Інтерактивна гра "Допоможемо Марійці"

Про матеріал
Мета: вчити дітей співвідносити зображення на картці з будівлею; розвивати пізнавальний інтерес дітей до тваринного світу через гру з конструктором «Лєго»; розвивати логічне мислення; здійснювати пошук проблем та пропонувати їх рішення; творчу уяву; формувати вміння дітей мислити; закріпити поняття: широкий, довга, висока, багато; виховувати бажання працювати разом з однолітками в процесі спільної діяльності, пропонувати свою допомогу, турбуватися про інших. Матеріал та обладнання: сюжетні картки зі схемою, іграшки тварин: каченя, кошеня, песик, лоша; конструктор «Лєго» (великий), лялька Марійка.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Інтерактивна гра «Допоможемо Марійці»(по сенсорному розвитку дітей раннього віку, з використанням конструктора «Лєго»)Маслова Тетяна Миколаївна. ДНЗ №56

Номер слайду 2

Мета: вчити дітей співвідносити зображення на картці з будівлею; розвивати пізнавальний інтерес дітей до тваринного світу через гру з конструктором «Лєго»; розвивати логічне мислення; здійснювати пошук проблем та пропонувати їх рішення; творчу уяву; формувати вміння дітей мислити; закріпити поняття: широкий, довга, висока, багато; виховувати бажання працювати разом з однолітками в процесі спільної діяльності, пропонувати свою допомогу, турбуватися про інших. Матеріал та обладнання: сюжетні картки зі схемою, іграшки тварин: каченя, кошеня, песик, лоша; конструктор «Лєго» (великий), лялька Марійка.

Номер слайду 3

Вихователь: Приготуйте вушка, очі, починаємо нашу казку (роздається плач ляльки Марійки). Що це? Хто так плаче? Та це… (відповіді дітей)Вихователь: Що трапилось? Чому ти плачеш?Марійка: У мене сьогодні день народження, а мої друзі десь всі поділися. Вихователь: Не біда! Ми з малюками допоможемо тобі. Марійка: Моє маленьке каченя любе дуже купатися в ставку. Але, щоб повернутися потрібно збудувати міст. Методика проведення гри. Психогімнастика: Доброго ранку! Доброго дня. Все навкруги добрим буде щодня. Ви, мої діти, звірята і квіти,Сонцю всміхайтеся мило щодня. 

Номер слайду 4

Вихователь: Ми з малюками зараз збудуємо міст (діти будують міст з цеглинок , складаючи їх поперек). Вихователь: По широкому місточку ми тихесенько йдемо, обережно ми йдемо, каченя знайдемо (знаходять каченя)Марійка: Дякую, знайдіть будь ласка і лоша. Він полюбляє стрибати через каміння. Будь ласка збудуйте.

Номер слайду 5

Вихователь: Зараз збудуємо (діти будують камінці з цеглинок висотою 2-3 шт.)Вихователь: По камінцям ми підемо, їх переступимо. Йшли-йшли, лоша знайшли. Марійка: А ще й кошеня дуже любить лазити по деревах. Щоб його дістати, потрібно збудувати сходи.

Номер слайду 6

Діти будують сходи з 1-2-3 по висоті вежі. Вихователь: Ось ми і кошенятку допомогли. Марійка: А, ще й песик дуже любить бігати по довгій доріжці. Збудуйте йому доріжку.

Номер слайду 7

Діти будують довгу доріжку. Вихователь: Наші ніжки ідуть по доріжці. Йшли-йшли, песика знайшли. Ось ми знайшли всіх друзів Марійки. Марійка: Дякую малята, я така щаслива. До побачення.

pptx
Додав(-ла)
Маслова Тетяна
Додано
25 січня 2022
Переглядів
359
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку