Інтегрований урок . «Закріплення таблиці множення числа 2. Розв’язування вправ і задач на 2 дії різного ступеня. Звірі восени. Підготовка звірів до зими»

Про матеріал
Формувати навички розв’язування прикладів і задач, які включають дії різного ступеня; перевірити знання учнів із теми «Множення числа 2»; розвивати логічне мислення, самостійність; виховувати бережливе ставлення до природи.
Перегляд файлу

Інтегрований урок

 

з математики та ЯДС

2 клас

 

 

 

Похожее изображение 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                               Підготувала вчитель початкових класів

                                               Орлівщинської гімназії

                                                                                 Синицька Валентина Олексіївна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2024 р.

 

 

 

  Тема. Закріплення таблиці множення числа 2. Розв’язування вправ і задач на 2 дії різного ступеня. Звірі восени. Підготовка звірів до зими.

Мета. Формувати навички розв’язування прикладів і задач, які включають дії різного ступеня; перевірити знання учнів із теми «Множення числа 2»; розвивати логічне мислення, самостійність; виховувати бережливе ставлення до природи.

Обладнання: таблиця усних обчислень, цеглинки LEGO, схеми задач, малюнки тварин, поради для учнів, картки для самостійної роботи.

Хід уроку

І. Організаційний момент

Пролунав дзвінок,

Починається урок.

Будемо  працювати старанно,

Щоб почути у кінці,

Що у нашім другім класі

Діти просто молодці.

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

- Діти, сьогодні вранці по дорозі до школи дві синички вручили мені  цього листа. Що ж у ньому? Прочитаємо? Ось такий лист.

( Зачитується лист.)

- Але у нас зараз урок математики і нам потрібно повторити все, що ми вивчили про дію множення числа 2.

-    Що ж робити? Відмовити Сові?

-     Давайте зробимо так: закріпимо наші знання про множення і розв’язування задач і створимо казкову книгу, в яку будемо протягом уроку вкладати сторінки з порадами. Вони допоможуть звірятам вивчати математику в Лісовій школі. А після уроку відішлемо цю казкову книгу Сові.

ІІІ. Узагальнення і систематизація знань.

1.                          Каліграфічна хвилинка.

 -    Відкрийте зошити і запишіть дату.

-   Діти, подивіться, скільки учнів в Лісовій школі? Скільки учнів в нашому класі?

Завдання: написати рядки цифр 5 і 22.

Зошит свій я відкриваю

І під нахилом кладу.

Ручку правильно тримаю,

Сяду рівно, не зігнусь,

За роботу я берусь.

– Якого правила ви дотримувались, коли писали цифри?

 *Пишіть каліграфічно.

( Прикріплюємо пораду на дошку до «Книги порад».)

-   Давайте спробуємо допомогти лісовим школярам і виконаємо нелегкі завдання.

-   Від кого перше завдання ви дізнаєтесь, коли відгадаєте загадку.

Пір’ям  махає,

Хвостом управляє,

А на повітрі помирає   (Риба).

Відомо близько 25 тис. видів риб. Вони холоднокровні, температура їх тіла така сама, як температура води. Якщо вода дуже холодна, риба стає млявою і взагалі перестає рухатися. Є риби, які розвивають швидкість до 100 км/год. Найбільша риба – китова акула. Її довжина – від 12 м, а вага – до 20 тон.

  1.                       Ви знаєте, що риби не вміють говорити, тому завдання мовчазне – математичний диктант.
  •                           Число 2 помножити на 3, 5, 8, 7, 6, 9;
  •                           На 4 мотоциклах їдуть хлопці по 2 на кожному мотоциклі;
  •                           В 1 пакеті 2 кг печива. Скільки кг печива в 6 пакетах?

( 6, 10, 16, 14, 12, 18, 8, 12.)

-   Відгадайте наступного учня Лісової школи.

Що воно у воді водиться,

З хвостом родиться,

А як виростає,

Хвіст відпадає.  (Жабка)

  •                           Також холоднокровні, як риби. В тропічних лісах водяться яскравого кольору жаби: малинові, сині, жовті. Це отруйні жаби. Є жаби-великани, їх вага досягає 5 кг. Є літаючі жаби, які перестрибують з гілки на гілку ніби літають, широко розставив пальці на лапах, як парашут.
  1.                       Усний рахунок.

« Ланцюжок».           2 8 14 9 9 2 9

( 2 * 8 – 14 * 9 + 9 + 2 – 9 ) (2)

Гра «Склади стіну»

-         На дошці записані вирази і розміщені картки з відповідями до виразів, але в хаотичному порядку. Швиденько обчисліть вирази і за результатами побудуйте стіну із цеглинок LEGO у порядку зростання відповідей.

2 х 5 + 15               18 – 2 х 4                      34 - 2 х 7

2 х 9 – 16               2 х 3 + 26                       2 х 6 + 10

 

Задачі-вірші.

До зайчати на обід                                 

Завітав дружок-сусід.                             

На пеньок зайчата сіли                    

І по 2 морквинки з’їли.

Хто нам скаже одним словом,

Скільки з’їдено морквинок?

 

Йшли 4 їжаки

І несли по два грибки

А ви їм допоможіть –

ті грибочки полічіть.

-  Наступне завдання від цього мешканця лісу.

В мене шубка з колючок,

В мене сіра спинка.

Ніс як чорний п’ятачок,

Очі – намистинки. (Їжак)

 

   Їжак – невелика тваринка ( 20-30 см ), але голок – 6-8 тис. Це нічна тваринка: вдень спить, вночі виходить на пошуки їжі. Має добрий нюх, але поганий зір і слух. Їжаченята народжуються сліпі і голі, але на другий день вже з’являються м’які білі голочки, а через 2 тижні – темні і гострі.

  1.           Робота з підручником.

- Порівняння виразів колективно, 1 учень коментує.

- Робота над задачею.

(Учні розглядають малюнок до задачі. Записують розв’язання.)

- Поясніть кожну дію.

- Про що дізнались І дією?

- Чому виконали дію множення?

- Про що дізнались в ІІ дії?

  *Уважно вивчайте умову задачі.

(Після аналізу задачі учні самостійно записують розв’язування і відповідь у зошитах).

    *Мисліть логічно.

– А тепер відгадайте наступного школярика Лісової школи.

За вікном летить сніжок,

Піднялася віхола, але бачу я пташок,

Що сидять під стріхою!

Чи-чив-чив! Чив-чив-чив!

Хто співати їх навчив?

Сірі пташенята ці

Звуться, діти …(Горобці).

Горобці, як і інші птахи, їдять 6 р. на день, а пташенят годують ще частіше. Великий горобець приносить своїм пташенятам комах у 65 р. частіше, ніж їсть сам. За 2 години польоту горобець долає 112 км. Горобцям стоїть пам’ятник в американському місті Бостоні за врятування людей від нашестя гусені.

Фізкультхвилинка.


– Відгадайте наступну загадку.

Я труд поважаю,

Все літо літаю,

В поле, до гаю,

Збираю медок

Із різних квіток.

Кого не злюблю –

Жалом колю. (Бджола)

 

 

 

 

 


Бджоли запилюють культурні рослини і дають мед. Живуть вони сім’ями, що називається рій. Свою «родину» розпізнають по запаху, що притаманний тільки їм. Сім’я – це 60-70 тис. бджіл. У них є своя цариця – матка. Вона відкладає яйця в соти. Спілкуються між собою за допомогою танців.

Чим більше крутяться і махають крилами – тим дальше їжа від вулика. Чайну ложку меду 200 бджіл збирають добу, а 1 бджола повинна облітати 7 мільйонів квіток. За 1 хвилину може облітати 30-40 квіток.

  •                           Бджілка – трудівниця, тому Сова дала їй не одне, а кілька завдань. І виконаємо ми їх самостійно, в групах різної складності. У вас є завдання на партах. –   То ж приступайте до роботи.

*Рахуйте уважно, без помилок.

  1.                       Самостійна робота.

І рівень

  1.                       Обчислити

2 х  9 - 4   2 х 7 + 4

2 х 6 - 8   2 х 5 + 8

  1.                       Поставити знаки: <, >, =.

2 х 5 … 14

2 х 7 … 7

3. Задача. Скільки крил у 7 ластівок?

ІІ рівень.

  1.                       Обчислити.

2 х 9 + 22   2 х 7 – 13

2 х 6 + 36   2 х 4 + 29

2. Знайти значення виразу 2 х а, якщо а = 7; а = 4

3. Задача. На столі 3 тарілки. На кожну поклали по 2 цукерки. Скільки всього цукерок?

ІІІ рівень.

  1.                       Порівняти вирази

2 х 7 + 9 … 2 х 9 + 8

2 х 6 + 80 … 2 х 7 + 57

  1.                       Виконати дії.

2 х (52 – 48)

2 х (12 – 7)

3.Задача.

8 дівчаток знайшли по 2 грибочка кожна, а хлопці – на 3 грибочки більше, ніж усі дівчатка. Скільки грибочків знайшли хлопці ?

 *Не заважайте працювати іншим.

ІV Підсумок уроку.

- Закінчується урок. Що корисного для себе взяли?

-  Згадали табличне множення, розв’язування задач.

– Дізнались нове про тварин.

– І на згадку про наш урок я хочу вам подарувати вітальні листівки з побажаннями від вчительки Сови.

Працюйте завжди залюбки,

Діліться радощами з другом.

Ходіть до школи, малюки,

І хай вона вам домом буде.

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
18 березня
Переглядів
68
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку