Інтелектуальна гра "Розумники і розумниці"

Про матеріал

Захід спрямований на розвиток пізнавальної зацікавленості учнів молодших класів, для перевірки їх вміння розгадувати шаради, застосовувати набуті знання в ході виконання логічних завдань.

Перегляд файлу

1


 

 

Інтелектуальна гра „Розумники і розумниці"

 

1. Привітання:

Гостей дорогих ми вітаємо щиро, Стрічаємо з хлібом, любов'ю і миром. Для гостей відкрита школа наша рідна Тільки б жодна кривда в неї не забігла, ( Діти дарують коровай гостям).

2. Пісня „Вітаєм вас у нашій рідній школі".

Ведучий:    Двірцівський НВК  "ЗШ І -ІІІ ст. - дитячий садок" вітає всіх присутніх на інтелектуальній грі „Розумники і розумниці".

Мета нашої гри дізнатися, як учні початкових класів знають історію свого села, свою школу і як орієнтуються в навколишньому світі.

  •       Прошу учасників гри зайняти свої місця.
  •       А зараз: УВАГА! ПРАВИЛА ГРИ!

1. У нашій грі три раунди.

I раунд присвячується історії нашого села;

II раунд: що ми знаємо про свою школу;

III раунд: цікавий світ навколо тебе.
Переможцем стає команда, яка перемагає у двох раундах.

  1.    На обдумування відповіді дається 10 секунд.
  2.    За кожну правильну відповідь команда отримує один бал.
  3.    На кожному столі є сигнальний пристрій, за допомогою якого капітани будуть повідомляти, що їх відповідь готова.
  4.    Для того, щоб дати правильну відповідь потрібно:

 

  •       Уважно вислухати запитання;
  •       Швидко порадитися;
  •       Якнайшвидше дати сигнал ведучому.

Ведучий: ( Розповідь про село).

Сьогодні ви завітали у мальовниче село Двірці. Розташоване воно на березі річки Рати.

Існує легенда про походження нашого села. Розповідають, що до нападу татар, люди жили від довгого лісу до Бартків, це І кілометер на північ від річки Рати і там збудували церкву святого архістратига Михаїла. Під час нападів монголо-татар вони, рятуючись, відчіпляли двері із своїх осель і плавали на них по болоті, порослому очеретом. Від слова,Дверці", двері і пішла назва села Двірці. Тоді, кажуть, і спалили татари церкву. Перша згадка про наше село в історії України датується 1308 року, коли вирішили висвятити митрополита для Галицько-Волинської держави. Це був Петро Ратинський, який , який проживав у селі Двірці над річкою Ратою. Місце, де жив Петро Ратинський носить назву „Петрів ліс і на його честь збудовано капличку".

Вірші:

 1. Багато гарних сіл на світі.

   Але миліш мені за все

  Моє село, що зветься Двірці    

  Таке прекрасне, гомінке.

 

2.У цім селі я народився,

 У нім живуть мої батьки.

 Куди не глянь, дерева й квіти

 І в їх вінку блищать ставки.

 

3. І в цій красі, і в цій красі

Ми всі живем і дружим

На нашій Двірцівській землі

Ми Батьківщину любим.

Ведучий:   Розпочинаємо І раунд: Що ми знаємо про своє село? Свій край?.

Запитання:

  1.   Назвіть найближче місто до нашого села?
  2.   Звідки походить назва нашого села?
  3.   На честь кого побудована капличка в нашому селі?
  4.   Які ліси переважають на території нашої місцевості?
  5.   Як називають наш край?
  6.   Назвати 3 річки нашої місцевості?
  7.   Найстаріше місто нашої місцевості?
  8.   Як звали князя, який заснував місто Львів?

Ведучий: Отже, рахунок в І раунді...............

-  Зараз, музична пауза.

 Школа, школа - наша берегиня,

Найрідніша стежка до мети.

 Там, де двір широкий.

Там, де небо синє.

Час веселим дзвоником летить.

Двірцівська школа найкраща за всі на землі, Одна у селі і у мене єдина.

Над нею у вирій летять журавлі,

За ними дитинства щасливі години.

Дитинство і радість, палкі сподівання, Улюблена школа Двірцівська моя.

Ти віра й надія, ти дружба й кохання, Натхнення і доля дитяча моя.

Пісня    Про школу.

Ведучий:    Розпочинаємо II раунд: „Що ми знаємо про свою школу".

Завдання:

  1.   На якій вулиці розташована наша школа? (Незалежності)
  2.   Скільки класних колективів є в нашій школі? (12)
  3.   В якому році відкрита наша школа?
  4.   Який предмет викладає директор нашої школи?
  5.   Назвати імена і по батькові всіх мужчин - вчителів нашої школи?
  6.   На скільки сходинок треба піднятися, щоб потрапити в нашу школу?
  1. Як називається навчальний заклад, куди ходять діти, щоб отримувати знання з різних предметів,
  1.   Закінчити прислів'я: Наука в ліс не веде, а з лісу ...?

 

Ведучий:   Підсумки її раунду... І знову хвилинка відпочинку.

 

1. Вірші.

Нам весело в нашій школі І чудес у ній доволі. Тут живуть веселі діти, Щоб учитесь і радіти.

Але любимо ми ще

И на землі попрацювати, і комп'ютери вивчати, В волейбол, футбол пограти, Танцювати, грати й співати, Всіх довкола звеселяти.

  1.   Смішинки.
  2. Пісня„Вчать у школі"

Ведучий:    Розпочинаємо III раунд: „Цікавий світ навколо тебе".

Запитання:

  1.   Яку одиницю часу зручно використовувати для визначення тривалості уроку?
  2.   Назвати слово, яке читається однаково зліва направо і Справа наліво.
  3.   Як називали хлопця, якого виховала вовчиця?
  4.   Що треба понюхати людині, яка втратила свідомість?
  5.   Який рік тягнеться один день?
  6.   Що може бути в порожній кишені?
  7.   Хто двічі народжується?
  8.   Була собі кішка, собака і людина. Скільки всього ніг?

Ведучий! Підсумок III раунду.

 Визначення і нагородження переможців гри.

Нам приємно було спостерігати за вашою грою. Всі учасники нам
сподобалися. Ви показали свої знання. Вмієте гідно перемагати і програвати.
Сьогодні медалі переможців отримують......А іншим разом медаль може

отримати хтось інший. Важливо, що ви - справжні розумники і розумниці, прагнете знати більше. Ми бажаєм вам відмінних успіхів у навчанні. (Всі встають)

 

Вірші.

1 .Будь вічно молода і благословенна, наша школо.

Радуй нас щасливими голосами дітвори, золотою пшеницею,

Синім небом, наші рідні Двірці.

 

2.Хай діти за працю і щирість цінують, А клопоти й біди про Вас і не чують. Хай Матір Божа Вас охороняє, А Ісус Христос з небес благословляє На Многії і благії літа.

 

 

 

Пісня „Многія літа"

 

 

 

 

 

 

Інтелектуальна гра

 

 

 

 

 

"Розумники і розумниці"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                              Підготував вчитель

                                                                                         Двірцівського НВК                                                                                                                      "ЗШ  І-ІІІ ст. - дит. содок"

                                                                                         Солецька О.С.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Малко Володимир
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Луцко Оксана Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
21 лютого 2018
Переглядів
816
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку