Інтерактивна гра "Де логіка?"

Про матеріал
інтерактивна гра формує вміння розмірковувати та мислити несуперечливо і послідовно, показує, що логіка необхідна майже в усіх сферах життя: від звичайної бесіди до розв’язання складних технічних задач, розширює знання з фізики та математики; розвиває логічне мислення, адже це допоможе і в роботі, й у спілкуванні з людьми, чим краще розвинута логіка, тим успішнішою людина може стати; виховує вміння чітко висловлювати думку та аргументувати власну позицію, а також знаходити виходи зі складних ситуацій, вміння керувати власними емоціями, прагнення до самовдосконалення та саморозвитку. Гра може проходити як в синхронному режимі так і в асинхронному.
Перегляд файлу

Інтерактивна гра «Де логіка?»

Мета заходу: формувати вміння розмірковувати та мислити несуперечливо і послідовно, показати, що логіка необхідна майже в усіх сферах життя: від звичайної бесіди до розв’язання складних технічних задач, розширити знання з фізики та математики; розвивати логічне мислення, адже це допоможе і в роботі, й у спілкуванні з людьми, чим краще розвинута логіка, тим успішнішою людина може стати; виховувати вміння чітко висловлювати думку та аргументувати власну позицію, а також знаходити виходи зі складних ситуацій, вміння керувати власними емоціями, прагнення до самовдосконалення та саморозвитку.

Обладнання: ноутбук, проектор, колонки, екран, презентація.

Структура гри:

  1. Організаційна частина.
  2. Повідомлення теми, мети. Актуалізація.
  3. Представлення команд, журі.
  4. Основна частина :

а) І раунд «Що спільног?»;

б) ІІ раунд «Було та загуло»;

в) ІІІ раунд «Плюс або мінус»;

г) ІV раунд «Вгадай мене»;

д) V раунд «Логічний пінг-понг»

      5. Оголошення переможців. Підсумок заходу.

Хід гри:

Ми часто чуємо вислів «жіноча логіка», тож сьогодні перевіримо чи удостовіримось у справедливості цього твердження.

На перевіс жіночій лозіці у нас чоловічі аргументи!

Не забуваємо, що гра проходить в рамках тижня фізики і математики, тому теми, звичайно, будуть пов’язані з наукою.

До Вашої уваги дві команди:

  • Жіноча: _____________ і ____________. Дівчата навчаються на професію «Кухар, кондитер». Є учасниками і переможцями багатьох професійних і спортивних конкурсів. Молодці, дівчата!
  • Чоловіча: _____________ і ___________. Хлопці також майбутні кухарі. Відповідальні і надійні, як і належить бути всім чоловікам. Молодці!

Переходимо безпосередньо до гри.

Вікторина складається з п’яти раундів. В перших чотирьох команди можуть отримати по одному балу, тобто, яка команда перемагає, та і заробляє бал. У п’ятому раунді команди отримують по одному балу за кожну правильну відповідь.

Підраховувати бали буде _________ ___________ і оголошувати результат після кожного раунду.

Учасники відповідають по черзі, якщо відповідь не вірна, шанс має команда суперників.

І раунд «Що спільного?»

Ви бачите три картинки. Потрібно, підійшовши до завдання логічно, вгадати слово, яке їх об’єднує. Всього п’ять завдань. Перші відповідають дівчата. Що ми бачимо на зображеннях? Розсуджуємо і даємо відповідь (якщо відповідей від учасників немає, допомагає ведучий, наводить на правильну відповідь).

1 завдання:

Відповідь: висота

2 завдання:

Відповідь: циліндр

3 завдання:

Відповідь: корінь

4 завдання:

 

Відповідь: метр

5 завдання:

 

Відповідь: кристали

Підсумок раунду. Бал отримує команда ___________

ІІ раунд «Було та загуло»

 

Завдання на логіку та спостережливість. Потрібно визначити, чого не вистачає на зображеннях.

Першими відповідають тепер хлопці.

Всього дев’ять завдань. Починаємо!

1 завдання:

 

Відповідь: номера гравців на костюмах

 

 

 

 

 

 

 

2 завдання:

Відповідь: ваги у руках богині правосуддя

 

 

 

 

 

 

3 завдання:

Відповідь: годинник на вежі Біг-Бен

 

 

 

 

 

 

4 завдання:

Відповідь: дві лапки павука, їх всього вісім

 

 

 

 

 

 

5 завдання:

Відповідь: тінь від пташки

 

 

 

 

 

 

6 завдання:

Відповідь: стрілка вниз

 

 

 

 

 

 

7 завдання:

Відповідь: рисочки пішохідної доріжки на знаці

 

 

 

 

 

 

 

8 завдання:

Відповідь: с2 – рівняння Ейнштейна: Е=mс2

 

 

 

 

 

 

 

9 завдання:

Відповідь: стрілка на приладі.

 

Підсумок другого раунду: ___

Після двох конкурсів рахунок: ___

 

 

 

ІІІ раунд «Плюс або мінус»

Щоб отримати відповідь на завдання, потрібно додавати або віднімати значення зображень.

Всього п’ять завдань.

Першими починають дівчата.

1 завдання: Піфагор +штани (Піфагорові штани на всі сторони рівні)

 

Відповідь: теорема Піфагора

2 завдання: дощ +палітра

Відповідь: веселка

3 завдання: СТО+Шевченко

Відповідь: 100 гривень

4 завдання: острів Куба - А

Відповідь: куб

5 завдання: транспорт+тір

Відповідь: транспортир

Підсумок другого раунду: ___

Після трьох конкурсів вперед виривається команда: ___

Але шанс на перемогу мають обидві команди, тому вперед!

ІV раунд «Вгадай мене»

Поєднуючи зображення, потрібно вгадати назви відомих фільмів.

Першими відповідають хлопці.

Всього п’ять завдань. Починаємо!

1 завдання: перстень + око + капелюх

Відповідь: Володар перснів

 

 

 

 

 

 

 

2 завдання: замок + енергетичний потік + окуляри

Відповідь: Гаррі Поттер

 

 

 

 

 

 

3 завдання: люди + Х + мутант

Відповідь: Люди Ікс

 

 

 

 

 

 

4 завдання: лупа + кашкет + Лондон

Відповідь: Шерлок

 

 

 

 

 

 

5 завдання: автомобіль + науковець + магія в часі

Відповідь: Назад у майбутнє

Всі молодці!

Слухаємо результат четвертого раунду.

Після чотирьох конкурсів маємо такий результат: ___

І, навіть, після цього фінал гри ще невідомий, тому що попереду п’ятий конкурс!

 

 

V раунд «Логічний пінг-понг»

Перед Вами з’являться завдання-ребуси, вони об’єднані однією темою – ОБЛАДНАННЯ.

Обидві команди одночасно відгадують ребуси і говорять відповіді.

За кожну правильну відповідь – один бал. Починати можна з будь-якого ребусу.

Вперед! Я Вас слухаю.

  1. КУЛЯ  2)НАСОС  3)ЛІНЗА  4)ДИНАМОМЕТР  5)КАТУШКА  6)ВАГИ  7)РАМКА  8)ЦИРКУЛЬ  9)ПРИЗМА  10)КОМПАС

 

11)ЛАМПА  12)ВАЖІЛЬ  13)КУТНИК  14)ГОДИННИК  15)РУЛЕТКА  16)РЕЗИСТОР  17)КЛЮЧ  18)ФІЛЬТР  19)МАЯТНИК  20)ДРІТ  21)ШТАТИВ

Обидві команди молодці!

Результат п’ятого раунду: ___

Результат вікторини «Де логіка?»: ___

Вітаємо переможців! Наші учасники довели, що в житті потрібно завжди мати логічний підхід і зважати на аргументи! Дякуємо за участь!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Дощак Ірина Касимівна
    Дуже дякую, це супер!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Voitiuk Mila
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
26 квітня 2021
Переглядів
7805
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку