Тема уроку: Інтелектуально-розважальна гра “In the World of English”
Мета уроку:
розвиваюча:
виховна:
Методи навчання: гра, вікторина.
Тип уроку: урок-гра.
Навчально-методичне забезпечення уроку:
Очікуваний результат: учні застосовують лексичний матеріал по темах: «Зовнішність», «Мій день», «Улюблені місця», «Тварини» в усному мовленні і на письмі, виконують завдання з опорою на граматичний матеріал, а саме: have got/has got, the Present Simple Tense, розв'язують математичні приклади.
План уроку
Конкурс 2 «Розв'яжи приклади» (“Do the Sums”)
Конкурс 3 «Ланцюжок» (“Chain”)
Командам дається вихідне слово Teacher, яке є початком «ланцюжка» слів, де остання літера попереднього слова є першою наступного.
Конкурс 4 «Згрупуйте слова» (“Word Families”)
Команди отримують слова до трьох тем: «Зовнішність», «Місця», «Мій день». Кожна команда повинна вибрати серед усіх слів лише ті, що відповідають їхній темі.
Beach, moustache, listen to music, glasses, curly hair, study, strong, go shopping, straight hair, get up, short, beard, snack bar, go to bed, ice rink, brown eyes, cinema, go out with your friends, eat, swimming pool, red hair, library, go to school, park, blond, go to work, tall, sports centre, have lunch, shopping centre, eat, dark hair, café, watch TV, Internet café, long hair, do your homework, pretty, have dinner, go swimming.
Конкурс 5 «Відгадайте тваринку» (“Guess the Animal”)
Учасники команд переглядають відео, де малюють різних тварин. Хто швидше відгадає, що це за тваринка, той отримає бал.
Конкурс 6 «Складіть речення» (“Make up a Sentence”)
Учні отримують речення, що поділені на частини. Завдання: скласти речення (розповідне і заперечне) і почепити його на шнурок за допомогою прищепок.
Конкурс 7 «Знайди протилежне слово» (“Find the Opposite”)
Команди дивляться відео, де показано прикметники. Учні повинні підібрати антоніми.
Конкурс 8 «Підбери слова» (“Choose the Words”)
Учні отримують короткі тексти і доповнюють пропущені слова.
Конкурс 9 «Намалюй обличчя» (“Draw a Face”)
Команди отримують аркуші, де зображений лише контур голови людини. Учні слухають опис та малюють обличчя.
Клас: 4-А
Дата: 14.03.2016
Тема уроку: Інтелектуально-розважальна гра “In the World of English”
Мета уроку:
навчальна:
розвиваюча:
виховна:
Методи навчання: гра, вікторина.
Тип уроку: урок-гра.
Навчально-методичне забезпечення уроку:
Очікуваний результат: учні застосовують лексичний матеріал по темах: «Зовнішність», «Мій день», «Улюблені місця», «Тварини» в усному мовленні і на письмі, виконують завдання з опорою на граматичний матеріал, а саме: have got/has got, the Present Simple Tense, розв’язують математичні приклади.
План уроку
T: Good morning, pupils. We are glad to see you here. Three teams are going to compete now. Let’s start.
Сьогодні у нас незвичайний урок, урок-гра. 3 команди будуть виконувати завдання конкурсів. Та команда, яка набере більше очок, і буде переможцем. Бажаємо успіхів!!!
Капітани по черзі представляють свої команди.
Конкурс 1 «Розминка» (“Warming-up”)
Кожна команда по черзі відповідає на запитання.
Конкурс 2 «Розв’яжи приклади» (“Do the Sums”)
Конкурс 3 «Ланцюжок» (“Chain”)
Командам дається вихідне слово Teacher, яке є початком «ланцюжка» слів, де остання літера попереднього слова є першою наступного.
Конкурс 4 «Згрупуйте слова» (“Word Families”)
Команди отримують слова до трьох тем: «Зовнішність», «Місця», «Мій день». Кожна команда повинна вибрати серед усіх слів лише ті, що відповідають їхній темі.
Beach, moustache, listen to music, glasses, curly hair, study, strong, go shopping, straight hair, get up, short, beard, snack bar, go to bed, ice rink, brown eyes, cinema, go out with your friends, eat, swimming pool, red hair, library, go to school, park, blond, go to work, tall, sports centre, have lunch, shopping centre, eat, dark hair, café, watch TV, Internet café, long hair, do your homework, pretty, have dinner, go swimming.
Конкурс 5 «Відгадайте тваринку» (“Guess the Animal”)
Учасники команд переглядають відео, де малюють різних тварин. Хто швидше відгадає, що це за тваринка, той отримає бал.
Конкурс 6 «Складіть речення» (“Make up a Sentence”)
Учні отримують речення, що поділені на частини. Завдання: скласти речення (розповідне і заперечне) і почепити його на шнурок за допомогою прищепок.
Конкурс 7 «Знайди протилежне слово» (“Find the Opposite”)
Команди дивляться відео, де показано прикметники. Учні повинні підібрати антоніми.
Конкурс 8 «Підбери слова» (“Choose the Words”)
Учні отримують короткі тексти і доповнюють пропущені слова.
Конкурс 9 «Намалюй обличчя» (“Draw a Face”)
Команди отримують аркуші, де зображений лише контур голови людини. Учні слухають опис та малюють обличчя.
Журі оголошує переможця останнього конкурсу і загальний рахунок гри.
Переможці та учасники нагороджуються сертифікатами і призами.