий запас, логічне мислення; формувати вміння робити висновки; - виховна: виховувати інтерес до інформатики; формувати вміння слухати співрозмовника. ЯДС ТЕО: - Навчити виготовляти виріб з об’ємної форми в техніці ори гамі; удосконалювати навички роботи з папером; розвивати творчі здібності і мислення на уроці трудового навчання, спостережливість, акуратність в роботі; розвивати творчу уяву; виховувати працелюбність, любов і бережне ставлення до природи, естетичні смаки.
Перегляд файлу

Інтегрований урок.

Тема:

 ЯДС Інформатика: Перегляд карт. Середовище графічного редактора

ЯДС ТЕО: Оригамі. Виготовлення об’ємних виробів технікою оригамі.

Мета. ЯДС Інформатика.

  • навчальна: навчитися орієнтуватися у середовищі графічного редактора; обирати і використовувати потрібні інструменти середовища графічного редактора для створення зображення за зразком;
  • розвивальна: розвивати увагу, пам’ять, словниковий запас, логічне мислення; формувати вміння робити висновки;
  • виховна: виховувати інтерес до інформатики; формувати вміння слухати співрозмовника.

ЯДС ТЕО:

  • Навчити виготовляти виріб з об’ємної форми в техніці ори гамі; удосконалювати навички роботи з папером; розвивати творчі здібності і мислення на уроці трудового навчання, спостережливість, акуратність в роботі; розвивати творчу уяву; виховувати працелюбність, любов і бережне ставлення до природи, естетичні смаки.

Обладнання: Папір, зразки виробу, шаблони, клей, ножиці, технічне обладнання, мультимедійна презентація, музичний супровід.

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.

Вид уроку: інтегрований урок

Хід уроку

І. Організація початку уроку

Девіз уроку

Я – вмію думати і розуміти,

Я – вмію слухати і відповідати,

Я – можу помилятися,

Я –  вмію вчитися,

Я – хочу вчитися!

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  1. Повідомлення теми уроку
  • На минулому уроці ми вивчали тему « Електронні карти». Сьогодні ми поринемо у цікаву подорож за скарбами до країни Смішариків.
  1. Актуалізація опорних знань.
  1. Станція «Будиночок Бараша»

Гра «Третій зайвий»

  • Карта  - це збільшене чи зменшене зображення місцевості?
  • Паперова карта важка і не потребує електрики?
  • Паперова карта оновлюється і читається на англійській мові?

ІІІ. Мотивація пізнавальної діяльності учнів

  1. Станція «Будиночок Лосяша»

Розгадування ребусу

ІV. Вивчення нового матеріалу

  1. Станція «Будиночок Нюші»

Робота за плакатом

(повторення інструментів вікна Paint)

  1. Станція «Будиночок Копатича»

Повторення правил ТБ під час роботи за комп’ютером.

  1. Станція «Будиночок Кроша»

Практична робота

  1. Станція «Будиночок Кроша»

Фізкультхвилинка

V. Закріплення нового матеріалу

1. Станція «Будиночок Сови»

Це цікаво знати

 

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, Розробки уроків
НУШ
Додано
17 лютого 2022
Переглядів
695
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку