Інтерактивна презентація "Кольори моєї країни"

Про матеріал
Інтерактивні вправи з освітньої лінії "Дитина в соціумі" патріотичне виховання. В презентації зібрані інтерактивні ігри з закріплення матеріалу з вивчення матеріалу "Державні та національні символи України"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Web – вітрина «Горизонти пізнання маленького українця»Автор: вихователь – методист КУЛИНИЧ Валентинадошкільний навчальний заклад ясла – садок № 56 «Гусельки» м. Бахмут«Кольори моєї країни»Збірка інтерактивних дидактичних ігор для дітей старшого дошкільного віку з нагоди святкування Дня вишиванки. Управління освіти Бахмутської міської ради. Дошкільний навчальний заклад ясла – садок № 56 «Гусельки»

Номер слайду 2

Зміст Дидактична гра «Вишиванка яка?» мета: формувати вміння дітей описувати вишиванку, вживаючи прикметники (за допомогою картк – асоціацій); розвивати зв'язне мовлення, логічне мислення; виховувати патріотичні почуття, національну гідність, любов до народних традицій.12 Дидактична гра «Хто виготовляє вишиванку?» мета: ознайомити дітей з видом декоративно-прикладного мистецтва – вишиванкою; розширити знання про традиційні ремесла українського народу; закріпити вміння виокремлювати суттєві ознаки професії, обґрунтовувати власну думку.345 Тіньове лото «Вишиваночка» мета: вчити дітей добирати предметні зображення за силуетамирозвивати логічне та асоціативне мислення, пам'ять, зорове сприйняття, фантазію, спостережливість; виховувати інтерес до гри. Дидактична гра «Де, чия вишиванка?» мета: розширювати знання дітей про український національний одяг – вишиванку; закріплювати знання дітей про призначення вишиванки, вміння знаходити різновиди вишиванок (чоловічі, жіночі), розвивати увагу, сприйняття, мислення; виховувати повагу до культурної спадщини українського народу, любов до Батьківщини.6 Математичне лото «Україна вишивана» мета: закріпити у дошкільників навички лічби в межах 10; розвивати пам'ять, увагу, логічне мислення, мовлення, творчі здібності; пробуджувати інтерес до різних видів, технік у вишивці через гру. 7 Мнемотаблиця до вірша Т. Винник «Вишиванка» мета: вчити запам’ятовувати віршований текст за символами; розвивати мовлення та пам`ять дітей; вправляти в умінні дотримуватися відповідного темпу мовлення, інтонаційної виразності. Судоку «Вишиваночка»мета: вчити встановлювати логічні зв’яки між порядком розміщення предметів; підбирати зображення за умовою - не повторюються у рядку за напрямами вгору-вниз, зліва-направо; знаходити однакові за напрямками навскоси; розвивати логічне мислення, увагу, спостережливість, вміння доводити розпочату справу до завершення.

Номер слайду 3

123456 Перейди річку, виконавши всі завдання.rrrrr

Номер слайду 4

Назад Дидактична гра «Яка вишиванка?»Далі Перевір себе! rrrrr

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Дидактична гра «Хто виготовляє вишиванку?»10 Назад Далі1234657

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Судоку «Вишиваночка»Назад Далі

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Тіньове лото «Вишиваночка»123456 Назад Далі Тисни сюди!

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Дидактична гра«Де чия вишиванка?»21345678910111213 Назад Далі

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Математичний пазл«Україна вишивана»Далі Назад

Номер слайду 15

Мнемотаблиця до вірша Т. Винник«Вишиванка»Назад Далі

Номер слайду 16

ВІТАЄМО справжніх патріотів своєї країни!

Номер слайду 17

pptx
Пов’язані теми
Дошкільна освіта, Презентації
Інкл
Додано
21 серпня
Переглядів
147
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку