4. Якщо пішохід не встиг дійти до середини дороги, то де він повинен зупинитися:а) в будь-якому місці на проїжджій частині, не заважаючи руху транспортних засобів;б) обов'язково дійти до тротуару або узбіччя незалежно від руху транспортних засобів;в) на середині пішохідного переходу, а при його відсутності - на середині проїжджої частини дороги?
4. Якщо пішохід не встиг дійти до середини дороги, то де він повинен зупинитися:а) в будь-якому місці на проїжджій частині, не заважаючи руху транспортних засобів;б) обов'язково дійти до тротуару або узбіччя незалежно від руху транспортних засобів;в) на середині пішохідного переходу, а при його відсутності - на середині проїжджої частини дороги?
Італійський художник та винахідник Леонардо да Вінчі є автором першого креслення автомобіля.“Автомобіль” Леонардо да Вінчі складно назвати автомобілем: у нього не було сидіння, він був дерев’яним, триколісним, а задні колеса оберталися незалежно один від одного. Цей апарат був фактично розроблений як машина для фестивалів: своєрідна рушійна платформа. У квітні 2004 року конструктори відтворили автомобіль Леонардо да Вінчі за кресленнями винахідника.
Перший автомобіль з бензиновим двигуном внутрішнього згорання створив німецький інженер Карл Бенц 1885 року. Він встановив бензиновий двигун (який він теж винайшов) на триколісний візок. Бенц запатентував свій винахід як “екіпаж з газовим або гасовим двигуном”. Карл Бенц і одна із йогоудосконалених моделей / Фото DW
Виявляється, регулювати рух за допомогою світлофора розпочали ще 150 років тому. Перший світлофор встановили 1868 року в Лондоні – біля будівлі британського парламенту. Проте тоді він регулював не потік автомобілів, а рух гужових транспортних засобів, полегшував життя пішоходам, бо ж перейти вулицю був ще той квест. Світлофором керували вручну, пристрій мав два семафорні крила. Коли ці крила піднімали горизонтально, то це був сигнал “стоп”, коли ж розміщували під кутом 45 градусів – треба було “рухатись обережно”.
В Україні перший автомобіль з‘явився в Одесі. У 1891 році видавець і редактор “Одеського листка” Василь Навроцький привіз із Франції авто. Щодо марки транспорту історики сперечаються досі: за однією версією, це був автомобіль Daimler або Benz, за іншою – французький Panhard & Levassor.