Інтерактивна гра для першокласників "У коло друзів завітаймо!"

Про матеріал
Інтерактивна гра "У коло друзів завітаймо!" може бути використана під час адаптаційного періоду першокласників. Деякі фрагменти гри можна використовувати під час перерв або у ранковім колі. Мета проведення - формування навичок комунікації у молодших школярів, ціннісного ставлення до себе, своїх друзів, розвиток колективізму.
Перегляд файлу

Інтерактивна гра для першокласників

Вчитель. Діти, я пропоную вам пограти у гру «У коло друзів завітаймо!». А давайте нагадаємо нашому другу всіх школярів 1-4 класів Барвіночку, як кожного з вас звати. За сигналом дзвіночка кожен голосно назвіть своє ім'я.

( Дзвонить)

Барвіночку, ти зрозумів? А як же нам бути?

Барвіночок.

В класі посмішка гуляла,

Діток наших звеселяла.

Отож, друже, ти не спи

І своє ім'я назви.

( По черзі кидає м'ячик кожному першокласнику в колі)

Гра «Разом ми одна сім`я»

Діти голосно разом говорять фразу: «Разом ми одна сім`я!». Після неї все,  що вони говорять,  показують мімікою і жестами.

Привітай  того,  хто зліва,

Привітай того,  хто  справа

Разом ми одна  сім`я.

Посміхнись тому,  хто зліва,

Посміхнись тому, хто справа.

Разом ми одна сім`я.

Підморгни тому,  хто зліва,

Підморгни тому,  хто справа.

Разом ми одна сім`я.

Пожалій того,  хто зліва,

Пожалій того,  хто справа .

Разом ми одна сім`я.

Ведуча. А зараз, щоб більше дізнатись про наших першокласників, пропоную погратися у гру.

  1. Хто любить ходити до школи, плесніть у долоні.
  2. У кого гарний настрій, підморгніть.
  3. Хто любить грати у рухливі ігри, тупніть ніжкою.
  4. Хто полюбляє більш спокійні, наприклад «Лего», потріть ручки.
  5. У кого є братик чи сестричка, клацніть пальчиками.
  6. Хто любить співати, подиригуйте.
  7. А хто малювати – помалюйте в повітрі.
  8. Хто любить  читати або розглядати малюночки в книзі – поаплодуйте собі.
  9. Хто знайшов собі у школі друзів, потисніть товаришеві поряд руку.

( Виходять казкові персонажі)

Буратіно. Ні, Мальвіно, я до школи не піду!

Мальвіна. Не вчитимешся — попадеш в біду!

Буратіно. Я вчити букви зовсім не бажаю!

Мальвіна. А прізвище своє писать?

Буратіно. Не знаю...

Мальвіна. Ти до портфеля зошити поклав?

Буратіно.

Ні, інші речі для цікавих справ!

Ну ось рогатка... Як її не взяти?

Бо на уроці добре так стріляти!

Ось цвях... Його забити можна в парту...

Мальвіна. Чи ти жартуєш?

Буратіно. Ні, які там жарти! Я вранці готувався, як ніколи!

Мальвіна

Тебе, мій друже, виженуть зі школи!

Ти будеш неписьменним! Ледар-учень!

Буратіно. А що потрібно?

Ведуча. Діти, допоможіть Буратіно зібрати портфель. А для цього вам потрібно відгадати загадки.

Невелика хатка,

Там живуть малятка.

Ми їх гостроносих,

У портфелі носим (олівці.)

Рівно риску провести

І квадратик спробуй.

Та візьми спочатку ти

Цю пряму особу.

Натиск витримає стійко

Впевнена, струнка... (лінійка.)

 

Хлопчик до школи портфелик збирав -
Щоденник, пенальчик і зошит поклав.
Портфелик узяв, чобіточки вже взув...
А дещо важливе узяти забув!
Знає напевно кожний школяр:
Найважливіший в портфелі - (Буквар).

Чи в лінійку, чи в клітинку 

Чистим був, а за хвилинку

Мерехтить від цифр і літер.

Здогадались, що це, діти?

Ручці він говорить: «Прошу!».

Це  шкільний учнівський... (зошит).

Я беру в свою правицю Із пеналу помічницю.

Крапка... рисочка... карлючка...

 Разом пишем  я і... (ручка).

Дуже я потрібна всім:
І великим, і малим.
Всіх я розуму учу,
А сама завжди мовчу (книга.)

Я негарно написала,
А вона усе злизала.
Олівців моїх сусідка,
Ця вертлява-буквоїдка (гумка).

Ручки й олівці, щоб знали,
Ми кладемо у … (пенали).

Мальвіна

Уважним треба бути і слухняним! А так... ти будеш вчитися погано... У школі учні, мов одна сім'я...

Буратіно. Коли ж я напишу своє ім'я?

Мальвіна. От вивчиш букви...

Буратіно. Це обов'язково?

Мальвіна

Звичайно! І напишеш перше слово.

Ти зможеш прочитати всі книжки...

Буратіно

Тож буду, як і інші малюки...

Тоді я згоден вчишся, як слід!

Сьогодні всіх я щиро вас вітаю

І на «відмінно» вчитися бажаю!

Нехай цікавість проганяє втому!

А я побіг за зошитом додому...

Чи встигнемо, Мальвіно, на урок?

Мальвіна. Звичайно, тут тобі до школи — крок!

Рухлива гра

Клас ділиться на 3 групи. Коли грає жвава музика, всі діти рухаються, танцюють. По команді «Стежина» повинні стати в колону один за одним, поклавши руки на плечі товаришу. По команді «Озеро» - зібратись у коло підняти руки і поєднати їх. А по команді «Галявина» кожна група повинна взятись за руки, але присісти.

« Чарівний мішечок»

Наповнити мішечок природніми матеріалами, діти по черзі вгадують, який матеріал у них в руці, не витягуючи руку з мішечка.

Гра «Хустинка та кульки»

Гра дає змогу оцінити та сформувати здатність дітей до спільної діяльності.  Групам дають хустинку, яку слід схопивши за краї, розтягти паралельно підлозі. На хустку кладуть повітряну кульку. Кожна група повинна оббігти кеглі і утримувати кульку так, щоб вона не впала на підлогу, але й не лежала нерухомо.

Вчитель

В очах малих дітей цікавість і тривога.
Повсюди море сонечка й тепла.
Найкраща в світі чарівна дорога
Сьогодні їх до школи привела.
Ідіть сміливо! Це дорога в казку.
Ми  вас туди за руку поведем.
І подаруєм вам любов, тепло і ласку,
На всі питання відповідь знайдем,
Учитель вчить, що для життя потрібно,
Відкриє дивовижний світ для вас.
Активно  працювати необхідно.
Що і робив для нас сьогодні перший клас!

Завантаження...
docx
Додано
29 квітня 2020
Переглядів
1848
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку