Можна використати як ідею для проведення першого уроку "Діти об`єднують країну"
Суть методу полягає в тому, що на початку роботи вчитель визначає одним словом тему, яку потрібно опрацювати, а учні добирають асоціації, що виникають у пам'яті стосовно цього слова. Спочатку висловлюють найстійкіші асоціації, потім — другорядні. Учитель фіксує відповіді у вигляді своєрідного «куща», який поступово «розростається». Доцільно застосовувати даний метод на етапі актуалізації опорних знань та умінь учнів, для формулювання проблемних питань та завдань. Досвід роботи показує, що робота зі створеним «асоціативним кущем» може проводитися і протягом уроку (реалізації проекту), у ході навчальної діяльності можна систематизувати поняття, розширювати коло питань та напрямів вивчення того чи іншого матеріалу.