Номер слайду 2
Зміст Дидактична гра «Вишиванка яка?» мета: формувати вміння дітей описувати вишиванку, вживаючи прикметники (за допомогою картк – асоціацій); розвивати зв'язне мовлення, логічне мислення; виховувати патріотичні почуття, національну гідність, любов до народних традицій.12 Дидактична гра «Хто виготовляє вишиванку?» мета: ознайомити дітей з видом декоративно-прикладного мистецтва – вишиванкою; розширити знання про традиційні ремесла українського народу; закріпити вміння виокремлювати суттєві ознаки професії, обґрунтовувати власну думку.345 Тіньове лото «Вишиваночка» мета: вчити дітей добирати предметні зображення за силуетамирозвивати логічне та асоціативне мислення, пам'ять, зорове сприйняття, фантазію, спостережливість; виховувати інтерес до гри. Дидактична гра «Де, чия вишиванка?» мета: розширювати знання дітей про український національний одяг – вишиванку; закріплювати знання дітей про призначення вишиванки, вміння знаходити різновиди вишиванок (чоловічі, жіночі), розвивати увагу, сприйняття, мислення; виховувати повагу до культурної спадщини українського народу, любов до Батьківщини.6 Математичне лото «Україна вишивана» мета: закріпити у дошкільників навички лічби в межах 10; розвивати пам'ять, увагу, логічне мислення, мовлення, творчі здібності; пробуджувати інтерес до різних видів, технік у вишивці через гру. 7 Мнемотаблиця до вірша Т. Винник «Вишиванка» мета: вчити запам’ятовувати віршований текст за символами; розвивати мовлення та пам`ять дітей; вправляти в умінні дотримуватися відповідного темпу мовлення, інтонаційної виразності. Судоку «Вишиваночка»мета: вчити встановлювати логічні зв’яки між порядком розміщення предметів; підбирати зображення за умовою - не повторюються у рядку за напрямами вгору-вниз, зліва-направо; знаходити однакові за напрямками навскоси; розвивати логічне мислення, увагу, спостережливість, вміння доводити розпочату справу до завершення.