Технологія "Roll-a-story" (кинь кубик та розкажи історію) полягає в тому, що кожен учасників у групі може бути різна кількість,але не менше 3. Перший учасник групи кидає кубик і читає,про якого героя буде складати казку вся група; далі другий учасник групи кидає кубик і читає, в якому місці буде відбуватися історія казки: третій учасник кидає кубик і читає, яка буде проблема казки. Таким чином, потім група складає казку, що виходить досить кумедна.
Грань кубика |
Герой |
Місце |
Проблема |
|
Зайчик-школяр |
всередині прихованої печери |
знайшов (знайшла) чарівну монету |
|
Чакалка |
на фермі |
зникла лісова школа |
|
Принцеса |
у озері |
загубився (загубилась) у космосі |
|
Жабка |
у спекотній пустелі |
Загубив (загубила) літери |
|
Лицар |
у темному лісі |
з`їв (з`їла) отруйну ягоду |
|
Робот |
у чарівному замку |
побачив (побачила) сварку лісових друзів |
Roll-a-story! Кинь кубик і розкажи свою історію
Roll-a-story! Кинь кубик і розкажи свою історію
Грань кубика |
Герой |
Місце |
Проблема |
|
Одноокий велетень |
у парку |
з’їв (з`їла) черв`яка
|
|
Стара черепаха |
у чарівному лісі |
віднесений (віднесена) ураганом |
|
Поросятко |
у замку |
загубив (загубила) карту і компас |
|
Голодний пінгвін |
по дорозі до школи |
забув (забула) як танцювати |
|
Друг (подруга) з мого класу |
у бібліотеці |
опинився (опинилась) на Місяці |
|
Веселий слоник |
у магазині |
Загубив (загубила) один із черевичків |