Міністерство науки і освіти України
Гончарівська загальноосвітня школа I−III ступенів
Сватівської районної ради
Луганської області
Розробка позакласного заходу з фізики у 8 класі
інтелектуального шоу
«Володарі електрики»
Учитель фізики
Гнененко Інна Юріївна
2019−2020 н. р.
Тема: Краща команда знавців фізики Гончарівської ЗОШ I-III ступенів.
Мета: поглиблення знань з фізики, заохочення до вивчення фізики.
Форма проведення: конкурси.
Обладнання: картки із завданнями, олівець, джерело струму, лампа, ключ, з’єднувальні провідники, амперметр, аркуші, картки з ілюстраціями до завдань.
Хід заходу
І. Вступне слово вчителя
Вчитель. Сьогодні ми перевіримо як ми знаємо фізику, тому розпочинаємо конкурс «Кращий фізик року». Для участі запрошуємо дві команди, сформовані з учнів 8 класу. Просимо зайняти місця.
(У кожній команді по __ учнів).
ІІ. Представлення команд та журі
Вчитель. Кожна команда зараз представить свою назву.
Вчитель. У нас є журі, яке буде слідкувати за ходом конкурсу і оцінювати команди.
(Представлення журі, що складається________________________________).
ІІІ. Конкурси:
1-й конкурс «Розминка»
Вчитель. А зараз кожній команді зачитуємо по 10 питань, відповівши на які команди можуть отримати 10 балів. (по 1 балу за кожне питання)
Питання для 1-ї команди
У конкурсах бере участь вся група. За кожний конкурс журі буде нараховувати бали від 1 до максимального, максимальна кількість балів у кожному конкурсі різна і в ході гри буде оголошена. Переможе та команда, яка набере більшу кількість балів
(Закон Кулона)
Питання для 2-ї команди
Щоб як вдень було в оселі.
Хоч і схожа я на грушу,
Та прив’язана до стелі. (Електролампочка)
Вчитель. Журі оцінює відповіді команд. (оголошення результатів).
2-й конкурс «Збирачі приладів»
(На столі хаотично розкладені букви, з яких необхідно скласти назву приладу) Додаток
Вчитель. Та команда, яка швидше складе назву отримує ― 5 бали, а інша команда – 4 бал. (Учні складають назву приладу)
Вчитель. Журі оцінює відповіді команд. (оголошення результатів)
3-й конкурс «Пантомімо»
Вчитель. За допомогою міміки і жестів показати фізичний прилад. Оцінюється 2-ма балами за кожну правильну відповідь. На кожну картку по 2 хв. (команди отримують картки з назвою приладів: ключ, джерело струму, терези, термометр). Додаток
Питання (хто перший розпочинає). Найменша неподільна частинка? (Атом)
Вчитель. Журі оцінює відповіді команд. (оголошення результатів)
4-й конкурс «Збери коло на швидкість»
Вчитель. Команді надається набір інструментів і за допомогою їх треба правильно зібрати коло на швидкість. Та команда, яка швидше складе коло отримує ― 5 бали, а інша команда – 4 бал. Додаток
Питання (хто перший розпочинає). Дитина циркуля? (Коло)
Вчитель. Журі оцінює відповіді команд. (оголошення результатів)
5-й конкурс. Конкурс капітанів
«Хто більше назве фізичних явищ»
Вчитель. У конкурсі беруть участь капітани команд. Вони по черзі називають фізичне явище і при цьому роблять крок уперед. Хто зробить більше кроків, той і отримує 5 балів, а хто менше – 4 бали.
Питання (хто перший розпочинає).
Іде років двісті,
А стоїть на місці.
Лічить людський вік,
Та не чоловік.
(Годинник)
Вчитель. Журі оцінює відповіді команд. (оголошення результатів)
Додатковий конкурс. «Відгадай схему»
Вчитель. Кожній команді надається однаковий набір елементів електричного кола і умовних по значень. По 1 балу за кожну правильну відповідність. Додаток
Вчитель. Ось і закінчився наш конкурс, журі підбили підсумки і готові їх оголосити.
IV. Підсумки.
(Оголошення підсумкових результатів, нагородження переможців)
Вчитель. Ось і закінчилась наша гра, а з нею ще один день тижня фізики.
Дякуємо за увагу! Допобачення!
Додаток
А |
В |
М |
О |
П |
Л |
Е |
Ь |
Р |
Т |
М |
М |
Е |
Е |
Т |
Т |
Р |
Р |
ключ |
джерело струму |
терези |
термометр |