18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Інтелектуальна гра «Географічний калейдоскоп»

Про матеріал
Сценарій позакласного заходу для учнів 6 - х класів. Проводиться у форматі змагань двох команд. В наявності є презентація із відео та аудіо слайдами.
Перегляд файлу

1

 

Інтелектуальна гра «ГЕОГРАФІЧНИЙ КАЛЕЙДОСКОП»

Мета: в ігровій формі

удосконалити знання учнів із загальної географії, повторити географічну номенклатуру, сприяти підвищенню інтересу учнів до вивчення предмету; розширити світогляд, стимулювати прагнення до самовдосконалення;

розвивати інтелектуальні і творчі здібності, логічне мислення, уміння працювати в команді, висловлювати та відстоювати власну думку, аргументувати її;

виховувати доброзичливість, повагу до людей, великодушність, любов до природи.

 

Доброго дня! Доброго дня пані та панове!

 Вас вітає Інтелектуальна  гра «ГЕОГРАФІЧНИЙ КАЛЕЙДОСКОП»

1. МЕТА.

2. ГЕОГРАФІЯ - ПІСНЯ.

3. ГЕОГРАФІЯ:

Географія... Географія... Про неї не говорити неможливо, адже вона — скрізь! Гори і рівнини, небо і море — це географія! Заводи і офіси, школи та магазини  - це географія! Традиції, звичаї, мистецтво, культура, населення та країни — це теж вона!!! Її можна знати чи не знати, розуміти чи не розуміти, любити чи не любити, але не помічати НЕ МОЖНА. Стародавні мудреці вдало нарекли її - “гео” -“графо” - землю описуємо. А Земля — це наш дім. І що ж як не географія дає змогу краще пізнати нам цей дім і нас, самих себе, у цьому світі???

 

1. Наук на світі є багато

Їх навіть важко полічить,

Та географію слід добре знати,

щоб всесвітом оволодіть.

 

2. Наука ця відома вам усім,

Та я ще раз про неї розповім.

Хто хоче знать планети біографію,

Вивчає хай предмет цей — географію.

 

3. Із нею добре треба подружитись,

Куди не кинься — треба її знать,

Щоб гарно жити й на відмінно вчитись,

Навіть для того, щоб відпочивать.

 

4. Книгу, атлас, карту я дістану,

Які цікаві сторінки!

Ви з ними станете товаришами.

Вони найкращі вам помічники.

 

5. Географія цікава, мандруватимете ви

На моря і океани, пречудові острови.

Разом із мандрівниками відкриватимете світ.

Тож скажіть ви незвичайній цій науці всі «Привіт!».

 

4. ЛІСТ.

Діти, сьогодні вранці до школи на електронну пошту прийшов дуже незвичайний лист, давайте його прочитаємо.

5.КООРДИНАТИ.

6. ЦЕНТАВРИК.

7. ПІСНЯ.

8. ПОЧАТОК.

Сьогодні ми зібрались на нашу інтелектуальну гру, щоб визначити найрозумніших та найспритніших. Команди готові? Але спочатку я представлю наше вельмишановне журі.

9. ЖУРІ (очолює верховний суддя, Пані Справедливість та Доброчесність).

Шановне журі оголосіть, будь ласка правила.

Правила проведення гри:

  • за порушення дисципліни (підказку, викрики) журі має право зняти з команди бали, або ж не зараховувати відповіді;
  • команда сигналізує про готовність давати відповідь на запитання піднятим прапорцем.

 

10. ВІЗИТКА (3 Б.)

 КОМАНДИ по черзі представляють свою назву і девіз.

 

І. «Еврика»

Девіз: Ми, юні географи,

Хочемо все знати,

Читаємо, вивчаємо,

Щоб вміло орієнтир тримати

 

ІІ  «Меридіан».

 

Девіз: Планета – це наша Земля

Загадкова й прекрасна,

Щоб на ній щасливо жити,

Треба нею дорожити!

 

11. 1 КОНКУРС ГЕОГРАФІЧНИЙ КРОС (Розминка).

(6 Б.), (30 СЕК. НА КОЖНЕ ЗАВДАННЯ)

Командам пропонуються 6 запитань на швидкість, за кожну вірну відповідь  1 бал.

Час пішов!

І команда.

1. Найбільший океан планети. (Тихий)

2. Кут між напрямком на північ і напрямком на якийсь предмет на місцевості. (Азимут)

3.Умовні лінії, проведені на карті й глобусі паралельно екватору. (Паралелі).

4. В якому напрямку обертається Земля навколо власної осі. (Проти годинникової стрілки).

5. Нижній (приземний) шар атмосфери. (Тропосфера).

6. Яким приладом вимірюють атмосферний тиск. (Барометром).

 

ІІ команда.

1. Найвища гора в світі (Джомолунгма (Еверест))

2. Що з грецької мови означає землеопис. (Географія)

3. Ступень зменшення довжин ліній місцевості на карті порівняно з їх дійсними розмірами на земній поверхні. (Масштаб).

4. Назвіть, який напрямок указує Полярна зірка. (Пн.)

5. Що утворюється у наслідок зіткнення двох літосферних плит материкового типу. (Гори).

6. Яким приладом вимірюють температуру повітря. (Термометром).

 

12. 2  КОНКУРС -  КРОКОДИЛ. «ЯК НАЗВАТИ – МИ НЕ СКАЖЕМО, А ЩО РОБИТЬ ВІН – ПОКАЖЕМО». (3 Б.) Ч/ЧУПС

Емоційний, артистичний, спритний та кмітливий.

(ВУЛКАН. ДОЩ. ГОРА. \\\

ЗЕМЛЕТРУС. ДЕРЕВО. ВЕСЕЛКА).

 

13. РУХАНКА

 

14. ЖУРІ - ПІДСУМКИ. Шановне журі, скажіть, будь ласка, скільки балів одержали команди?

 


15.  3  КОНКУРС  КАПІТАНІВ. ЗАДАЧІ. ЗАГАДКА.

(3 Б.) (1 ХВ. НА КОЖНЕ ЗАВДАННЯ).

 

І команда. «ЕВРИКА»

1. Задача.

Визначити амплітуду коливання температури повітря протягом року якщо вона становила у січні -8°С, а у липні +24°С. (32°С)

2. Задача.

Висота гори складає 3.000 м над рівнем моря. Біля її підніжжя температура повітря становить + 15°С. Яка температура повітря буде на її вершині? (-3°с)

3.     Є у світі диво-торт.

Ангел спік його чи чорт?

Має тисячу принад,

Три шари у нім підряд.

Та скажу я, друже, все ж –

Ти їх, любий, не вгризеш,

Бо, нажаль, усі вони

В кілометри товщини. (Материкова тектонічна плита)

ІІ команда «МЕРИДІАН».

1. Задача.

Визначити амплітуду коливання температури повітря протягом доби якщо вона становила у 6 годині ранку -4°С, а о 15 годин  +8°С. (12°С)

2. Літак летить  на висоті 7.000 м. . Яка температура повітря буде за бортом літака, якщо біля земної поверхні температура повітря становить + 22°С? (-20°С).

3.    Острів дивний в океані

Вік живе в брехні-обмані.

Довжелезний, широченний,

Хвалиться, що він зелений,

А в самого – лід на спині,

Тож від холоду – аж синій.

Але гордий, як барон,

Бо – відомий чемпіон. (Гренландія)

 

16. 4 КОНКУРС ЕСТАФЕТА (10 Б.)

Предмети:

1.Горнятко,

Вермішель,

Ложка,

Компас,

Вода,

2. Пудра, кип’ятильник, іграшка, мишка (комп.), ролик.

 

17. 5 КОНКУРС «Пірати Карибського моря» - СКАРБ. (5 Б.)

Хвилі занесли ваш корабель у Карибське море. Ви там можете знайти піратські скарби, якщо виконаєте останнє завдання. На аркушах написані азимути. За допомогою компасів треба знайти напрямок, де захований скарб.

 

18. ПІДСУМКИ.

Шановне журі, враховуючи Вашу компетентність і всеобізнаність, будь-ласка поставте всі крапки над і.

Визначення переможців серед учасників.

(Оголошення результатів).

Молодці «Еврика», молодці «Меридіан»! Але я хочу сказати, що сьогодні перемогла    наука. Тому, що саме географія зібрала нас усіх та подарувала нам гарний настрій, море вражень та заряд позитивної енергії. Сподіваюсь, ви надалі будете ще більше часу приділяти на дослідження та вивчення такої незвичайної, фантастичної, таємничої та навіть, космічної,  цікавої науки - географія, тому що знання, які ви отримаєте, завжди зможете використовувати на інших предметах та в реальному житті.

Отже, наш захід підійшов до кінця, всім дякую, до нових зустрічей  у царині ГЕОГРАФІЯ.

Але в нас є ще одна невідкладна справа. Скуштуємо наші трофеї?

docx
Додано
20 лютого
Переглядів
188
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку