Тест-игра был создан в рамках STEM-проекта "Луна", проводимого в школе. Игра может быть использован и на уроках географии, астрономии, природоведения, внеклассной работе, ознакомление учеников с окружающим миром. Возможно использование с учениками 4-11 классов. Получение новых знаний в игре дает возможность к мотивации детей делать для себя новые открытия и познавать мир
Інтерактивна вправа «Луна»
Обговорюючи основні аспекти реалізації проекту НУШ, ми стикаємося з поняттям інтеграція. Розглянути предмет, явище, дію з різних сторін дає можливість створити цілісний образ предмету і відповісти на безліч питань з різних областей наук: як?, чому?, звідки?, коли?, хто?, навіщо?, скільки?, а якщо…
Вправа «Луна» об’єднує відомості навколишнього світу та вміння спостерігати, знання з географії, геології, історії космонавтики, фізики, астрономії, мистецтва, хімії, літератури, міфології, релігієзнавства.
Вправа виконана в вигляді гри «Виграй 100000». Питання поділені на блоки за важкістю. Граючи в гру можливо знайти відповіді на 17 цікавих питань, що створюють загадковий, непередбачений, яскравий образ за яким можливо спостерігати кожного дня з будь-якої точки світу.
Вправа виглядає слідкуючім чином
Вправу можливо виконувати на комп’ютері, або мобільному пристрої.
Посилання https://learningapps.org/4859100
QR-код для мобільного пристрою
Вправа створена за допомогою сервісу для підтримки процесів навчання та викладання за допомогою невеликих інтерактивних модулів LearningApps.org
3. Рефлексія
Виконання інтерактивних вправ дає можливість врахувати індивідуальні особливості здобувачів освіти, самостійну оцінку ними своєї діяльності. А також можуть виступати як ретроспективні, проспективні та інтроспективні види рефлексивних прийомів, підвищують якість навчального процесу.