Інтелектуальна гра з інформатики брей-ринг «Знавці інформатики»
Мета:
Навчальна: формувати пізнавальний інтерес до вивчення інформатики, підвищити рівень знань з інформатики, перевірити загальний рівень ерудиції.
Розвивальна : розвиток логічного мислення, пам'яті, уваги, само- і взаємоконтролю; розвиток творчого мислення;
Виховна: виховання, колективізму, шанобливого ставлення до думки партнера, формування вміння взаємодіяти і приймати групові рішення; виховання почуття згуртованості і колективізму.
Клас і вік дітей: 9-А, 9-Б, 9-В. 13-14 років
Форма заходу: Урок-гра.
Обладнання: комп'ютер, проектор, програма з завданнями, картки з запитаннями, сертифікати для переможців.
Посилання: https://jeopardylabs.com/play/2020-03-10-519
Хід уроку
І. Вступне слово
Доброго дня! Вітаємо Ваc! Сьогодні ми зіграємо з вами у гру, яка називається Брейн-ринг «Знавці інформатики». Та перш ніж приступити, хочу побажати вам приємно провести час. І пам’ятайте: головне – не перемога, головне – участь. Тож нехай вам посміхнеться удача!
Участь у грі приймає 3 команди. Вам необхідно обрати капітана та вигадати назву вашої команди, на це у вас буде 2 хвилини.
Тож зараз прошу представитись. А команду, що розпочне першою, ми визначимо за допомогою спеціальних карток з відповідними цифрами «1, 2, 3».
Перед тим як почати, вам необхідно ознайомитись з правилами гри. На екрані ви бачите таблицю, що містить п’ять категорій: «Загальні», «Історія», «Інтернет», «Вгадай слово по зображенню», «Гра слів». Кожна категорія містить 5 завдань, які оцінюються різною кількістю балів залежно від складності запитання - 100, 200, 300, 400 та 500 балів. Команди по черзі обирають категорію та вартість запитання. Якщо команда правильно відповіла на запитання, їй зараховується від 100 до 500 балів залежно від вартості даного запитання. Якщо ж команда не відповіла на запитання або відповідь була не повною, вона отримує 0 балів та право відповісти на запитання переходить іншій команді. Переможе та команда, яка набере найбільшу кількість балів. Якщо правила зрозумілі всім, тоді починаємо!!!
ІІ. Основна частина
Команди по черзі обирають категорію та вартість запитання та починають обговорення, після чого капітан команди оголошує відповідь.
Категорія «Загальні»
Відповідь: Операційна система (100 балів)
Відповідь: Смайлик ☺ (200 балів)
Відповідь: Клавіатура (300 балів)
Відповідь: користувачі навчилися користуватися мишкою (400 балів)
Відповідь: Microsoft (500 балів)
Категорія «Історія»
Відповідь: Комп’ютера (100 балів)
Відповідь: Тоді комп'ютерів ще не було (200 балів)
Відповідь: Гараж (300 балів)
Відповідь: Ісаак Ньютон(400 балів)
Відповідь: Ада Лавлейс (дочка англійського поета Джорджа Байрона) (500 балів)
Категорія «Інтернет»
Відповідь: Фейсбук (100 балів)
Відповідь: IP (200 балів)
Відповідь: віруси (300 балів)
Відповідь: Google (вірно googol) (400 балів)
Відповідь : Not Found 404 (500 балів)
Категорія «Визнач слово по зображенню»
Категорія «Визнач слово по зображенню»
|
|
|
|
Відповідь: Диск(100 балів) Відповідь: Пам’ять(200 балів)
|
Відповідь: Інтернет (300 балів) Відповідь: Вірус (400 балів) Відповідь: Платформа (500 балів)
Підсумувавши бали, не важко здогадатись, що перемогла команда __________. (Якщо сума балів буде рівною, то переможе дружба). Роздаються сертифікати та призи.
Вітаю вас з перемогою та хочу сказати, що людина живе тоді, коли постійно вдосконалюється та знання, які ви сьогодні продемонстрували, лише вершина айсбергу в океані інформації.
Використані джерела:
1. Интересные вопросы по информатике [Електронний ресурс] Режим доступу: https://multiurok.ru/files/intieriesnyie-voprosy-po-informatikie.html
2. 50 интересных фактов про информатику [Електронний ресурс] Режим доступу: https://100-faktov.ru/50-interesnyx-faktov-pro-informatiku/