Мета:
Інтелектуальна гра «Брейн-ринг».
Мета:
Хід заняття
Конкурс «Представлення»
Оголошення капітанів, назви, девізу команд.
І ТУР «Розминка»
На обговорення запитання відводиться 30 с. Команда, яка першою повідомляє правильну відповідь (за допомогою піднятого прапорця), отримує 1 бал. Якщо відповідь неправильна, то іншій команді надають додатково 10 с на обговорення. Відповідь приймається після того, як ведучий скаже слово «час». Якщо обидві команди не знайшли правильної відповіді на поставлене запитання, то отримують 0 балів.
Питання
Відповідь: Вода (верба росте біля води).
Відповідь: Страус.
Відповідь: Це перша у світі авторучка, що заповнювалася чорнильною рідиною.
Відповідь: Вази заввишки 170 см.
Відповідь: Шахи («шах» — король, «мат» — помер)
Відповідь: Регбі та місто Регбі.
Відповідь: Мертве море.
Відповідь: Борги і збитки.
Відповідь: Сніжки.
Відповідь: Для того, щоб провести сонячне світло по лабіринту, у Давньому Єгипті використовували систему дзеркал, якими слугували гладко відшліфовані листи металу. Адже якщо б для освітлення лабіринтів використовували вогонь, то на стінах і стелі залишилися б сліди кіптяви.
Відповідь: Мураха. Ця кислота так і називається — «мурашина».
Відповідь: Ластівки харчуються комахами, яких ловлять просто на льоту в повітрі. Перед дощем атмосферний тиск знижується, і комашня опускається ближче до землі. Ластівкам нічого не лишається, як послідувати за своєю їжею.
Відповідь: Усім цим продуктам встановлено пам’ятники.
Конкурс для вболівальників
ІІ ТУР «Домашнє завдання »
Командам заздалегідь потрібно було приготувати по 3 питання командам суперників.
Конкурс для вболівальників
ІІІ ТУР «Збери літери »
Учням пропонуються питання протягом 1 хв. вони повинні скласти відповідь з тих букв які будуть прикріплені до них спереду та позаду. В конкурсі приймає участь 4 чоловіки, а інші допомагають.
Питання для 1 команди:
О |
М |
Р |
К |
У |
С |
А |
Х |
Питання для 2 команди:
К |
Е |
М |
І |
А |
Р |
П |
Т |
Конкурс для вболівальників
ІV ТУР «Конкурс капітанів»
Є 27 олівців. За один хід можна брати 1, 2 або 3 олівці. Як грати, щоб виграти? Виграє той, хто бере останній олівець.
Конкурс для вболівальників
V ТУР «Чорний ящик »
Ящик 2
1. Історик ХХ ст. Роуз сказав: „Це щира розмова без слів, гарячкова активність, тріумф і трагедія, надія і
відчай, життя і смерть, поезія і наука, давній Схід і
сучасна Європа".
2. Джерело численної кількості ц1кавих математичних
задач. Терміни з цієї галузі можна зустріти в літературі з комбінаторики, програмування і
кібернетики.
3. Коли в кожній сім' ї була б ця гра, то була б надія
на те, що з часом справді зникне недоумство
державних умів.
4. ЇЇ батьк1вщина — Індія. Ім' я винахідника — невідоме.
Давня старовинна назва — „чатуранга".
5. Уродженець Праги на ім' я Стейніц першим
прославив своє ім' я у зв' язку з цією грою.
6. Це постійна суперечка „двох К".
7. Це дворове життя в мініатюрі.
8. Ця гра пов'.язана з населеним пунктом.
9. „На квадратиках доски
Короли свели полки.
Нет для боя у полков
Ни патронов, ни штіьков. /Шахи/
Ящик 2
1. Існує легенда про грецького винахідника Дедала
(майстра, який зробив крила Ікару) і його
племінника, дуже талановитого юнака, який
придумав гончарний круг, першу в світі пилку і те,
що лежить у цьому ящику. За це він поплатився
сво1м життям, оскільки заздрісливий дядько
штовхнув його з високого міського валу.
2. Цей найдавніший предмет пролежав у землі 2000
років.
3. Археологи виявили багато таких предметів,
виготовлених із бронзи. Його також було знайдено
під час розкопок у Нижньому Новгороді.
4. За багато років конструкція цього предмету
практично не змінилася, настільки була
досконалою.
5. В давній Греції вміння користуватися цим
предметом вважалося найбільшою майстерністю, а
вміння розв' язувати задачі з його допомогою-
ознакою високого положення в суспільстві і
великого розуму.
б. Цей предмет незамінний в архітектурі та
будівництві.
7. Відомий письменник Ю.Олеша, автор „Трьох
товстун1в", писав: „В оксамитовому ложі лежить,
щільно стиснувши ноги, холодний і сяючий. У
нього важка голова... я намагаюся підняти його, він
зненацька розкривається і коле в руку".
8. Необхідний для перенесення інших розмірів, для побудови креслення рівних кутів.
9. Про цей предмет є загадка: „Змовилися дві ноги
робити дуги і круги".
/Циркуль/
Ящик 3
1. Рік народження гри — 1974.
2. Винахідник — архітектор, викладач ВНЗ.
3. Якщо грати без системи, то для досягнення мети
потрібні мільйони років.
4. Використовуючи певну систему, можна досягти
мети за 23 с.
5. Ця гра наочність з алгебри, комбінаторики,
програмування.
6. Її називали „грою століття". Нею можна
розважатися в дорозі.
7. Зовнішній вигляд — правильний многогранник.
8. Складається з 26 різнокольорових кубиків шести
кольорів.
9. Гра названа ім'ям автора.
/Кубик Рубика/
Після кожного туру журі оголошує підсумки, по закінченні гри визначає переможців, нагороджує грамотами та солодкими призами.