Інтелектуальне шоу "Володарі електрики"

Про матеріал
Цікава конкурсна програма для учнів 8 класу з теми: "Електричні явища. Електричний струм".
Перегляд файлу

 

Міністерство науки і освіти України

Гончарівська загальноосвітня школа  IIII ступенів

Сватівської районної ради

Луганської області

 

 

 

 

 

 

Розробка позакласного заходу з фізики у 8 класі

інтелектуального шоу

«Володарі електрики»

 

 

 

 

 

 

Учитель фізики

Гнененко Інна Юріївна

 

 

 

 

 

 

 

2019−2020 н. р.

Тема: Краща команда знавців фізики Гончарівської ЗОШ I-III ступенів. 

Мета: поглиблення знань з фізики, заохочення до вивчення фізики.

Форма проведення: конкурси.

Обладнання: картки із завданнями, олівець, джерело струму, лампа, ключ, з’єднувальні провідники, амперметр, аркуші, картки з ілюстраціями до завдань.

Хід заходу

І. Вступне слово вчителя

Вчитель. Сьогодні ми перевіримо як ми знаємо фізику, тому розпочинаємо конкурс «Кращий фізик року». Для участі запрошуємо дві команди, сформовані з учнів 8 класу. Просимо зайняти місця.

(У кожній команді по __  учнів).

ІІ. Представлення команд та журі

Вчитель. Кожна команда зараз представить свою назву.

Вчитель. У нас є журі, яке буде слідкувати за ходом конкурсу і оцінювати команди.

(Представлення журі, що складається________________________________).

ІІІ. Конкурси:

1-й конкурс «Розминка»

Вчитель. А зараз кожній команді зачитуємо по 10 питань, відповівши на які команди можуть отримати 10 балів. (по 1 балу за кожне питання)

Питання для 1-ї команди

У конкурсах бере участь вся група. За кожний конкурс журі буде нараховувати бали від 1 до максимального, максимальна кількість балів у кожному конкурсі різна і в ході гри буде оголошена. Переможе та команда, яка набере більшу кількість балів

  1. Напрямлений рух заряжених частинок – це (електричний струм)
  2. Які є два роди електричних зарядів? (Позитивний і негативний)
  3. За допомогою якого приладу з'ясовують, наелектризоване тіло чині? (Електроскоп)
  4. Речовини та матеріали, які добре проводять електричний струм (провідники)
  5. Розжарена стріла звалила дуб біля села. (Блискавка)
  6. Назвіть одиницю електричного опору. (Ом)
  7. Яким приладом вимірюють силу струму в колі? (Амперметром)
  8. Як вмикають вольтметр? (Паралельно)
  9. З якого закону починається кількісне визначення електрики?

 (Закон Кулона)

  1.  Яка напруга електричної мережі? (220В)

 

Питання для 2-ї команди

  1. Процес набуття макроскопічними тілами електричного заряду –  (елекризація)
  2. Центральна частина атома. (Ядро)
  3. Учений, на честь якого названо одиницю електричного заряду. (Кулон)
  4. Речовини та матеріали, які погано проводять електричний струм (діелектрики)
  5. Смеркне – я світити мушу,

Щоб як вдень було в оселі.

Хоч і схожа я на грушу, 

Та прив’язана до стелі. (Електролампочка)

  1. Одиниця сили струму. (Ампер)
  2. Яким приладом вимірюють напругу? (Вольтметром)
  3. Як вмикають амперметр? (Послідовно)
  4. На честь якого вченого назвали закон, який пов’язує три основні величини електрики? (Ома)
  5.                    Як рухається електричний струм в колі? (від + до -)

Вчитель. Журі оцінює відповіді команд. (оголошення результатів).

2-й конкурс «Збирачі приладів»

(На столі хаотично розкладені букви, з яких необхідно скласти назву приладу) Додаток

Вчитель. Та команда, яка швидше складе назву отримує ― 5 бали, а інша команда – 4 бал. (Учні складають назву приладу)

Вчитель. Журі оцінює відповіді команд. (оголошення результатів)

3-й конкурс «Пантомімо»

Вчитель. За допомогою міміки і жестів показати фізичний прилад. Оцінюється 2-ма балами за кожну правильну відповідь. На кожну картку по 2 хв. (команди отримують картки з назвою приладів: ключ, джерело струму, терези, термометр). Додаток

Питання (хто перший розпочинає). Найменша неподільна частинка? (Атом)

Вчитель. Журі оцінює відповіді команд. (оголошення результатів)

4-й конкурс «Збери коло на швидкість»

Вчитель. Команді надається набір інструментів і за допомогою їх треба правильно зібрати коло на швидкість. Та команда, яка швидше складе коло отримує ― 5 бали, а інша команда – 4 бал. Додаток

Питання (хто перший розпочинає). Дитина циркуля? (Коло)

Вчитель. Журі оцінює відповіді команд. (оголошення результатів)

5-й конкурс. Конкурс капітанів

«Хто більше назве фізичних явищ»

Вчитель. У конкурсі беруть участь капітани команд. Вони по черзі називають фізичне явище і при цьому роблять крок уперед. Хто зробить більше кроків, той і отримує 5 балів, а хто менше – 4 бали.

Питання (хто перший розпочинає).

Іде років двісті,

А стоїть на місці.

Лічить людський вік,

Та не чоловік.

(Годинник)

Вчитель. Журі оцінює відповіді команд. (оголошення результатів)

Додатковий конкурс. «Відгадай схему»

Вчитель. Кожній команді надається однаковий набір елементів електричного кола і умовних по значень. По 1 балу за кожну правильну відповідність. Додаток

Вчитель. Ось і закінчився наш конкурс, журі підбили підсумки і готові їх оголосити.

IV. Підсумки.

(Оголошення підсумкових результатів, нагородження переможців)

Вчитель. Ось і закінчилась наша гра, а з нею ще один день тижня фізики.

Дякуємо за увагу! Допобачення!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток

А

В

М

О

П

Л

Е

Ь

Р

Т

М

М

Е

Е

Т

Т

Р

Р

ключ

джерело струму

терези

термометр

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
До підручника
Фізика 8 клас (Бар’яхтар В. Г., Божинова Ф. Я., Довгий С. О., Кі-рюхіна О.О. (за ред. Бар’яхтар В. Г., Довгого С.О.))
Додано
2 березня 2020
Переглядів
841
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку