Інтелектуально-розважальна гра “In the World of English”

Про матеріал

Тема уроку: Інтелектуально-розважальна гра “In the World of English

Мета уроку:

  • навчальна:
  • ü забезпечити повторення та закріплення лексичного матеріалу за темами: «Зовнішність», «Мій день», «Улюблені місця» і вивченого граматичного матеріалу: have got/has got, the Present Simple Tense;
  • ü пробуджувати пізнавальний інтерес, використовуючи ігрові ситуації.

розвиваюча:

  • ü розвивати пізнавальну активність і вміння застосовувати отримані знання в новій комунікативній ситуації;
  • ü розвивати інтелектуальні здібності;

виховна:

  • ü виховувати уважність, зібраність, культуру поведінки та свідому дисципліну;
  • ü формувати уміння працювати в команді;
  • ü виховувати пізнавальний інтерес до вивчення англійської мови.

Методи навчання: гра, вікторина.

Тип уроку: урок-гра.

Навчально-методичне забезпечення уроку:

  • 1.Роздатковий матеріал.
  • 2.Дошка.
  • 3.Телевізор.
  • 4.Відеоматеріал.
  • 5.Прищепки.

Очікуваний результат: учні застосовують лексичний матеріал по темах: «Зовнішність», «Мій день», «Улюблені місця», «Тварини» в усному мовленні і на письмі, виконують завдання з опорою на граматичний матеріал, а саме: have got/has got, the Present Simple Tense, розв'язують математичні приклади.

План уроку

  • 1.Організаційний момент. Представлення команд.
  • T: Good morning, pupils. We are glad to see you here. Three teams are going to compete now. Let's start.
  • Сьогодні у нас незвичайний урок, урок-гра. 3 команди будуть виконувати завдання конкурсів. Та команда, яка набере більше очок, і буде переможцем. Бажаємо успіхів!!!
  • Капітани по черзі представляють свої команди.
  • 2.Проведення конкурсів.
  • Конкурс 1 «Розминка» (“Warming-up”)
  • Кожна команда по черзі відповідає на запитання.
  • 1)How many letters are there in the English alphabet? (26)
  • 2)How many seasons are there in a year? (4)
  • 3)How many days are there in a week? (7)
  • 4)What day comes after Friday? (Saturday)
  • 5)What day comes after Wednesday (Thursday)
  • 6)Who is my mother's mother? (grandmother)
  • 7)When do the English celebrate Christmas? (December)
  • 8)What is Coca-Cola? (a drink)
  • 9)What is a hot dog? ( a sandwich)

Конкурс 2 «Розв'яжи приклади» (Do the Sums”)

  • 1)Ten plus eleven is …(21)
  • 2)Eight plus eight is …(16)
  • 3)Seven plus thirteen is… (20)
  • 4)Twelve plus seven is… (19)
  • 5)Fourteen plus eight is…(22)
  • 6)Twenty minus twelve is…(8)
  • 7)Twenty-two minus ten is…(12)
  • 8)Seventeen minus eight is … (9)
  • 9)Twenty-five minus nine is …(16)

Конкурс 3 «Ланцюжок» (“Chain”)

Командам дається вихідне слово Teacher, яке є початком «ланцюжка» слів, де остання літера попереднього слова є першою наступного.

Конкурс 4 «Згрупуйте слова» (“Word Families”)

Команди отримують слова до трьох тем: «Зовнішність», «Місця», «Мій день». Кожна команда повинна вибрати серед усіх слів лише ті, що відповідають їхній темі.

Beach, moustache, listen to music, glasses, curly hair, study, strong, go shopping, straight hair, get up, short, beard, snack bar, go to bed, ice rink, brown eyes, cinema, go out with your friends, eat, swimming pool, red hair, library, go to school, park, blond, go to work, tall, sports centre, have lunch, shopping centre, eat, dark hair, café, watch TV, Internet café, long hair, do your homework, pretty, have dinner, go swimming.

Конкурс 5 «Відгадайте тваринку» (“Guess the Animal”)

Учасники команд переглядають відео, де малюють різних тварин. Хто швидше відгадає, що це за тваринка, той отримає бал.

Конкурс 6 «Складіть речення» (“Make up a Sentence”)

Учні отримують речення, що поділені на частини. Завдання: скласти речення (розповідне і заперечне) і почепити його на шнурок за допомогою прищепок.

  • 1)My friends and I (don't) go to the sports centre at weekends.
  • 2)My cousin (doesn't) swims in the swimming pool on Sunday.
  • 3)Tom (doesn't) watches TV in the evening.

Конкурс 7 «Знайди протилежне слово» (Find the Opposite”)

Команди дивляться відео, де показано прикметники. Учні повинні підібрати антоніми.

  • 1)Large-small
  • 2)Happy-sad
  • 3)Short-long
  • 4)Hot-cold
  • 5)Soft-hard
  • 6)Sweet-sour
  • 7)Black-white

Конкурс 8 «Підбери слова» (“Choose the Words”)

Учні отримують короткі тексти і доповнюють пропущені слова.

  • 1)My cousin's name is Peter. He gets … at 7 o'clock every day. He … breakfast and goes … school. Peter… his homework after school. Then he goes … with his … . They go to the swimming … and to a snack …. My cousin doesn't listen to … . He … to bed at 10 o'clock.
  • 2)I'm Polly. My favourite … is Saturday. I don't go to … and … up at 10 o'clock. I … shopping with my parents every Saturday. We go to the … to watch films. I don't do my … . I … to music and go out … my friends. Then I have … at 6 o'clock and read … before I go to bed.
  • 3)This is Tom. He is ten. He gets up at 7.30 and has …. Tom … to school at 8 o'clock. He … lunch at school. He goes … at 2 o'clock. At home he does his … and … TV. He like playing computer …. His hobby is skating. He goes to the ice … with his friends. In the evening he listens to … and goes to … at 9.30.

Конкурс 9 «Намалюй обличчя» (Draw a Face”)

Команди отримують аркуші, де зображений лише контур голови людини. Учні слухають опис та малюють обличчя.

  • 3.Підведення підсумків.
  • Журі оголошує переможця останнього конкурсу і загальний рахунок гри.
  • Переможці та учасники нагороджуються сертифікатами і призами.
Перегляд файлу

                                                                                                            Клас: 4-А

                                                                                                            Дата: 14.03.2016

 

Тема уроку: Інтелектуально-розважальна гра “In the World of English

Мета уроку:

навчальна:   

  • забезпечити повторення та закріплення лексичного матеріалу за темами: «Зовнішність», «Мій день», «Улюблені місця» і вивченого граматичного матеріалу: have got/has got, the Present Simple Tense;
  • пробуджувати пізнавальний інтерес, використовуючи ігрові ситуації.

           розвиваюча:

  • розвивати пізнавальну активність і вміння застосовувати отримані знання в новій комунікативній ситуації;
  • розвивати інтелектуальні здібності;

            виховна:

  • виховувати уважність, зібраність, культуру поведінки та свідому дисципліну;
  • формувати уміння працювати в команді;
  • виховувати пізнавальний інтерес до вивчення англійської мови.

  Методи навчання: гра, вікторина.

  Тип уроку: урок-гра.

  Навчально-методичне забезпечення уроку:

  1. Роздатковий матеріал.
  2. Дошка.
  3. Телевізор.
  4. Відеоматеріал.
  5. Прищепки.

Очікуваний результат: учні застосовують лексичний матеріал по темах: «Зовнішність», «Мій день», «Улюблені місця», «Тварини» в усному мовленні і на письмі, виконують завдання з опорою на граматичний матеріал, а саме: have got/has got, the Present Simple Tense, розв’язують математичні приклади.

                                             План уроку

  1. Організаційний момент. Представлення команд.

T:  Good morning, pupils. We are glad to see you here. Three teams are going to compete now. Lets start.

    Сьогодні у нас незвичайний урок, урок-гра. 3 команди будуть виконувати завдання конкурсів. Та команда, яка набере більше очок, і буде переможцем. Бажаємо успіхів!!!

Капітани по черзі представляють свої команди.

  1. Проведення конкурсів.

Конкурс 1 «Розминка» (“Warming-up”)

Кожна команда по черзі відповідає на запитання.

  1. How many letters are there in the English alphabet? (26)
  2. How many seasons are there in a year? (4)
  3. How many days are there in a week? (7)
  4. What day comes after Friday?  (Saturday)
  5. What day comes after Wednesday (Thursday)
  6. Who is my mother’s mother? (grandmother)
  7. When do the English celebrate Christmas? (December)
  8. What is Coca-Cola? (a drink)
  9. What is a hot dog? ( a sandwich)

Конкурс 2 «Розвяжи приклади» (Do the Sums”)

  1. Ten plus eleven is …(21)
  2. Eight plus eight is …(16)
  3. Seven plus thirteen is… (20)
  4. Twelve plus seven is… (19)
  5. Fourteen plus eight is…(22)
  6. Twenty minus twelve is…(8)
  7. Twenty-two minus ten is…(12)
  8. Seventeen minus eight is … (9)
  9. Twenty-five minus nine is …(16)

Конкурс 3 «Ланцюжок» (“Chain”)

Командам дається вихідне слово Teacher, яке є початком «ланцюжка» слів, де остання літера попереднього слова є першою наступного.

 

 

 

Конкурс 4 «Згрупуйте слова» (“Word Families”)

Команди отримують слова до трьох тем: «Зовнішність», «Місця», «Мій день». Кожна команда повинна вибрати серед усіх слів лише ті, що відповідають їхній темі.

Beach, moustache, listen to music, glasses, curly hair, study, strong, go shopping, straight hair, get up, short, beard, snack bar, go to bed, ice rink, brown eyes, cinema, go out with your friends, eat, swimming pool, red hair, library, go to school, park, blond, go to work, tall, sports centre, have lunch, shopping centre, eat, dark hair, café, watch TV, Internet café,  long hair, do your homework, pretty, have dinner, go swimming.

Конкурс 5 «Відгадайте тваринку» (“Guess the Animal”)

Учасники команд переглядають відео, де малюють різних тварин. Хто швидше відгадає, що це за тваринка, той отримає бал.

Конкурс 6 «Складіть речення» (“Make up a Sentence”)

Учні отримують речення, що поділені на частини. Завдання: скласти речення (розповідне і заперечне) і почепити його на шнурок за допомогою прищепок.

  1. My friends and I (don’t) go to the sports centre at weekends.
  2. My cousin (doesn’t) swims in the swimming pool on Sunday.
  3. Tom (doesn’t) watches TV in the evening.

Конкурс 7 «Знайди протилежне слово» (Find the Opposite”)

Команди дивляться відео, де показано прикметники. Учні повинні підібрати антоніми.

  1. Large-small
  2. Happy-sad
  3. Short-long
  4. Hot-cold
  5. Soft-hard
  6. Sweet-sour
  7. Black-white

 

 

 

Конкурс 8 «Підбери слова» (“Choose the Words”)

Учні отримують короткі тексти і доповнюють пропущені слова.

  1. My cousin’s name is Peter. He gets … at 7 o’clock every day. He … breakfast and goes … school. Peter… his homework after school. Then he goes … with his … . They go to the swimming … and to a snack …. My cousin doesn’t listen to … . He … to bed at 10 o’clock.
  2. I’m Polly. My favourite … is Saturday. I don’t go to … and … up at 10 o’clock. I … shopping with my parents every Saturday. We go to the … to watch films. I don’t do my … . I … to music and go out … my friends. Then I have … at 6 o’clock and read … before I go to bed.
  3. This is Tom. He is ten. He gets up at 7.30 and has …. Tom … to school at 8 o’clock. He … lunch at school. He goes … at 2 o’clock. At home he does his … and … TV. He like playing computer …. His  hobby is skating. He goes to the ice … with his friends. In the evening he listens to … and goes to … at 9.30.

Конкурс 9 «Намалюй обличчя» (Draw a Face”)

Команди отримують аркуші, де зображений лише контур голови людини. Учні слухають опис та  малюють обличчя.

  1. Підведення підсумків.

Журі оголошує переможця останнього конкурсу і загальний рахунок  гри.

Переможці та учасники нагороджуються сертифікатами і призами.

docx
Додано
18 липня 2018
Переглядів
821
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку