19 квітня о 18:00Вебінар: Екологічна свідомість: від теорії до практики, або як почати сортувати сміття та зіровейстити

Інтегрований урок " Їжа"

Про матеріал
Інтегрований урок розроблено для виховання в учнів культури спілкування при чаюванні, приготуванні імітованого торту. Розвивати вміння працювати в парах та групах.
Перегляд файлу

Інтегрований урок 5 клас

Тема: Їжа

Мета: повторити й узагальнити засвоєний лексичний і граматичний матеріал.

 Повторити вірш і пісню.

 Продовжувати формувати навички читання, аудіювання та мовлення.

 Навчити читати рецепти.

 Розвивати вміння працювати в парах та групах.

 Виховувати позитивне ставлення до вивчення англійської мови.

Обладнання:  Все для імітації чаювання та приготування чаю та пирога (посуд і продукти),

  справжній чай та пиріг; виставка кулінарних книг; запис пісень, зображення Чарлі;

  постер із зображенням «Crazy cakes» та підписами до цих тортів; меню на дошці

  поряд із зображенням Чарлі або на постері; картки із завданням (НО1), з текстами (НО2), (НО3).

 

ХІД УРОКУ

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

1.Привітання. Уведення в іншомовну атмосферу.

 Вчитель  вітає клас, учні, у свою чергу, вітають учителя.

 Бесіда з дітьми.

T: Lo you like to eat sweets, cookies, cakes?

2. Повідомлення теми та мети уроку.

T: Today we’re going to prepare a party.

 

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

  1. Відпрацювання вимови.

T: Look at the blackboard. This is Charlie. Charlie only eats things that starts with ch. Ring ch at the beginning of words on your cards. Draw three things Charlie chose.

 

 

 

НО1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

T: Read the menu aloud.

  1. Читання.
  1. Baking basics.

T: Read the cards aloud and translate them.

Учні працюють у парах.

НО2

 

 

 

 

 

 

 

 

2). Crazy cakes!

T: Look at the poster. Read the notes to the pictures. The  most candies on the cake is 12,432. The longest cake ever made was as long as 208 London buses! The largest birthday ever weighed as much as 14 elephants!

  1.  Читання кулінарного рецепту.

T: Look at the recipe.

Учні працюють у групах.

НО3

 

 

 

 

 

 

 

 

Закінчення завдання

 

 

 

 

 

 

 

 

  4.Вивчення пісні.

T: Lеt’s sing a song using the recipe.

 Учні вже вчили цю пісню, але інгредієнти змінюються  згідно з рецептом. Учні співають й імітують приготування торту. Вчитель читає рецепт, якщо треба, пояснює, що слід робити.

WERE GOING TO MAKE A CAKE

(to the tune of “The Farmer’s In His Dell”)

We’re going to make a cake, We’re going to make a cake.

We’re going to make it really big

Because we all like cake.

Flour in the bowl, flour in the bowl.

Stir it with a great big spoon,

Flour in the bowl.

Sugar in the bowl, sugar in the bowl

Stir it with a great big spoon

Sugar in the bowl

Nuts in the bowl, nuts in the bowl,

Stir it with a great big spoon

Nuts in the bowl

Carrots in the bowl, carrots in the bowl

Stir it with a great big spoon

Carrots in the bowl.

Bananas in the bowl, Bananas in the bowl

Stir it with a great big spoon

Bananas in the bowl

Eggs in the bowl, eggs in the bowl

Stir it with a great big spoon

Eggs in the bowl

Oil in the bowl, oil in the bowl

Stir it with a great big spoon

Oil in the bowl

Put it in the oven, put it in the oven

Take care not to slam the door,

Until it’s nicely cooked.

Cream on the top, cream on the top

Spread it with a big, flat knife,

Cream on the top

We all have a piece, we all have a piece

Some for you and some for me,

There’s some for everyone.

And now it’s all gone, and now it’s all gone.

Yumm it was very good.

Now it’s all gone.

 

5. Чаювання.

 Імітуємо або проводимо справжнє чаювання.

T: Lay the table. Recite the poem about a teapot.

 Під час накривання на стіл декламуємо вірш.

I’m a little Teapot.

I can change my handle

And my spout.

Just tip me over

And pour me out.

Just tip me over

And pour me out

I’m a little Teapot

Short and stout

Here is me handle,

Here is my spout.

When I get all steamed up

Then I shout,

Just tip me over

And pour me out!

I’m a very special

Pot, it’s true.

Here, let me show you

What I can do

 Під час чаювання повторюємо фрази етикету.

 

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

  1. Домашнє завдання.

T: Write your menu for a party.

 

  1. Підведення підсумків уроку.

T: Thank you for a cake, but who took the cookies?

JAZZ CHANT

Class: Who took the cookies from the cookie jar?

T: (pupil’s name) took the cookies from the cookier jar.

P: Who, me?

Class: Yes, you!

P: Couldn’t be.

Class: Then who?

(Continue with other pupil’s name.)

docx
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Несвіт А.М.)
Додано
27 лютого
Переглядів
101
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку